Part 8

598 37 1
                                    

Събудих се на пода,а Итън беше на леглото. Раздразних се и отидох до кухнята. Напълних една кана с вода и се качих обратно при него. С тихи стъпки стъпвах,за да не го събудя и след като плиснах студената вода от каната в лицето му...той стана като ужилен. Започнах да се смея истерично,а той гледаше като препарирано животно.

-Време е да си вървиш-ВЕДНАГА!-казах му.

-Щом искаш. Ще се чуем по-късно.

-Итън,защо просто не си тръгнеш и не се връщаш? Аз не те обичам!

-Да не би да си влюбена в друг!? Сара не ставай смешна,ти нямаш сърце. Знам,защото без мен си нищо. Благодарение на мен се измъкваш без наказание от полицията. Аз следях всяко твое движение през всички тези години. Знам че доста често ходиш в полицейското управление. А аз молех баща ми да те освободи,тъй като е шеф на полицията. И знаеш ли защо го правех? Защото те обичам.- бях "меко" казано бясна.

-Итън махай се от дома ми незабавно! Или ще съжаляваш,че си се родил! И съм влюбена в друг на име Камерън,той е страхотен, даже и в леглото е по-добър от теб. Всяка вечер изпитвам блажено удоволствие благодарение на него.-гледах как мазната му усмивка изчезва,а на моето се образува самодоволна усмивка.

-Ами тогава няма да е проблем да ми го покажеш. Ако разбира се е истински.-След секунда видях как затръшва входната врата.

Но какво по дяволите направих. Казах че Камерън ми е гадже,а дори не мога да го търпя. Сега само трябва да го накарам да се престори на мое гадже,за да разкарам Итън от живота си. Ще се справя с това,защото аз съм Сара Бейкър,кучки!!!

Only You In My Heart (C.D.)Where stories live. Discover now