Multimedya: Dora ' ya hediye gelen elbise.
Bölüm Şarkısı : Demi Lovato &Stone Coldİyi Okumalar ;)
( Dora)
Yürüyorum. Soğuk,taşlı bir yolda ayakkabım olmadan yürüyorum. Ayağımın acısı bir yana soğuk hava yüzüme vuruyor ve soğuk havadan yüzüm yanıyor. Her tarafta kar var ama ben bu kara karşı bile yürüyorum. Çünkü ben ölmek istiyorum.
Birden yataktan sıçradım. Kabus görmüştüm ve bu kabusun etkisinde çok fazla kaldım. Yataktan kalkıp yavaş ve sessiz adımlarla banyoya doğru gittim. Yüzüme soğuk bir su çarptım. Bu soğuk su beni kendime getirmişti .
Bugün okul tatil . Buna diğer öğrenciler gibi sevindiğimi söyleyemeyeceğim. Okul olmadığı zaman evden çıkmıyorum ki ben.
°•●°•●°•●°•●°•●°•●°•●
Haftasonu dışarı çıkmıyorum dediğim halde şu anda dışarıda olmam ayrı bir ironi. Irmak alışverişe tek başına gitmek istemediği için yanına gariban benide sürükledi. Yine o çok güzeldi.Bu kadar güzel olmasına lakin bir sevgilisi yok . Aslında teklif eden çok ama o başka birine kafayı takmış durumda . Çocuğun adı Deniz.
İsimleri bile uyumlu. Irmak ve Deniz. Deniz Irmak'tan zerre kadar bile hoşlanmıyor. Çünkü Deniz 'in sevgilisi var . Sevgilisi tam bir iyi görünümlü şeytan. Onun kötü yüzünü herkes bilmez . Ben şahit oldum onun kötü yüzüne. Mina bir gün okulda bir kızı sıkıştırıp dövüyordu. Sebebi ise o kız Mina Hanıma çarpmış yanlışlıkla. Böyle sebep mi olur kardeşim.
(Mina yani Kylie Jenner)
Irmak alışverişini sonunda bitirdi ve kasvetli alışveriş merkezinden sonunda çıkabildik. Şu anda ise bir cafede oturup içeceklerimizi yudumluyoruz. Ben her zamanki gibi Mocha içiyorum. Irmak ise portakal suyu . Kız da portakala ve portakallı şeylere takıntı var. Portakal diyince onun için akan sular duruyor.
Sonunda işimiz bitti . Irmak 'in babası arayınca onun gitmesi gerekti. Şu anda ise ben tam olarak nerde olduğumu bilmiyorum,sadece yürüyorum . Kimseye yolda soramam ki. İşaret dili bilen çok az insan var . Kendi işimin sahibi olunca mutlaka çalışanlara işaret dili öğretecegim. Çok gerekli bir şey.
Sokakta acayip tipli çocuklar vardı. Bana laf atıyorlar gibi bir halleri var ama duymuyorum ki ben. Birisi yanıma geldi. Elini saçıma doladı. Ben konuşamıyor ve duyamıyor olabilirim ama birisini dövemiyor değilim. Ona dizimle bir tekme attım. Sonra yüzüne ise bir yumruk.Yere yığıldı.İçimden onun haline gülüyorum.
Yüzüne yumruk attığım çocuk gülerek yerden kalktı.Arkadaşlarıda gülüyordu. Hepsi yanıma gelmeye başladı. Birini, ikisini döverim ama bu kadar kalabalık bir topluluğu dövemem ki ben.Çocuğun biri bana vuracekken önüme biri geçti.Ve bana el kaldıran çocuğu yumruk attı.
(Kadına şiddete hayır. #canseliçinsusma )
Çocuklar korku ile kaçtı ve ben beni kurtaran kişiye baktım. Karşımda kanlı canlı bir Çetin duruyordu. İşaret diliyle bana bişeyler demeye başladı.
-İyi misin Dora?
+İyiyim çok teşekkür ederim.
Diyip ona sarıldım. İlk önce çok şaşırdı.Sonra o da bana sarıldı.
-İstersen seni evine götüreyim.
+İstemiyorum ben o eve gitmek.
-O zaman beni takip et.
Kolumdan tutup beni bir yere doğru götürmeye başladı. 10 dakika falan yürüdükten sonra sahilde durduk.
+Ne yapacağız burada?
-Dilek feneri uçaralım diyorum.Canım sıkıldığı zaman hep uçururum.
Elime dilek feneri verdi . Bir dilek dile ve gökyüzüne bırak dedi.Tek bir dileğim var. Mutlu olmak.
Sabah yatağımdan yine can sıkıntısı ile kalktım. Çoğunlukla ben canım sıkılınca uyanırım.Değişik bir kişilik olduğumu söylediğimi hatırlıyorum.Yatağımdan kalktıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp odama geri geldim.Masamın üzerinde bir paket duruyordu ve üstünde bir not duruyordu.Notu elime aldım ve okumaya başladım.
Sevgili Dora,
Bu elbiseyi geçen gün alışveriş merkezinde gördüm ve hemen aldım. Bu elbise senden başka birine yakışmaz. Çünkü elbise güzel ve güzel birini hakkediyor.O sensin :)
-BÖLÜM SONU-
Merhaba arkadaşlar.Nasılsınız iyi misiniz?Hepinizi çok seviyorum kuzucuklarım.İyi günler görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ.|s.g|
ChickLitAşk. 3 harfli o muazzam duygu. O güzel duyguyu tatmak herkese nasip olmaz ama genç oğlana nasip olmuştu. Çok sevmişti kızı. Kendinden çok. İçi kan ağlarken bile kız gülüyor diye gülmüştü.Kızın acılı hayatını görmüştü o. Kız da hiç kimseye anlatmadığ...