Bölüm 13

213 24 8
                                    

Bölüm Şarkısı: Sia- The Greatest
Multimedya: Dora

İyi Okumalar :))

**

-Çetin'den-

Sabah kalktığımda Dora'dan ses seda yoktu.Zaten dün eve geldiğinde de çok kötü ve halsizdi.Odasına girdiğimde Dora yoktu ve kıyafetleri de yoktu.Allah'ım tahmin ettiğim şey olmasın.Mutfağa girdiğimde bir kağıt buldum ve açıp okumaya başladım.

Çetin

Şu anda bu yazıyı sana yazmam çok saçma ama yazıyorum.Benim için yaptığın her şey için çok teşekkür ederim.Sen olmasaydın ben şu anda babasının yanında eziklenen konuşamayan bir kız olarak hayatımı sürdürecektim.Senin sayende gerçek hayatı öğrendim.Aslında ben her şeyi senin sayende öğrendim.Şu anda içimde sana ihanet ediyor gibi bir his var.Buralardan gitmemin tabiki de bir sebebi var.Belki sende biliyorsundur şu salak iddaa olayını.Çevremde olanları,hayatımdaki insanları düşünmem için yalnız kalmaya ihtiyacım var.Beni anlayacağını düşünüyorum.Bir süre sonra tekrardan geleceğim.Bunu sana borçluyum iyi oğlan.Kendine iyi bak seni seviyorum.

-Dora.

Gitmişti.Beni bırakıp gitmişti.

-Dora'dan-

Yeni bir şehir benim için çok zor olacak gibi gözüküyor. Adana çok tuhaf bir şehir. Hızlı adımlarla otobüsten indim ve otelime gittim. Odama girdiğimde üzerimde bir kırgınlık vardı. Herkesi arkamda bırakıp bir korkak gibi kaçmıştım. Bu fikirleri aklımdan attım ve telefonumdan İnstagram'a girdim. Çetin hesabını gizli yapmıştı. Takip isteği yollayamazdım.Sadece profil durumunu okudum.

Kendimden çok değer verdiklerim bile gitti. Bundan sonra kimseye değer yok.

-1 Ay Sonra-

''Dora hızlı hadi.''

Elimdeki milkshakeleri dökmeden masaya götürmeye çalışıyordum ama götüremedim.Zengin bebesinin biri çelme taktı ve kendimi yerde buldum.

''Aa cici kız gitti bizim milkshakeler. Git yenisini getir hemen.''

Hızlı adımlarla kalktım ve mutfağa geri gittim. Ağlamamak için kendimi çok zor tutuyordum. Çetin burada olsaydı kesinlikle beni korurdu ama artık hayatımda kendim yüzümden öyle biri yer almıyor.

''Dora sana burada boşuna maaş veriyoruz. Git çabuk götür şunları.''

Bu sefer daha dikkatli bir şekilde götürdüm. Bana çelme takan çocuk göz kırptı ve içeceğine döndü.Bende tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım.Çıkarken o çocuk tuvalete girmişti.

''Burası kızlar tuvaleti.''

''Biliyorum okumam yazmam var.''

''Ee çık o zaman?''

''Çıkamam varoş gülü.''

Üstüme üstüme geliyordu. Beni kendini koruyamayacak kızlardan sanıyordu herhalde.Bir tekme attım ve yere düştü.

''Bana bulaşma gününü görürsün.''

Bileğimden tuttu ve otomatikman yere düştüm.

''Sende bana bulaşma gününü görürsün.''

Yanağımı öptü ve üzerimden kalkıp arkadaşlarının yanına gitti. Şeref yoksunu herif.Patrondan izin aldım ve koşarak kirasını zar zor ödediğim eve gittim.Ağlamamak için çok zor tutuyordum kendimi.Eve girer girmez gözyaşlarım akmaya başladı.Yine o iğrenç zili duydum.Kapıyı açtığımda kumral bir çocuk duruyordu ve çok masum bir şekilde bakıyordu.

''İçeri girebilir miyim?''

Başımı salladım ve oturma odasına gidip oturduk.

''Sen kimsin?''

''Oğuz'un arkadaşlarından biri.''

''Oğuz?''

''Sana çelme takan çocuk. Bak dinle ben onun gibi biri değilim. Seni öptüğünü de biliyorum. Senin adına onu polise de şikayet ettim.Doğruyu söylemek gerekirse karakolda ona çok bir şey olmaz. O yüzden karakola gitmeden önce onu dövdürdüm.''

''Neden bana yardım ediyorsun?''

''Yardıma muhtaç olan insanlara yardım etmek benim görevim. Bu arada Kerem.''

''Bende Dora. Çay falan ister misin?''

''Yok sağ ol. Telefon numaranı çalıştığın yerden aldım. Seni çaldırırım bir sorun olursa ararsın.Benim işim var sonra görüşürüz.''

Kerem'i kapıya kadar geçirdim ve odama geri döndüm. Ama yine kapı çaldı. Kapıyı açtığımda postacı vardı.Elindeki mektubu aldım ve imzalayıp postacıyı yolladım.Odama tekrar yürürken mektubu da açmıştım.Okumaya başladım.

Dora,

Bunu okuyorsan mektup eline ulaşmış demektir. Sen buralardan gideli 1 ayı geçti. Senin nerede olduğunu bulmam 1 günümü bile almadı ama yanına gelmedim. Çünkü kafanı dinlemek istiyordun.Yaptığın her şeyden haberim var. Beni zerre kadar sevmediğin halde sana neden bu kadar çok bağlıyım bilmiyorum.Sanırım sana aşık olmuşum da haberim yok. Zaten şimdiki konumuz bu değil. Bundan sonra seni takipte ettirmeyeceğim seni araştırmayacağımda. Sana çok kırgınım,aşığım. Ama benim için gurur önce gelir. Bu yaptığın bencillikten başka bir şey değil bilesin. Yolun açık olsun Dora. Seni unutmayacağım.

-Çetin

Selam arkadaşlar. Bölüm 1-2 güne gelir dedim ama 1 hafta oldu üzgünüm. Yeni hikayem olan NOTHING'e bakın. Ona daha çok bölüm atıyorum. İyi akşamlar <3

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin