Bölüm 8

339 44 20
                                    

Multimedya: Dora mız

Bölüm Şarkısı :Meghan Trainor &NO




Hayat aynı monotonluğu ile devam ediyor.Okulda Barış beni gördüğü zaman kötü kötü bakıyor.Ondan pek korktuğumu söyleyemem.Neden bilmiyorum ama ona kendimi yakın hissediyorum.Salak mıyım neyim.

Evet salaksın.

Nehir en yakın arkadaşım oldu artık.Onunla ilgili her şeyi öğrendim.O da benimle ilgili her şeyi biliyor.Kendimi Çetin'den sonra ilk defa bir insana bu kadar açabildim.

Bu arada Barış'ta bizim sınıfta.Kızlar Çetin ve ikisine ağızlarının suyunu akıtarak bakıyor.Böyle kızlar ayıp olmasın ama bana göre sürtük arkadaşım. Sanki ilk defa erkek görmüşler gibi bakıyorlar. Erkeklerde aynı. Güzel bir kız görsünler dilleri düşüyor.

Şu anda ben ve Nehir salak gibi sıranın tepesinde oturuyoruz. Salak falan demeyin ha. Çok eğlenceli ve zevkli. Dedikodu zamanı. Hararetli bir şekilde konuşurken birden kendimi popo üstü yerde buldum.Şu anda kesin bir yerim kırıldı yoksa bu kadar acımaz.Kimin yaptığına baktığımda hiç şaşırmamıştım.Barış sırayı altımdan çekmişti.O çektikten sonra Çetin ona bir kafa attı ki... 1 metre uzağa uçtu öyle bir kafa.Sonra yanıma geldi ve beni kucakladı.Birlikte revire gittik.

'Acıyor mu?'

'Yok acımıyor ondan inliyorum ben'

'Tamam sormadım say.'

Bu aralar hep böyle.Bana karşı soğuk diğer kişilere karşı sevimli,sıcak.Sebebini çok merak ediyorum ama sormaya cesaretim yok. Ya terslerse,paramparça olan kalbimi biraz da o kırarsa.Beni yatak gibi bir şeye bıraktı.Doktor yanıma geldi ve ayağıma bakmaya başladı.Sağ tarafa döndüğümde Çetin çoktan gitmişti. Bu çocuk beni sevmeyi bırakmış olabilir mi ki? Beni koşulsuz seven yani daha doğrusu seven tek kişi diyebilirim.O da beni sevmesse ben ne yaparım?

Sen çocuğa seni sevmiyorum sende beni sevme derken iyiydi ama Dora değil mi?

Son ders zili çaldı ve bende çantamı revirden alıp yavaş adımlarla okuldan çıktım. Çetin her zamanki yerde beni bekliyordu. Yanına gittim ve hiç konuşmadan arabaya gittik. Bu küslük benim gerçekten canımı sıkıyordu.

'Çetin?'

'Efendim?'

'Küs müyüz?'

'Neden küselim ki Dora?'

'Benimle konuşmuyorsun ve bu beni gerçekten üzüyor'

'Hiç dikkat etmemişim.'

'Çetin ben seni seviyorum.Aşk anlamında olmayabilir bu ama sen benim için gerçekten çok fazla önemlisin.Yada hayatımdaki en önemli kişisin diyebilirim.Benimle konuşmaman gerçekten beni çok üzüyor.Haydi küssen bile barışalım.'

'Seninle konuşmamamın sebebi benim değerimi anlayıp anlamayacağındı.Testi başarıyla geçtin prenses.'

Bana sarıldı.Arabada olmamızı umursamadan,kaza yapmamızı umursamadan sadece sarıldı...

**

Çetin ile aramız eskisi gibi ve ben bu durumdan çok mutluyum.Onunla konuşmak gibisi yok. O üzgün bir insanı bile mutlu edebilecek kabiliyette. Artık o Cansu ile daha az konuşuyor.Herkes o kıza çok iyi diyor ama ben bir türlü ısınamadım.Sebebini de bilmiyorum.Nehir'e göre ben Çetin'e aşıkmışım o yüzden sevmiyormuşum.Öyle bir şeyin olmasına imkan olmadığı için hemen bu seçeneği eledim.Sebebini er yada geç bulurum zaten.

Nehir ile bahçede otururken yanıma kendini bir şey sanan Barış geldi.

'Dora konuşacağız.'

'Sebep?'

'Benimle gelirsen anlarsın.'

Bazen çok meraklı,bazen çok umursamaz olan kişiliğime küfür ettim ve Barış'ın peşinden ilerledim.Arka bahçede bir ağacın önüne geldi ve durdu.

'Neden çağırdın?'

'Aa ben mi çağırdım seni(!)'

'Adamı hasta etme Barış söyle.'

'Aslında sebep yok. Çok şişman gördüm seni spor olsun diye peşimden gel dedim.Şimdi giderken yürümüş olacaksın. Al sana spor.Değerimi bil ben kaçar.'

Beni sinirli bir halde bıraktı ve gitti.Ben mi şişmanım?2 hafta tartıldığımda 52 kiloydum. Kilo mu aldım ki?Hemen okulda bulunan hassas basküle gittim ve tartıldım.54 kilo olmuşum.2 kilo.2kilo.2kilo. Aklımdan çıkmıyor.Benim acilen zayıflamam lazım.Hem de hemen.

-Bölüm Sonu-

Selam canlarım.Bu arada sık bölüm atacağımı söylemiştim.Sınavlar bitti ve artık bölüm zamanı. Yeni bölümde pazara kadar gelir.Yani en geç pazar.Görüşmek üzere.İyi akşamlar.Ve genç kız edebiyatında 776.yız.Çokk sağolun cidden ya:)

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin