-Готова ли си? -провикна се Кам от долния етаж. Не отговорих, а се затичах към него прегръщайки го.-УАУ,изглеждаш зашеметяващо. -Допълни и огледа бялата ми рокля,която беше прилепнала по тялото ми стигаща до земята и разкроена в само в края. А косата ми беше накъдрена и се спускаше свободно.
-Благодаря, ти също. Много ти отива смокинга.-казах целувайки го. Наистина изглеждаше невероятно. дори в костюм мускулите му се отличаваха.
-Ще спрете ли да се движите само за една снимка?-попита наетия фотограф,а ние застанахме мирно.
След снимките се запътихме към наетата лимузина паркирана отпред. Цялата блестеше. Почувствах се специална. Все пак имахме бал.
Кам се затича пред мен и грациозно ми отвори вратата,а след като се настаних на меката седалка той седна до мен и ме целуна.
***
Най-накрая пристигнахме, а всички погледи се приковаха в нас. Усмихнах се и помахах на всички,но погледите им бяха сведени.
-Защо се държат така, Камерън? Сякаш се боят...от мен!-погледнах го с натъжен поглед,а той ме придърпа още повече към него.
-Те не се боят от теб,мила! Те ти се възхищават и боготворят!-каза и ме дари с една от неговите перфектни усмивки.
Бала вече беше започнал,а ние току-що си бяхме направили снимки за годишника.
Отидох до масата с напитките и си напълни в една чаша пунш,а Кам се дяна някъде. След като изпих цялата течност отидох на дансинга да потанцувам. Започнах да движа тялото си в ритъма на музиката. Повечето някак страняха от мен,а няколко момче ме бяха заобиколили и танцуваха с мен.
Огледах се за Камерън, но не го видях. Сигурно му е станало лошо и е излязъл на въздух.
Вече танцувах на десетата песен и краката ме заболяха,но не исках да спра. Тази нощ беше моя,наша!
В един момент танцувах,а в другия някой ме хвана за ръката и ме прекара през тълпата. Погледнах момчето,което ме водеше на някъде,и макар че светлината беше много слаба мисля, че това беше Кам. Познах го по строежа на тялото му и по перчема му.
Усамотихме се в тъмната съблекалня на момчетата.
Дръпнах го към себе си и го целунах страстно. След секунда той се отдръпна и пъхна нещо в ръцете ми. Преди да кажа каквото и да било той напусна помещението.
Погледнах "нещото" в ръцете си. И любопитството в мен се събуди. Пуснах осветлението,което първоначално замъгли зрението ми,но после се адаптирах със светлината.
Погледа ми се върна на съдържанието върху ръцете ми и моментално тялото ми се схвана,а очите разшириха...
YOU ARE READING
Only You In My Heart (C.D.)
Teen FictionТова е поредната история за Камерън Далас и момиче,което ще се влюби в него,но тук има един огромен проблем. Сара е на 16 години от Калифорния, тя е едно сладко и невинно момиче-отвън,но отвъре тя е същински дявол,въплащение на злото, най-големия к...