Bölüm 5

628 51 23
                                    

Bölüm Şarkısı: Selena Gomez- Who Says

Multimedya: Dora

İyi Okumalar canlarım :))

**

Bana gelen elbisenin büyüsünü hala çözebilmiş değilim. Kim aldı ne için aldı cidden bilmiyorum ve merak ettiğimi de söyleyemeyeceğim. Umursamaz bir kişiliğe sahibimdir ben. Hayat kısa,neden birini umursayım beni üzmesine izin vereyim? Beni üzen yeterince üzüyor zaten. Canımı acıtıyor, mutsuz ediyor. Bu kişi tabikide babam. Konuşabilsem ona söyleyecek o kadar çok şeyim var ki. Küfür etmekle başlayabilirim mesela. Ve onun o küçük beynine beni ameliyat ettirebileceğini sokarım.

En son yaptığı şey artık benim için son damlaydı. Benim engelim yüzümden anneme bağırıyordu ve benim biricik anneme tokat atmıştı. Bu olaydan sonra artık bu evde yaşamayacağımı anladım. Benim ait olduğum yer burası değil, daha sessiz sakin bir yer.Öyle bir yere gitmek için paraya ihtiyacım var ama para bende ne gezer? Aklıma gelen güzel bir fikirle paraya nasıl sahip olacağımı buldum.

Babamın kasasındaki paradan biraz çalacağım. Önce şifreyi bulman gereken diyenlere şifreyi biliyorum.30072010. O karısı olacak cadı ile evlendiği tarih. Parayı aldıktan sonra tek başıma kaçamayacağıma karar verdim ve aklıma gelen ilk kişiye mesaj attım.

Kime:Çetin*-*

Benimle kaçar mısın?

Daha 1 dakika olmadan mesaj geldi.

Kimden:Çetin

Ben seninle ölüme bile giderim güzelim.

**

Zarla zorla uğraş sonunda kasadan biraz para araklayabildim. Gerçekten çok zor olmuştu çünkü kasanın bulunduğu oda gerçekten çok güvenli ama Çetin ve eşsiz zekası sayesinde paralar şu anda bizde. Çetin ile birlikte Güney Kore'ye kaçıyoruz. Kore zaten benim yıllardır gitmek istediğim bir ülke.

Şu anda uçaktayız ve Kore'nin başkenti olan Seul'a uçuyoruz. Şimdilik bir otelde kalacağız. Belki sonra bir ev bile kiralayabiliriz. Okul içinde bir şey düşünmedim daha. Zaten 3 ay tatile daha yeni girdik. 3 ayda kim öle kim kala...

Çetin benim için her şeyden vazgeçti. Okulundan, ailesinden. Beni bu kadar çok mu seviyor? Benim neyimi seviyor ki? Sevilecek bir özelliğim yok ki.

Sen Selena Gomezsin. Kendine gel Dora.

Bir süre sonra uçakta başım dönmeye başladı ve uyudum.

**

Ayaklarımın koltuktan kesildiğini hissettim ama gözlerimi açmak gerçekten zor geldi.

Üşengeçlikte son nokta budur arkadaşlar.

Bir süre sonra gözlerimi açtım ile gözlerimi açar açmaz Çetin ile karşılaştım. Şu anda onun kucağındaydım ve gerçekten utanıyordum. Onun kucağından kalktım ve odaya göz gezdirdim. Şu anda yıllardır hayalim olan Güney Kore'de idim. Heyecandan ölüyorum desem yeridir o kadar heyecanlıyım.

Hemen odama gidip giyecek kıyafet aramaya başladım. Sonunda güzel bir kombin oluşturdum. Üstüme Love yazan bir tişort altıma ise kot şort. Ayakkabı olarak ise yeşil renk bir ayakkabı seçtim. Saçlarımı ise açık bıraktım ve Çetin'in yanına gittim. Beni görünce biraz şok geçirir gibi oldu ve yüzü kızardı. Sonra el haraketleriyle bana dedi ki:

 Sonra el haraketleriyle bana dedi ki:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-O kıyafetler değişecek.

+Nedenmiş o ? Çok yakıştı .

-Evet çok yakışmış . İşte bundan değişecek.Kimse sana bakamaz ama o bacaklar bakılmayacak gibi değil . O yüzden git düzgün bişiler giy.

Bu lafı üzerine onu daha fazla sinir etmemek için siyah pantolon ve üstüne 36 yazan yarım kollu bir kazak giydim. Siyah spor ayakkabılarım ile yine güzel olmuştum. Bu sefer kıyafetlerimi Çetin'de beğendi ve Kore'de gezmeye başladık.

-Bölüm Sonu-

Arkadaşlar bölüm atamadığım için cidden üzgünüm. Diğer hikayem olan İntikam Peşinde ye bölüm bu aralar gelmeyecektir.Özür dilerim ve iyi akşamlar dilerim

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin