Part 1

1.1K 42 0
                                    

-Къде си мислите,че отивате госпожице Бейкър? -Попита ме смотаната даскалка по Английски.

-А на вас на какво ви прилича? Отивам до тоалетна! - Как обичам да й крещя на тази вещица.

Излязох и тряснах вратата след себе си. Вървях по коридора и си тънаниках една песен,докато не видях две хлапета с година по малки от мен да се целуват. Бинго. Започнах да ръкопляскам.

-Браво,браво какъв романс,какво нещо. Вие дечковци не знаете ли,че коридора по това време е на мое разположение? - Ударих момчето с юмрук в корема,той се строполи на земята,а момичето избяга. Жалка курвичка. Засмях се от действията им и излязох на двора.

Седнах на двора върху зелената трева и запалих една цигара. Дръпнах веднъж и вече бях в легнало положение. Такова блажено удоволствие в една малака хартийка. Гледах шибаните клони на шибаното дърво. И изведнъж някой,който иска да го сритам,ми прекъсна взирането.

-Здравей,казвам се Камерън и съм нов тук. Малко закъснявам за час и ако може да ме упътиш? - Той ми подаде ръка да се здрависаме? Ха нов загубеняк в даскало. Сега ще го запозная със същността ми.

-Здравей Камерън,казвам се Сара...-говорех с престорен глас и със сърказъм,но той явно е толкова прост,защото само гледа тъпо и се усмихва.-...и ми е много приятно да се запознаем. Какво имаш първия час?

-Имам Английски. - Моля този загубеняк е в моя клас!?

-Оуу супер ъмм...така влизаш в училището,качваш се на втория етаж и влизаш в предпоследната стая от ляво. Разбра ли? - Усмихнах се,но не на него,а на мен,защото го пратих право в женската съблекалня,а по това време там има момичета. Браво Сара.

Той ми благодари и тръгна към мястото,което му казах. Аз побързах да вляза в час,защото не исках този хлапак да ми казва каквото и да било.


Публикувам историята наново,защото я редактирах!

Only You In My Heart (C.D.)Where stories live. Discover now