Лежах върху гърдите на полуголото спящото момче до мен и не можеш да осмисля нищо. Изправих се тихо обличайки дрехите си от пода и напуснах стаята,напуснах хотела зарязвайки спящото момче. Хукнах към първия денонощен супермаркет за още алкохол и цигари,исках да забравя за него,да го изтрия от живота си! За тези два месеца, в които бяхме разделени само той ми се въртеше в ума и събитията,които се случиха.
~Ретроспекция~
-Ти си долна курва!-разяри се още повече и започна да стяга челюстта си.
-Мамка му, млъкни!-изкрещях в лицето му! -Не ме познаваш и никога не си ме познавал!
-Оо нима,така ли мислиш? Е ако не те познавах,нямаше да знам,че любимия ти плод е киви,ако не те познавах,нямаше да знам,че обичаш кафето си със сметана,ако не те познавах, нямаше да знам и малките неща за теб,но знаеш ли какво?! АЗ ТЕ ПОЗНАВАМ И ЗНАМ, ЧЕ СИ ДОЛНА КУРВА!!! -Изкрещя още по-силно и ми зашлеви силен шамар,от който паднах на земята.
Отново плачех и отново виновника беше Камерън! От началото на връзката ни всичко вървеше добре,но после той започна да се променя,не знам, защо,но не му влияеше положително,а сега вече се карахме постоянно,а той...той не спираше да ме бие и изнасилва прибирайки се мъртво пиян с мисли,че съм му изневерявала всяка нощ с различен!
~Край на ретроспекцията~
-Взех всичко нужно и се прибрах в дома си, заключвайки след себе си. Огледах се и всички хубави спомени и моменти започнаха да навлизат в съзнанието ми,но след това лошите си проправиха път и усмивката ми се изпари за секунда от сълзите,които бясно капеха от очите ми размазвайки грима ми до неузнаваемост.
Качих се в стаята си и съблякох всички дрехи влизайки в банята за един душ.
Когато излязох се подсуших и нахлузих едни бикини и една от тениските на Кам, които беше оставил тук. Хукнах към отворения прозорец взимайки алкохола и цигарите с мен. Седнах на малкия парапет и увиснах краката си надолу. Отворих яростно бутилката и започнах да отпивам жадно от парливата течност! Изпих бутилката на екс,от което ми се замая главата,след това и изпуших няколко цигари наведнъж,докато не изпуших всички. Взех дневника си, който придържаше прозореца отворен. Прелистих поредната попълнена страница, докато не стигнах до първата празна. Хванах малкото химикалче, което беше закачено на задната корица на черния дневник и започнах да пиша, защото така се освобождавах от всичко, което исках да му кажа!
"И поредната нощ,в която съм почти мъртво пияна и напушена, но въпреки това пиша тези глупости,които ти никога няма да прочетеш! И защо ли!? Защото си шибано копеле,задник, негодник...имам още много думи, с които да те опиша,но просто няма да ми стигнат тези страници,а аз още не съм ти казала най-важното! Аз съм пълен идиот,за дето още те обичам,но никога не бих ти признала ако случайно се срещнем някой ден! И въпреки ужасните неща, които ми причини аз ти останах вярна! Пет месеца! Точно пет месеца търпях побоите ти,а бяхме заедно девет месеца и само три месеца ти беше добър с мен! Скоро ще направим годишнина...О,чакай ние не сме заедно вече! И най-важното-ДАНО ПУКНЕШ!"
Затворих дневника и отворих друга бутилка,която също изпих на екс. След това изгубих контрол над тялото си и не успях да запазя равновесие и после полетях към земята...
Много, много, ама наистина много се извинявам за закъснението. Бях много заета и не можех да продължа тази история. Исках да има повече драма,за това така се получиха нещата. Искрено благодаря на тези,които продължават да следят историята ми, за напред ще качвам по-често.
Ще съм много благодарна ако погледнете новата ми история с Хари Стайлс, казва се "Wrong House". Благодаря ви отново и се надявам да ви хареса новата глава!
Обичам ви! 😘 💖💕💞💘
YOU ARE READING
Only You In My Heart (C.D.)
Teen FictionТова е поредната история за Камерън Далас и момиче,което ще се влюби в него,но тук има един огромен проблем. Сара е на 16 години от Калифорния, тя е едно сладко и невинно момиче-отвън,но отвъре тя е същински дявол,въплащение на злото, най-големия к...