Part 5

644 42 0
                                    

Прибрах се вкъщи и отидох в банята за един отпускаш душ. Нямах семейство,бях сама на този свят и съм свикнала да се справям сама. Влязох в душ-кабината. Когато топлата вода плъзна по умореното ми тяло,накара ме да се почуствам страхотно. Излязох от банята облякох си тениска и къси панталони и си легнах.

***

Станах рано и отидох до боксовата круша,която имам от доста време. Да аз тренирам бокс. Тренирах около 30 минути, след това си взех бърз душ. Облякох се и се качих на мотора си. Имам черен мотор. И потеглих към шибаното даскало.

След 10 минути вече бях тук. Влязох вътре и видях някакви зубъри да стоят свити в ъгъла.

-Ей вие дрисльовци,написахте ли домашното ми по математика?

-Д-да,д-да ето само не ни бий.

-Този път ще ви пощадя,само заради написаното домашно,иначе знаете какво щеше да стане,ако не сте го написали!- ударих шкафчето до тях,те се изплашиха,а аз взех глупавия лист наречен "домашно".

Влязох в стаята и седнах на чина. Огледах се за мърлата от снощи,но я нямаше. Часа вече започна и нещастника Камерън дойде. Чувала съм,че е някчкъв интернет феймъс, и че момичетата му са се лепяли. Ха в този идиот и баба ми не би се влюбила :Дд. Гледах през прозореца и слушах музика. Чу се да се почуква на вратата и след това влезнаха двама униформени полицаи. Очите ми се ококориха. Мамка му. Те бяха дошли за мен. Усещах го.

-Сара Бейкър!? - Попита единия.

-Аз съм.-вдигнах ръка.

-Елате с нас! Трябва ви отведем в участъка. Има жалба срещу вас.

Аз погледнах към Камерън,но явно той въобще не знаеше какво се случва в момента. Кимнах и тръгнах заедно с двамата полицая.

Only You In My Heart (C.D.)Where stories live. Discover now