Bölüm 11

252 22 18
                                    

Multimedya:Dora

Bölüm Şarkısı: Gripin-Vazgeçtim Ben Bugün

İyi okumalar

Sonunda evimize dönebildik. Böyle gezilere bir daha gitmemek için kendi kendime söz verdim.Rahat yatağımı özlemişim valla.Ve bu aralar Barış ile daha fazla konuşmaya başladım. Bu işin sonu inşallah hayra alamettir. Alev'i anlatıp anlatıp duruyor bana. Bende dinliyorum ama sıkıntıdan ölüyorum.Banane Alev'den ya.

-Barış'tan-

Dora'ya yakın olmam için bu Alev'i sevme saçmalığına katlanmam gerekiyor. Berke ve Nehir iddaaya girdik. Onlar Dora ile sevgili olamazsın falan dediler. Benim cazibeme her kız kanar. Dora da dahil.En yakın zamanda onunla da sevgili olacağım. Aslında hiç zevklerime uygun bir kız değil. Bana Alev gibi kızlar lazım ama yapacak bir şey yok.

Okula geldiğimde Dora Nehir ile birlikte banklarda oturuyordu. Acaba en yakın arkadaşının onun üzerinden iddaaya girdiğini bilse tepkisi ne olur? Bunun cevabı belli. Depresyona falan girer. Bana çok kızmaz. Çünkü beni tanımıyor. Yavaş adımlarla onların yanına gittim.

''Selam.''

''Selam.''

Dora bana göz ucuyla baktı ve Nehir'i dinlemeye devam etti.Bizene sizin markette çalışan kızın marketin sahibiyle yasak ilişkisinin olmasından. Bunu öğrenince ne oldu ? Ama kızlar anlamıyor işte.Onları orda bırakıp sınıfa gittim.Sınıfta sadece Çetin ve inek bir iki kız vardı.Çantamı sırama attım. Tam isabetti. Pencereden aşağıya baktım.Canım sıkılıyordu. Birilerine bulaşarak can sıkıntımı alabilirim aslında.Sınıfta kimse kalmayınca planımı uygulamaya geçtim.Yapıştırıcıyı Dora'nın sırasına sürdüm.Oturunca kalkamayacak kalkmaya çalışınca da eteği yırtılacak. Al sana komik bir olay.Zil çaldı ve koşarak sınıftan çıktım. Sınıfa en son girecektim ve kimse benden şüphelenmeyecekti.

-Dora'dan-

Sonunda sınıfa gelebilmiştik.Nehir iyi hoş kız ama bazen aşırı derecede sıkıcı biri olabiliyor.Çetin en arkada uyuyordu her zamanki gibi. Evde bütün gece oturuyor okulda ise uyuyor.Bu çocuk cidden sorunlu.Ben ona bakarken Nehir bana seslendi.

''Dora hadi hoca gelecek oturalım.''

Sıraya oturdum ve hocanın gelmesini bekledim.Hoca gelince ayağa kalktım ama Nehir kalkmadı.

''Bebeğim kalksana.''

Hoca Nehir'i gördü ve bağırmaya başladı.

''Kızım saygısız mısın sen? Kalk ayağa.''

''Hocam kalkamam diyorum.''

''Kalk beni sinirlendirme.''

Nehir ayağa kalkmaya çalıştı ve kalkınca eteği yırtıldı.Şaşkın gözlerle ona bakıyordum.Hemen ceketimi çıkarıp ona verdim.Bana minnettar gözlerle baktı ve ceketi bağladı.

Bu gıcıklığı Nehir'e kim yapmıştı ki?

''Hocam tuvalete gidebilir miyiz?''

''Gidin ama çabuk gelin.''

Nehir ile birlikte tuvalete gittik.

''Bana bunu kim yapar ya?''

''Bilmiyorum ama bulacağız onu.''

Nehir tuvalete girdi ve eteği yerine eşofman altını giydi.Normalde okulumuzda böyle şeylere kızıyorlar ama yapacak bir şey yok.Okulumuzun müdürü cidden çok değişik bir adam.Makyaja kızmıyor ama okul dışı kıyafet giyince deliriyor.Nehir giyindikten sonra sınıfa geri döndük.Matematik hocası sıkıcı bir şekilde ders anlatıyordu.Eskiden inek bir öğrenci olan ben şimdi derslerden nefret ediyorum.Zaten o zamanda zorakiden seviyordum yapacak bir işim olmadığı için.

Nihayet zil çaldı ve sınıftaki herkes derin bir nefes aldı.Matematik dersini seveni dövüyordu bu sınıf.Nehir kütüphaneye gideceğini söyleyip yanımdan ayrıldı.Sınıfta sadece ben ve Çetin kalmıştık.Çetin bütün gün sıraya kafasını koyup uyumuştu ve hala aynı işlemi yapmaya devam ediyordu.

''Çetin iyi misin?''

''İyiyim. Bir şeyim yok.''

Sesi titriyordu.Ve zorla konuşuyor gibi bir hali vardı.Kafasını sırasından kaldırdım.Elimi alnına koydum.Bu çocuğun ateşi vardı.

''Ateşten ölüyorsun ama hala iyiyim diyorsun.''

''Bana bir şey olmaz.''

''Tabi canım senin sihirli güçlerin var.Kalk eve gidiyoruz seni iyileştirmek lazım.''

Yavaş adımlarla sırasından kalktı ve çantasını sırtına taktı.Bende çantamı aldım ve birlikte okuldan çıktık.Taksiye bindik ve eve gelene kadar hiç konuşmadık.Eve gelince o odasına gitti bende ona çorba yapmaya.Çorbayı yaptıktan sonra ağır adamlarla odasına gittim ve ona yedirmeye çalıştım.Yemeyince ise burnunu kapayıp hepsini ağzına döktüm.Biraz yanmıştı ama yapacak bir şey yok.Çorbayı bitirdikten sonra alnına ıslak bez koydum.Ateşi git gide düşüyordu.

Çetin uyuduktan sonra odadan çıktım ve odama girdim.Çok yorulmuştum.Pijamalarımı giydim ve kendimi uykunun o güzel kollarına bıraktım

**

Sabah sabah biri zile çöküyordu ama bana açmak feci derecede zor geliyordu.Çetin'e de zor geliyordu herhalde çünkü zil aralıksız 5 dakikadır çalıyordu.Küçük bir küfür mırıldanarak yataktan çıktım ve ayaklarımı yere süre süre kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açtığımda da küçük bir şok geçirdim.

-Bölüm Sonu-

Merhaba arkadaşlar.Çok uzun bir zaman sonra yine ben.Hala hikaye kütüphanesinde olan varsa okur zaten<3Bundan sonra bölümler arası çok uzun bir aralık olmayacak öyle umuyorum.Ve unutmadan söyleyeyim.Buse seni seviyorum inşallah kısa zamanda iyileşirsin bu bölümü okursun. @Meslissa67 .İyi akşamlar

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin