Part 10

579 35 0
                                    

-Хей Сара,спокойно аз съм. Впрочем от кога пушиш? -Защо изобщо трябваше да ме вижда точно тук и точно така.

-Ами аз доста се промених...и да кажем,че не съм момичето,което бях преди и...-преди да довърша той ме прекъсна.

-Лошото момиче в теб ме привлича.-преди да се усетя,той вече беше впил устните си в моите.           Изпитах огромното желание да отвърна,така и направих. След като се отделихме исках да знам какво беше това.

-Грейсън какво беше това? Каквото и да е било нека не се повтаря. Ние сме само приятели.

-Сара знам,че обичаш Итън,и че никога не би ме погледнала,но дай ми шанс. И между-другото той ми показа творението ти върху гърба му. Искам те! -това да не е скрита камера? Ехо някой да ми обясни. Първо Камерън,после Итън, а сега и Грейсън. Просто чудесно.

-Виж Грей,аз не обичам нито брат ти нито теб,а това на гърба му беше грешка. Имам си страхотно гадже в момента и го обичам адски много. Моля те да не ме целуваш повече.-взех цигарата си от ръката му и влязох в училището.

Вече вървях безцелно из коридорите и недоумявах какво става с мен и с живота ми. Изпуших цигарата отдавна и сега се запътих към шкафчето си. Извадих малката бутилка с уиски и я изпих на екс. Извадих една цигара и я запалих.  Плъзнах се надолу с гръб по шкафчето и започнах да си тананикам една песен.

След като изпуших цигарата се изправих и тръгнах към следващия час по История . Видях всички да са се струпали около вратата. Хванах някаква мърла за яката и я дръпнах грубо назад. Хванах друга за огромния й обем на главата и я дръпнах силно на земята.

-Хайде разкарайте се изроди преди да ви пребия до припадък.-видях как се разбягаха към всички посоки и погледнах към вратата.

Погледнах към вратата и видях един лист с имена. Започнах да чета и от прочетеното разбрах,че това са имена на хора,които ще правят проект за Френската революция. Потърсих името си и го намерих. Прочетох името на партньора,с който трябва да правя глупавия проект и наругах на глас. Усетих нечия ръка да се увива около кръста ми и след секунда усетих топли и меки устни върху бузата ми. Обърнах се бясна и кой да видя.

-О,скъпи...-казах съркастично,но после сериозния ми тон се върна. Доближих се до ухото му.-...ако не си махнеш израстъка наречен ''ръка'' ще се сбогуваш с нея.

-Спокойно бебчо,явно вече си разбрала,че ще правим проекта заедно.

-Камерън,кълна се ще ти откъсна топките и ще ги използвам като украса за коледа. В 19:00 часа да си у нас ясно. Е до довечера.-казах му и се отделих от него.

Хелоо,знам,че е скучна главата но се надявам да ви хареса. Ако имате идеи ще се радвам да ги споделите с мен.

Обичам ви 😘👑👑💘💎

Only You In My Heart (C.D.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu