Bölüm 3

819 62 27
                                    

Multimedya : Çetin
Bölüm Şarkısı : Duman&Beni Yak Kendini Yak

Multimedya : Çetin Bölüm Şarkısı : Duman&Beni Yak Kendini Yak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hep onu görüyorum. Beni takip ediyor ,ben ona baktığım zaman ise kafasını başka yöne çeviriyor. Utaniyor galiba.
Bugün okula tek arkadaşım olan Irmak geldi. 2 aydır okula gelmiyor kendisi. Ayağını kırdı. Ayağı iyilesince ise kolunu kırdı akıllı insan .

(Irmak)Irmak gelince ona her şeyi anlattım işaret diliyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Irmak)
Irmak gelince ona her şeyi anlattım işaret diliyle. Irmak benim için işaret dili öğrendi .
Ben ona anlattıktan sonra o çocuğu araştirdi. Çocuğun adı Çetin. Bizimle yaşıt yani 17 yaşında. Bizimle aynı sınıfta değil ama. Çünkü çocuk sayısalmış. Biz ise eşit ağırlık öğrencisiyiz Irmak ile .
Irmak el haraketleriyle yine bana bir şey anlatmaya başladı .
-Dora zil çaldı haydi sınıfa. Ders ingilizce. O uyuz hocayla uğraşmak istemessin.
Bu haraketlerin üzerine hızlı adımlarla sınıfa doğru gitmeye başladık.
Biz sınıfa girdikten hemen sonra Ayşe Hoca geldi .
++++____++++
Dersler bitti ve eve gitmek için yola çıktım . Çetin yine beni takip ediyordu. Kaç haftadır bu döngü böyle devam ediyor. Sesimi çıkarmıyorum daha doğrusu çıkaramıyorum.
Evin kapısının önüne geldim. Çetin hala arkamda .Ona doğru baktığımda ilk defa gözlerini ayırmadı. Bende ayırmadım. O gözlerini çekene kadar inatla baktım. Sonunda o gözlerini benden çekti ve geldiği yola geri döndü.
Eve girdim ve evlik kıyafetlerimi üstüme geçirdim

Yapacak bir iş bulamadığım için alt yazılı bir dizi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapacak bir iş bulamadığım için alt yazılı bir dizi açtım . Sadece alt yazılı dizilerin yazısını okuyarak anlayabiliyorum. Başka dizileri hiç ama hiç anlamıyorum.
Biraz dizi izledikten sonra canım sıkıldı . Odamın kapısı çaldı. İçeri gören kişi Sude idi.Sude bizim evde çalışan yardımcılardan biri. Bana limonata getirdi ve gitti .
Limonata çok güzele benziyordu. Tam içiyordum ki biri elimden çekti. Çeken kişiye bakınca bildiğin şok oldum .

 Çeken kişiye bakınca bildiğin şok oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çetin karşımda duruyordu. El haraketleriyle konuşmaya başlayınca şaşkınlığım 2 katına çıktı.
-O limonatanın içinde zehir var . Sakın içme Dora.
Dedi ve pencereden atlayıp gitti . Arkasında ise bir adet şaşkın bir Dora bırakıp. ..
○●•°°○● • ° ° ○ ● • °
Saat gecenin 2'si oldu ama ben hala uyuyamadim. Normalde 5 dakikada uyuyan ben tam olarak 2 saat 26 dakika 35 saniyedir yatakta yatıyorum ama gözüme 1 gram uyku bile girmiyor.Aklimda sadece tek bir kişi var.
ÇETİN .
Benim dilsiz olduğumu nerden biliyor ki bu değişik çocuk ? O limonata da zehir olduğunu nerden biliyor ?
Eve neden geldi ki ? Ölsem, zehirlensem nolcak Allah aşkına . Dünya benim gibi beceriksiz bir insandan kurtulmuş olacak .Bu Dünya için iyi Irmak için kötü bir şey . Aslında ben olmasam Irmak daha çok arkadaş sahibi olabilir . Zaten Irmak popüler bir kız . Popüler olmasi yani sıra çok da iyi bir kız dir kendisi . Benimle takıldığı için onunla gezmeyen okulun Tiki kızları var mesela. Irmak 'ı kaç kere sıkıştırdılar biliyorum ben. "Dora 'yı bırak bizimle gez Irmak. Sen çok iyi bir kizsin biliyoruz. O yüzden Dora gibi kimse ile konuşmayan bir kızla geziyorsun ama onu kendi haline bırak gitsin . Bizimle takıl."
Irmak bu sözleri hiç bir yerine takmadı ve beni asla bırakmadı. İşte o bu yüzden benim için vazgeçilmez bir arkadas.
Güneş yüzüme vurmaya başlayınca artık kalkmam gerektiğini anladım. Alarm falan olsa duyamayacagım için Güneş ışığına göre kalkiyorum. Çalışma masamın üzerine kahvaltım konulmuştu. Oturup yavaş yavaş kahvaltımın keyfini çıkarmaya başladım .
Bitirdikten sonra okul üniformalarımı giydim.Saçımı at kuyruğu yaptım ve evden çıktım. Çetin yine arkamdaydi. Ne zaman beni takip etmekten vazgeçer bilemiyorum ama kısa bir sürede bırakmasını umuyorum.
Ve söylemek gerekirse ben beni takip etmesinden mutlu oluyorum .
-Bölüm Sonu -
Nasılsıniz arkadaşlar. Bölüm diğer bölümlerimize göre daha uzun. Normalde daha uzun yazmak isterdim ama telefondan yazınca çok zor oluyor . Neyse bir dahaki bölümde görüşürüz canlarım 😍

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin