Multimedya:Azra
Bölüm Şarkısı:Oğuzhan Koç-Bulutlara Esir Olduk
İyi Okumalar :)))
**
O mektuptan sonra çok uzun bir süre kendime gelemedim.Bana aşık olduğunu ilk defa açık bir şekilde dile getirmişti.Bunu zaten tahmin ediyordum ama ondan bunu duymak yada okumak çok daha farklı bir duygu.O mektubun üstünden koskocaman 1 ay geçti.Tamı tamına 30 gün. 2 ay gibi bir süredir ondan uzağım.Çok özledim ama bir daha geri dönecek yüzüm yok.
''Dora hazırsan çıkalım.''
Bana dostça gülümseyen Azra'ya bende gülümseyerek cevap verdim.
''Hazırım geliyorum hemen.''
Azra benim Adana'daki tek dostum. Onunla çalıştığım kafede tanıştık.O da orda çalışıyor.
''Şimdi nereye gideceğiz güzelim?''
''Zengin olsaydık Starbucks'a falan giderdik ama normal iki birey olduğumuz için sahile gidebiliriz.''
İki arkadaş kol kola girip yavaş adımlarla sahile yürüdük. Bende buraya yerleşmeden önce Adana'da deniz olduğunu bilmiyordum.Öğrenince hayatımın şokunu yaşamıştım.Siz siz olun Adana'da deniz olduğunu bilin.Uzun bir yürüyüş sonucunda sahile vardık.
''Dora sana bir şey soracağım.''
''Tabi sor.''
''Senin bana hayatına dair her şeyi anlatmadığını düşünüyorum.Gizli bir kutu gibisin. Sana yakın olduğumu hissediyorum ama hakkında bildiğim şeyler bir elin parmak sayısını geçmez.Neden anlatmıyorsun? Kötü şeyler yaşadığın,hala acı çektiğin belli.Anlatmazsan nasıl geçecek be güzelim?''
''Bende anlatmak istiyorum ama aklıma geldikçe hala çok üzülüyorum.Ama bugün buzdan duvarlarımı kıracağım ve sana her şeyi anlatacağım. Ama bir şartla. Bu anlattıklarımın üstüne çok fazla soru sormayacaksın,beni küçümsemeyeceksin.Tamam mı?''
''Sen eskiden kötü bir meslek sahibi olsan bile ben seni küçümsemem.Anlat bakalım dinliyorum.''
''Adım Dora soyadım Çınar. Annem ve babam evli değildi.Babam annemden başka bir kadınla evli. Annem de o evde yaşayan normal bir insan gibi.Ben dilsiz ve sağırdım.Tam sağır da demeyelim az da olsa duyuyordum.Bir gün okula giderken beni bir çocuk takip ediyordu.Bu baya bir gün devam etti.Ben bu çocuğu umursamıyordum.Çünkü biliyordum ki o da bana çok uzun süre katlanamaz.Kim konuşmayan,duymayan birini yanında ister ki?Ama bu çocuk beni yanında istedi.Asla beni dışlamadı.Benim için işaret dilini de öğrendi. Ve bir gün ben ve Çetin o şehirden,o ülkeden kaçtık.Artık kısa kesiyorum.Biz sonra Türkiye'ye geri döndük.Ben sonra bir çocukla tanıştım adı Barış. Böyle kötü çocuk tipleri olur ya öyle bir çocuk.Ama bana karşı çok kötü davranmıyordu.O zamanlarda Nehir diye bir arkadaşım vardı.Bunlar bir gün Nehir,Barış ve Berke iddaaya girmiş.Berke Barış'a sen asla Dora ile sevgili olamazsın demiş.Barış ise ben istediğim her kızla sevgili olurum demiş ve bana yakın davranmaya başladı.Bunu buraya gelmeden bir gün önce Nehir'den öğrendim.İşte sonuç olarak buradayım.''
Azra beni sessizce hiç konuşmadan dinledi ve konuşmam bitince bana sımsıkı sarıldı.
''Ben senin her zaman yanındayım kardeşim.Sana soru soracağım Çetin'e karşı duyguların neler?''
''Kendimden emin değilim. Ama açıkça söylemek gerekiyorsa ondan hoşlanıyorum.Kim ona çok iyi davranan,ona aşık olan birinden hoşlanmaz ki?''
''Kerem ne olacak?''
''Kerem sadece benim arkadaşım Azra.''
''O sana o gözle bakmıyor söyleyeyim de. Ay saat baya geç olmuş haydi evimize gidelim.''
Yolda bir taksi çevirdik ve eve doğru gitmeye başladık.Ben size söylememiş olabilirim biz Azra ile aynı evde kalıyoruz.Yarım saat gibi bir süre sonra eve gelmiştik.Saat baya geç olduğu için ikimizde kendi odamıza gittik ve uyku hazırlıkları başladı.Pijamalarımı giydim ve elime telefonumu alıp fake İnstagram hesabıma girdim.Çetin'i ve diğerlerini bu hesaptan takip ediyorum.Çetin bir İnsta snap atmıştı.Açtım ve gördüğüm şey ile şok geçirdim.Çetin'in yanında çakma sarışın bir kız vardı ve barda dans ediyorlardı.Hemen o hesaptan çıktım ve kendimi yatağıma attım.Beni unutmuş muydu?
-Bölüm Sonu-
Arkadaşlar cidden bayadır yeni bölüm atmıyordum sizden özür diliyorum.Hesabıma da en son Aralık ayında girmiştim.Bugün bu hikaye aklıma geldi ve sizin için çok uzun olmasada bir bölüm yazıverdim.Aklımda çok güzel olaylar var ama yazmakta zorlanıyorum.İlham perilerim gelince böyle kısa bir sürede yazabiliyorum.Yakında görüşmek üzere hoşçakalın.Diğer bölüm büyük bir ihtimalle 17 Şubat'ta gelir.O gün Dilsiz'in 1. yılı olacak<3Ve 3 bini geçmişiz çok teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ.|s.g|
ChickLitAşk. 3 harfli o muazzam duygu. O güzel duyguyu tatmak herkese nasip olmaz ama genç oğlana nasip olmuştu. Çok sevmişti kızı. Kendinden çok. İçi kan ağlarken bile kız gülüyor diye gülmüştü.Kızın acılı hayatını görmüştü o. Kız da hiç kimseye anlatmadığ...