Multimedya: Çetin
Bölüm Şarkısı:Adele-Send My Love
İyi Okumalar :))
**
Uzun zamandır Çetin ile aramızda hiç konuşmasak bile rekabet var. Ben Kerem ile fotoğraf attıktan sonra o hep Bade ile fotoğraf atmaya başladı. O kızı sevmediğini biliyordum. Beni seviyordu,bu kadar kolay benden vazgeçmesi imkansız.
Sen ondan vazgeçtin,terkettin gittin.
Sende sus şimdi iç ses. Yalnızlıktan kafayı yedim kendi iç sesim ile konuşuyorum. Azra ailesinin yanına gittiği için bu şehir de takılacak kimsem de yok.Telefonla konuşuyor olabiliriz ama yüz yüze konuşmak daha bir farklı,daha bir güzel.Artık içimden bir ses İstanbul'a dönmem gerektiğini söylüyor. Ama dönersem nasıl tepkiler ile karşılaşacağımı bilmiyorum. Ve kötü bir tepki ile karşılaşırsam,bana bağırırlarsa kızarlarsa zaten kızmazlarsa bir sorun var da her neyse ne yapacağımı bilmiyorum.
**
Şu anda elimde bavul Atatürk Havaalanı'ndayım. Bir delilik yaptım ve Azra'nın da yokluğunu fırsat bilip 2-3 günlüğüne İstanbul'a geldim. 2-3 gün sonra tekrar Adana'ya döneceğim. Belki hayatıma orda devam ederim belki burada.Havaalanından çıktım ve ilk önce nereye gideceğime karar vermeye çalıştım. Çetin'e en son gidecektim. Nehir'e gitmeye karar verdim.Onun zaten beni terslemeye hakkı yok. Bir taksi buldum ve Nehir'in adresini söyledim. Aradan 15 dakika geçtikten sonra Nehirlerinin evinin önündeydim. Taksi ücretini ödedim ve hızlı adımlarla arabadan indim. Zili çaldım ve kapının birinin açmasını bekledim. 1 dakika geçtikten sonra kapı açıldı ve karşımda Nehir duruyordu.
''Dora!!''
Beni görür görmez üstüme atladı ve gülmeye başladı. O gülünce bende gülmeye başladım ve gülüştük.
''Dışarıda kalma konuşacak çok şeyimiz var haydi gel içeri.''
İçeri girdim ve bavulumu ayakkabılığın yanına bıraktım. Birlikte salona girdik.
''Şu anda hala şoktayım. Sen gittikten sonra seni çok aradım ama nereye gittiğini,ne yaptığını bulamadım. Senden tekrar özür diliyorum öyle bir şerefsizlik yapmamalıydım ama yaptım. Çok fazla diyecek bir şeyde yok. Özür dilerim.''
Nehir ağladı ağlayacak gibi duruyordu ve onun bu hali beni de üzüyor. Bana kötü bir şey yapmış olabilir ama o benim arkadaşım be.
''Artık küslük yok ama bir daha böyle bir şey de yapmak yok.''
''Oley be. Özledim seni Dora.''
''Bende seni özledim.''
''Seni başka özleyenlerde var.''
''Kim?''
''Çetin.''
''Ben gittikten sonra neler oldu bana anlatır mısın?''
''Çetin ilk öğrendiğinde neler yaptı bilmiyorum ama ondan sonra okulda görmen lazımdı. İlk 1 ay boyunca kimse ile konuşmadı. Tek başına dersleri dinledi. Sonra birden ne oldu bilmiyorum ama hiç olmadığı bir hal aldı. Sürekli kızlarla takılmaya başladı. Her gece barlarda takılan bad boylara benzemeye başladı. Şu anda da öyle ama hala içi eski Çetin.''
''Barış'a ne oldu?''
''O da üzüldü ama belli etmedi. Bir iki gece sürekli içti barlardan topladım onu.Şimdi iyi.Sen anlat bakalım neler yaptın?''
''Adana'ya gittim. Orda çalışmaya başladım. Sonra 2 arkadaş edindim. Biri ev arkadaşım. Şimdi o ailesinin yanında bende bunu fırsat bilip geleyim dedim.''
''Gidecek misin?''
''Gideceğim ama bu böyle uzun bir gitme olmayacak. Hep geleceğim zaten artık telefonda falan da konuşuruz.''
''Yüz yüze konuşmak gibi olmaz ama bir süre böyle idare edeceğiz artık.''
''Sana bir şey soracağım. Çetin ile konuşmaya çalışsam ne tepki verir?''
''Eskiden olsa iyi bir tepki verirdi ama şimdi çok emin değilim.Ama iyi bir tepki vereceğini düşünüyorum.Denemekten zarar gelmez.''
''Akşam yanına giderim. Nerdedir ki?''
''Bizim okulun oralarda bir bar gibi bir yer var. Orda takılıyorlar çoğunlukla. Ben seni götürürüm.''
''Çok teşekkür ederim.''
''Önemli değil canım . Sen misafir odasına geç dinlen. Ben yemek söyleyeyim.''
Bavulumu aldım ve üst kattaki misafir odasına geçtim. Benim için gün akşam başlayacaktı.Tepkisini o kadar merak ediyorum ki anlatamam. Akşama hazır olmam için az da olsa biraz uyumam gerekiyordu.Her şey güzel olacak diye mırıldanarak uykuya daldım.
**
''Kızım kalk artık. Geç kalacağız.''
Yataktan kalktım ve hemen kendime giyecek kıyafet bulmaya başladım. Bara gidiyor olabiliriz ama ben asla ordaki o kızlar gibi giyinmeyeceğim için yırtık bir pantolon ve askılı bir bluz giydim. Saçlarımı açık bıraktım. Gözüme eyeliner çektim ve kahverengi bir rujla makyajımı bitirdim.
''Her zaman benden güzel oluyorsun kıskanıyorum.''
Nehir'e gülerek cevap verdim ve birlikte evden çıktık.Yarım saat geçtikten sonra barın önüne gelmiştik.Mutlu olacağız diye mırıldanıp Nehir ile birlikte girdik.
-Bölüm Sonu-
Güzel yerde kestim valla kendimi tebrik ediyorum.Bugün içime birden bir bölüm yazma isteği geldi ve bilgisayarımın başına hemen oturdum.Bu arada 17. Bölümde hazir okunma sayimiz biraz daha artınca hemen o da gelecek.4100 kişi olduğumuz için hepinize çok teşekkür ediyorum hepinizi çok seviyorum.İyi geceler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ.|s.g|
ChickLitAşk. 3 harfli o muazzam duygu. O güzel duyguyu tatmak herkese nasip olmaz ama genç oğlana nasip olmuştu. Çok sevmişti kızı. Kendinden çok. İçi kan ağlarken bile kız gülüyor diye gülmüştü.Kızın acılı hayatını görmüştü o. Kız da hiç kimseye anlatmadığ...