Part 6

597 41 0
                                    

Влязох в управлението и ме викнаха в стаята за разпит. Не бях уплашена,защото съм свикнала да идвам точно в тази стая. Влезна висок мъж със побеляла коса.

-Ах Сяра Бейкър, не ти ли омръзна да идваш тук толкова често?

-Ооо Лари,мили ми Лари! Толкова ми липсваше,че реших да намина да те видя. Да видя как е старата ми дружка!

-Сара ти беше тук миналата седмица за грабеж.

-Не бях откраднала нищо! Бях натопена от мръсните копелета на Валински и нека напомня аз ви помогнах да ги хванете,защото съм добър човек,а те са просто едни доста глупави наркомани,които си мислят,че съм едно глупаво момиче и ето затова сега си плащат.- Истината беше,че от тях си купувах дрога,но искаха да ме измамят и да ме използват за секс-играчка,но направиха огромна грешка като ме потцениха. Та накратко те са на топло за дълго,а аз си живея живота-с нов дилър.

-Признателни сме ти за това,но да минем по-същество. Момиче на име Сиси Хорс е подала оплакване срещу теб. За побой.-тъпата курва не си е държала езика зад зъбите.

-Но откъде сте сигурен,че съм аз. Може да се е препознала.

-Възможно,но тя твърди,че си била точно ти. Изчакай викат ме спешно след минута ще дойда.

* 15 минути в чакане да се върне Лари *

Той влезе в стаята.

-Е Сара явно си имаш Ангел Хранител,но в този случай Ангели Хранители обвинението беше отеглено.- какво,но как.

Аз излязох от участъка и кой да видя.

-Хей Итън,Грейсън. Какво правите тук?-отидох до тях и ги прегърнах. Те винаги бяха до мен,но последните 2 години бяха в друг щат. Е като малки много се забавлявахме. Но те не знаеха,че съм станала гадна кучка,и че семейството ми е мъртво. Обичах ги като братя,но Итън обичах малко повече,защото той ми е първия. С него бях за пръв път.

-Хей Сара,чух ме,че са те обвинили за побой,но не можехме да го повярваме. Но успяхме да накараме татко да те пусне без наказание.-каза Грейсън и ми се усмихна. Той също е много добър в леглото. Да,правих секс и със двамата,но си останахме приятели. Може би.

Only You In My Heart (C.D.)Where stories live. Discover now