Bölüm 6

466 45 12
                                    


Öneri Şarkı:Passenger&Let Her Go
Multimedya:Çetin

Kore'yi 2 gün önce terk ettik.Çünkü babam olacak o adamın bizi bulma ihtimali varmış. Hala neden beni bulmak istediğini bilmiyorum. Ne istiyor benden?

Bizde Çetin ile birlikte sakin bir yer olan Norveç'e geçiş yaptık.Norveç çok sakin ve sessiz bir yerdi ama hiç bir yer Güney Kore kadar güzel olamaz.Ben bir koreli ile evlenecektim aslında.Bunu Çetin'e söyleyince bana pis pis bakmakla yetindi. Koreli biri olmazsa Dylan olabilir aslında.O da çok tatlı biri.Bende böyle dizilerle kafayı bozmuş bir tipim işte.

Annem beni hiç aramadı biliyor musunuz? Çok şaşırdım aslında. Sonra onu boşvermeye karar verdim. Bende ona haber vermeden benim bile çok iyi tanımadığım bir çocukla kaçıp gitmiştim.Çetin'e neden güveniyorum bilmiyorum ama ona gerçekten güveniyorum.Salak mıyım neyim ben?

Çetin'e baktığımda yatakta mışıl mışıl uyuyordu.Ve çok tatlı da duruyordu.Tam karıştırılacak saçları vardı ve bende karıştırma hissi uyandırıyor. Bir insan uyurken de mi bu kadar yakışıklı olabilirdi ya.

Ben uyurken de çirkindim,normalde de çirkindim. Okulda bile bana çirkin diyenler oluyordu.Irmak ise çirkinin tam aksine güzel olduğumu söylüyordu ama bakımlı olmadığımı söylemeyi ihmal etmiyordu.Ben onun gibi asla olmadım zaten,olmakta istemiyorum. Irmak iyi hoş kızdır ama bazı hareketleri sürtük gibi. Haftada bir sevgili değiştiriyor.Ben aşık olmadan sevgili yapmayacağım diye kendime söz verdim ve sözümü de tutacağım. Irmak gibi olmayacağım.

**

Karnımda bir ağırlık hissettim ama gözlerimi açmak cidden zor geldi.Üşengeçlikte son noktayım ve bundan gurur duyuyorum.Ağırlık biraz daha arttığında içimden bir küfür söyleyip gözlerimi açtım ve Çetin'in kafası ile karşılaştım.Kafasını kaldırıp onu yatağın dışına attım ve tatlı ve güzel uykuma devam edecektim ki Çetin beni yataktan nazikçe itip kendi yatmasaydı. Bende onu itip kendim yattım.Bu böyle 5 dakika sürdü ve en sonunda benim pilim bitti.Uykumda kaçtı ve odadan çıkıp kendi odama girdim.Evet onun yatağında yatıyordum çünkü benim yatağımdan daha rahat.Akıllı çocuk kendine rahat yatağı almış.

Evde oturmaktan bir süre sonra canım sıkıldı ve dışarıda gezmeye karar verdim.Çetin'e haber vermedim çünkü 30 dakika geleceğim.Ben gezeceğim desem hemen bende geleyim falan diyecek.Hiç gerek yok.

++++++

Dışarı çıkalı 1 saat oldu ama eve geri dönemiyorum.Yolumu kaybettim ne. Kimseye de soramıyorum zaten.Böyle durumlarda konuşamama lanet ediyorum.Ben kaybolmaktan çok korkarım.Küçüklüğümden kalma bir travma.

-Flashback-

Yine evimizin bahçesinde top oynuyordum.Her zamanki gibi tek başıma.Hiç arkadaşım yoktu.Annemde benimle oyun oynamazdı. Topum bahçenin dışına çıktı ve bende almak için dışarı çıktım.Topu aldım ve eve geri dönerken önümde siyah büyük bir araba durdu.3 tane adam indi ve elinde pamukla burnuma yaklaştı ve beni bayılttı.

Uyandığımda kapkaranlık bir odadaydım.Kaç gün orda kaldım bilmiyorum.Sadece kuru ekmek ve su veriyorlardı.Ve beni dövüyorlardı.

-Flashback Son-

İşte bu olaydan sonra bende bir korku oluştu ve kaç yıldır atlatamadım ve atlatabileceğimi de düşünmüyorum.Bir yere oturdum ve ağlamaya başladım.Sessizce ağlıyordum.Küçükken de hep böyle ağlardım.Kimse anlamazdı benim ağladığımı.Bir süre sonra yanıma bir çocuk oturdu.Simsiyah giyinmiş bir çocuktu.Yüzüne bakınca kızların bad boy dedikleri tiplerdendi.Bir şeyler dedi ve ben çok azını anlayabilmiştim.Ne ağlıyorsun?Ağlayacaksan sokağın ortasında değil git evinde ağla falan demişti.Ne kadar da sinir bozucu bir çocuk böyle ya.Sonra yanımdan kalkıp,çekip gitti.

Biraz daha orda oturduktan sonra korkmuş gözlerle bana bakan bir Çetin gördüm.Hem korkmuş,hem mutsuz,hem aşık bakıyordu bu çocuk bana. Ama kalp bu.Sevmiyorum onu,sevebileceğimi de sanmıyorum.Çok yazık ona be. Benim gibi bir kızla uğraşıyor ve bana aşık.

Yanıma geldi ve bana sarıldı.Bir şeyler mırıldandı ama hava çok soğuk olduğu için onu duyamadım.Birlikte sarılarak eve döndük.Bir şey demedim bu yakınlığa ama rahatsız olduğum aşikar belliydi. Onu üzmemek için bir şey yapmadım.

*************

Bugün öyle bir haber aldım ki mutluluktan havaya uçtum diyebilirim.Artık konuşabilecekmişim.Sizde şaşırdınız değil mi?Norveç'teki bir doktor böyle vakalarla çok karşılaştığını ve çözümünün ufak bir ameliyat olduğunu söylemiş.Ne kadar ufaktır o ameliyat hiç bilemiyorum ama o ameliyatı olacağımı biliyorum.Çetin bendende heyecanlı.Sesimi çok merak ettiğini söylüyor.Bende çok merak ediyorum ama konuşmam biraz zaman alacaktır herhalde.İstediği kadar zaman alabilir ben kaç yıl böyle yaşamışım biraz daha yaşayabilirim.Bu haberi anneme de söylemek isterdim ama hem konuşamıyorum,hem de annem nerede olduğumu ne yaptığımı,kiminle olduğumu bilmiyor.Konuşunca ona her şeyi anlatacağım,her şeyi.

-BÖLÜM SONU-

Sizden çok çok çok özür dilerim.Hesabımın şifresini unuttum ve daha yakın bir zamanda buldum.Bulur bulmaz size hemen bölüm yazdım.Bu ara sık bölüm gelmesini umuyorum.İntikam Peşindeyi yazamıyorum gibi hissediyorum artık.Biraz daha deneyeceğim ama öncelik olarak bu hikayem önde.Görüşürüz canlarım uzun bir bölümdü bu :))

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin