Усетих как бузите ми почервеняват,а аз никога не се изчервявам. Никой до сега не е успявал да ме накара да се срамувам толкова. Но бързо си върнах контрола и проговорих:
-Не е вярно! Ха аз да съм влюбена в теб...точно в теб!- в момента наистина се чудех,дали убеждавам него или себе си. Но може би изпитвах нещо към него. Не,не,не това не съм аз.
-Напротив,само по начина,който ме гледаше преди секунди доказва друго.-мамка му,ще му счупя носа. Започнах да се ядосвам. Но гнева ми утихна,след като той разби устните си в моите. Отвърнах на целувката му и след миг започнах да свалям дрехите му като започнах от черния му потник. Той последва примера ми и свали късата ми тениска,която стига малко под гърдите. След като елиминирахме дрехите си, миг по-късно бяхме в леглото ми. Започнах да го целувам не грубо,а страстно. Кам започна да оставя леки смучки по голата ми кожа,а аз настръхнах при допира му. В стомаха ми нещо започна да се бунтува. Никой до сега не ме е карал да се чувствам така.
Той си сложи презерватив и навлезе внимателно в мен. От устните ми се изтръгна лек стон,което го накара да продължи. Започна да забързва темпото,а аз го скубех за косата. Свършихме заедно,а Камерън се настани задъхан до мен. Сложих глава на гърдите му,а той ме прегърна. Не знам какво ми става,не съм на себе си. Никога не се държа така след секс. Обикновен веднага си тръгвам,но сега беше различно. Може би той е различен.
-Хей...-вдигнах погледа си към него,за да чуя по-добре какво ще каже и му се усмихнах.-...искаш ли да бъдеш мое "нефалшиво" гадже?
-Имаш предвид истинско гадже!- лек кикот излезе от устата ми.- Да с удоволствие.
-Супер. И между другото трябва да се усмихваш по-често. Отива ти!- ето я пак руменината,която започва да избива по бузите ми.
Изправих се и си облякох сутиена и бикините. Излязох на терасата,като не пропуснах да взема от якето си кутията с цигари. Извадих една и я поставих между пръстите си. Запалих я,и дръпнах дълбоко от нея.
След секунда дойде Кам до мен. Обгърна ханша ми с две ръце и ме целуна. Отначало подскочих, но после се успокоих. Обърнах се с лице към него.
-Имай ми доверие.-казах,а той само кимна. Дръпнах от цигарата задържайки дима в устата си. Залепих устните си до неговите,като издишах дима в устата му. Той задълбочи целувката,а след това се отдели от мен и издиша дима прошепвайки ми:
-Обичам те!!!
Здравейте,драги читатели. Тази глава я качвам по-бързо. Само да отбележа,че когато коментирате ме радвате страшно много и така ме мотивирате да пиша. Искам да кажа,че ще се радвам да изразявате мнението си.
Какво мислите,трябва ли Кам и Сара да бъдат заедно?
Обичам ви 👑💋💕😘
VOUS LISEZ
Only You In My Heart (C.D.)
Roman pour AdolescentsТова е поредната история за Камерън Далас и момиче,което ще се влюби в него,но тук има един огромен проблем. Сара е на 16 години от Калифорния, тя е едно сладко и невинно момиче-отвън,но отвъре тя е същински дявол,въплащение на злото, най-големия к...