Part 22

264 18 1
                                    

"Дневникът на Сара Бейкър ⛔"

Аз съм Сара Бейкър! Лицето ми замръзна след прочитането на това заглавие. Настаних се на една скамейка и погалих грапавата корица,която имаше ругатни графирани върху нея!

Отворих дневника и започнах да чета ред по ред,дума по дума,сричка по сричка. Сълзите започнаха да падат от очите ми.

Целия ми живот в една книжцица! След като прочетох цялото съдържание ярост се надигна в мен. Изведнъж ми се зави свят и паднах на земята. Остра болка се заби в главата ми и аз изпищях. Спомените ме връхлитаха като торнадо,и в един момент всичко затихна. Болката от преди малко вече не съществуваше,а паметта ми- дойде си на мястото! Вече нямаше следи от сълзи върху лицето ми.

Свалих високите обувки и се изправих. Видях паднал лист на земята,който предполагам е изпадал от дневника ми.

"Сега спомни ли си, кучко? Ще се молиш да забравиш всичко отново след като ти причиня неописуема болка!"- С.

Беше изписано с червен маркер. Подла усмивка се настани върху лицето ми. Старите ми врагове явно още не са ме забравили. Моите врагове, на този проклет враждебен свят още ще настръхват когато чуят името ми! Завръщам се със цялата си прелест и се кълна,че всички ще страдат! Най-вече Камерън!

Отправих косата и грима си и скрих дневника под една разбита плочка,която само аз знаех. Огледах се за последно в огледалото и сложих матово червено червило,което правеше устните ми още по-сочни.

Излязох от съблекалнята и се запътих към шкафчето ми. Въведох комбинацията и то се отключи. Извадих бутилката от вътре и я пъхнах в жартиера на десния си крак. Затворих шкафчето и тръгнах надолу по коридора. Стигнах до изхода на училището и съзрях Камерън да се натиска с някаква руса кучка. Усмихнах се иронично и се върнах отново в залата. Отидох до напитките и се огледах някой да не ме види и надигнах роклята до нивото на жартиера,и тъкмо да взема шишето когато груба мъжка ръка докосна ходилото на крака ми и започна да се изкачва на горе докато не стигна до бутилката, а с другата си ръка стискаше задника ми. Издърпа течността от крака и ми прошепна :

-Тази вечер явно ще си поиграем!-каза съблазнително в ухото ми,а аз се обърнах към него и разбих грубо устни в неговите.

-Нямаш си и на представа колко ще се забавлявам тази нощ!-казах вече отделила се от него.

Грабнах шишето и го изсипах в пунша. Разбърках и налях в една чаша. Изсипах едно прахче в нея и намигнах на непознатия. Взех чашата и излязох навън. Камерън беше на същото място,но този път беше с две. Извъртях очи и се върнах малко назад, за да съм извън полезрението му.

-КАМЕРЪН!!! КАМ, КЪДЕ СИ?-крещях, за да ме чуе,защото не исках да влизам в излишни драми.

Той дотича до мен задъхан, а аз добих притеснен вид. Целуна челото ми и ме погледна с фалшива загриженост.

-Мила,търсих те навсякъде! Къде беше? За малко да си помисля,че си с някой друг и ми изневеряваш!-от фалшивия му вид не бих се трогнала на нито една негова дума! Търсил ме,ама друг път! И не аз му изневерявах,а той на мен! Той съсипа живота ми.

Надигнах се и го целунах "успокоително".

-Любими,никога не бих ти го причинила! Донесох ти пунш,заповядай! -казах невинно и пуснах чара си. Подадох му чашата, а той я изпи на екс, неоткъсвайки поглед от очите ми,които в момента бяха дяволски черни.

Облизах устни дяволито,а той прехапа своите. Хванах го за ръка и започнах да го водя към беседката на двора,която беше доста отдалечена от училището.

Усмихнах се подмолно когато ръката му се настани върху дупето ми.

Плана ми е в действие!

Завърнах се с пълна сила и е време е за отмъщение,защото АЗ съм Сара Бейкър, кучки!!!

Такам....привет на всички!  Само да кажа,че ще завърша първо тази история, за това няма да работя по други проекти. Но може и да размисля.

Сърдечно се извинявам за дългото отсъствие и за мой късмет съм написала и някоя друга глава!

Благодаря на тези, които все още следят историята...дори и да е само един-благодаря ти!

Проверих за грешкки и не открих,но ако има се извинявам!

Приятно четене! 😘

Only You In My Heart (C.D.)Where stories live. Discover now