Днес дойдох на даскало с колата на Камерън. Аз исках да си дойда с Блейк (мотора ми,реших да го кръстя така),но Кам настоя да ме закара. Минахме входната врата на училището и се запътихме към шкафчетата. Аз отидох до моето,а на Камерън беше малко по-далече от мен. Всъщност шкафчето му бе чак в другия коридор.
След като си взех нужния учебник се запътих към Кам. Забелязах го да подава някакво листче с цифри,прилича на телефонен номер на някаква кифличка,а тя за сметка на това го гледа тъпо и му се натиска. Нервите ми бяха опънати до последен предел. Захвърлих учебника на някъде и с бързи крачки закрачих към тях. Запретнах ръкави и без дори да се замислям й забих един юмрук в носа. Кифлата се строполи на земята,а аз се качих върху нея и започнах да нанасям силни удари по "красивото" й лице. Не след дълго някой ме хвана и ме издърпа от нея. Обърнах се към фигурата,която прекрати дейността ми. И го погледнах право в очите.
-Бил ме обичал!- казах и въздъхнах тежко. Той започна с глупавите оправдания,но не издържах и му заповядах да ме остави на мира. Отскубнах се от него и излязох на навън. ''Мамка му'' наругах на глас. Сега как щях да се прибера.
Отидох на моето си място и седнах на прясно-окосената трева и запалих една цигара. Бях я изпушила до половината, когато някой я отскубна измежду пръстите ми.
-Казах,че не искам да те виждам и ми писна да слушам,че цигарите са вредни. Ясно!- разкрещях се и бързо се изправих. Бях се подготвила да ударя натрапника, обърнах се и го ударих,но когато видях кой е се учудих.-Ти пък кой си?
-Благодаря,че ми се развика и благодаря,че ме удари. -Ама за какъв се мисли той. Но на външен вид изглежда секси бих казала. Лешниково кафява коса,сини очи,обица на долната устна и няколко татуса,които се подават от коженото му яке. Типично лошо момче. Той сложи цигарата ми между устните си и вдиша дълбоко от нея. Не откъснах поглед от него и явно и той забеляза това.
-Ами моля пак заповядай и ако може ми върни цигарата...не,не веднага ми варни цигарата!-заповядах,а на лицето му заигра широка усмивка. Има страхотна усмивка. Боже получавам дежа вю първо Камерън, после Грейсън,а сега и този,но това момче е пълна противоположност на Камерън.
-Аз съм нов...-не изчаках да се изкаже,а директно го прекъснах.
-Не ми пука какъв си и кой си! Искам само да ми върнеш цигарата! -Заповядах аз.
-Сладка си когато се ядосаш. Да излезем някой път а?
-Ако не спреш със свалките ще изляза с теб само за да ти сритам задника,разбра ли? Сега чупката! -Изправих се рязко и си тръгнах. Не исках да контактувам с този секси индивид повече. Щях да ходя пеша до вкъщи. Голям късмет няма що. Да вървиш пеш 3 мили.
Хей хора, знам доста закъснях,но просто тази глава много я мъдрих докато я напиша.
Исках да включа малко драма между Камерън и Сара.
Какво мислите дали Сара да не пробва с новото момче или да даде втори шанс на Кам?
Обичам вии ❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Only You In My Heart (C.D.)
Ficção AdolescenteТова е поредната история за Камерън Далас и момиче,което ще се влюби в него,но тук има един огромен проблем. Сара е на 16 години от Калифорния, тя е едно сладко и невинно момиче-отвън,но отвъре тя е същински дявол,въплащение на злото, най-големия к...