Bölüm 19

113 9 11
                                    

Multimedya:Dora ve Çetin

Bölüm Şarkısı: Shawn Mendes- Something Big

İyi Okumalar

**

Sabahın köründe uyanıp üstüne üstlük Nehir'ide uyandırmıştım.Şu anda beni güzel yapmaktan başka bir şey düşünemezdik.Bugün güzel olmalıydım.Bu benim son şansımdı.

''Dora bence seni seksi güzel yapmalıyız.Bir kırmızı ruj da sürersen her şey tam olur.''

''Öyle bir şey yapmayacağız Nehir. Ben her zamanki Dora olarak gideceğim. Sadece biraz daha özenebilirim. Haydi başlayalım.''

İlk önce saçlarımdan başladık. Her zamanki gibi düzleştirmenin aksine dalgalı yapmıştık. Makyaj olarak da sadece fondöten sürüp açık renkli bir ruj sürdüm. Göz makyajına pek gerek yoktu zaten gözlük takacaktım. Pantolon niyetine şalvar tarzı bir şey giymiştim.Üstüme gri askılı tişört giydim ve onun üstüne kırmızı bir gömlek giymiştim.Bence güzel olmuştum.

Saat 1 olmuştu ama Çetin daha yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 1 olmuştu ama Çetin daha yoktu.

Gönderilen:Çetin

Gelmeyecek misin?

Aradan 2 dakika geçmeden mesaj gelmişti

Gönderen:Çetin

Birazdan geliyorum.

''Nehirrr. Geliyormuş.''

Nehir mutfaktan çıktı ve yanıma geldi.

''Başarılar diliyorum canım.İnşallah düzelirsiniz ve sen bu eve mutlu gelirsin.''

''İnşallah be.''

Biz sarılırken korna sesi duyduk ve ayrıldık.Bana gülümseyerek baktı ve kapıya kadar geçirdi.Şimdiden heyecanlanmaya başlamıştım. Çetin arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Beni görünce yanıma geldi.

''Hoşgeldin.Güzel olmuşsun.''

''Hoşbuldum.Sende''

Kırdığım potu sonradan farketmiştim. Çetin de gülüyordu. Kapımı açtı ve kendi tarafına geçti. Hala kibardı.Yolculuk çok sessiz gidiyordu.Canım sıkılıyordu ama bunu belli etmiyordum.Aradan 15 dakika geçti ve deniz kenarına gelmiştik.Çetin arabadan indikten sonra bende indim ve peşine takıldım.

''Çetin?''

''Efendim Dora.''

''Ben gerçekten özür dilerim.Böyle bir şey yapmak istemezdim.Seni bırakmak cidden istemezdim ama çok yorulmuştum yapacak bir şeyim yoktu.''

''Yapacak şey vardı. Sorunlarını birlikte çözebilirdik.Ama sen bir korkak gibi kaçıp gittin. Aradan aylar geçtikten sonra yeniden geldin ve kaldığımız yerden devam etmek istiyor gibi bir halin var. Üzgünüm ama sana bir daha güvenemem.''

Haklıydı. Hem de o kadar haklıydı ki diyecek bir şey bulamamıştım. Ve bende yapmamam gereken bir şeyi yaptım.Onu öptüm.Bildiğiniz öptüm.Dudaktan.Çetin şok olmuştu.Böyle bir şey beklemiyordu. Zaten böyle bir şeyi bende beklemiyordum.Beni iter diye korkuyordum ama o itmek yerine bana karşılık vermeyi seçti.Şu anda mutluydum ve bu anın bozulmasını istemiyordum ama bozulacağını da adım gibi biliyordum.Çünkü ikimizden biri ayrılacaktı.Yoksa nefessizlikten ölebilirdik.İlk ayrılan ben oldum.Normalde utanmam gerekebilirdi ama utanmadım.Zaten çocuğa ben yapışmıştım neden utanayım ki?

''Böyle bir şey beklemiyordum.''

Çetin'in sesi ile ona döndüm.

''Bende beklemiyordum.''

''Ama güzeldi.''

Sadece güldüm.Çetin cebinden ıslak mendil çıkardı ve bana verdi.Bunu napacağım der gibi baktım.

''Rujun bozulmuş.''

Güldüm ve ıslak mendili aldım.İçim içime sığmıyordu.Eve gidip bunu Nehir'e anlatmamak için zor tutuyordum

**

''Oha. Ne demek öptüm kızım?Ayy.O naptı anlat anlat.''

Nehir'e söylediğime pişman olmuştum şimdiden.Benden bile heyecanlıydı manyak arkadaşım.Oturdum ve ona her şeyi anlattım.İkimizde gülüp duruyorduk. Bu arada ben Adana'ya gitmekten bir süre için vazgeçtim.Yerle bir olan umudum kendine gelmişti.

-Bölüm Sonu-

2-2.5 aydır yoktum ve sonunda geri döndüm. Bu sefer daha az aralıklarla gelecek. Ve 5K olmuşuz. Bunu görünce evde horon teptim.Hepinize çok teşekkür ediyorum<3<3Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın.İyi tatiller.))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin