Part 20

348 21 4
                                    

Събудих се от страшно вкусна миризма. Разтрих очи и след като ги отворих се усмихнах широко.

-Камерън, нямаше нужда!- беше застанал пред мен с поднос в ръка,а в него имаше апетитно изглеждаща палачинкова торта с ягоди,банани,шоколад,сметана и натурален сок.

-За моето бебче винаги! -Каза и се засмя сядайки на края на леглото.

Той се приближи, за да ме целуне,но аз го спрях с ръка,която задържа меките му устни далеч от устата ми. Тъкмо щеше да сложи цялата табла в скута ми,когато отворих уста,за да ме храни той. Взе едно парченце и вместо да го сложи в устната ми кухина, той ми омаза целите устни с шоколад. След това добави смеейки се:

-Видя ли бебе,изцапала си се! Дай на батко да го избърше.- каза и след това ме целуна страстно. Бях изненадана,но вкуса беше толкова приятен и сладък...може би е заради шоколада!? След като се отделихме го погледнах изненадано.

-Какво беше това, Камерън? -Попитах хилейки се до уши.

-Беше се изцапала и трябваше да те забърша с нещо!-каза и се усмихна палаво.

-Оуу, нима!?-попитах риторично.

-Мхм,а и шоколада бързо засъхва, та нямаше време да търся кърпичка.-оправда се.

-Ами тогава...-направих пауза,като взех шоколад с пръста си и отново го намазах около устните си.-...май пак се изцапах.

Той бързо стана и отиде да вземе кърпички. ИДИОТ!

-Опитах се да съм бърз, ето.-каза и ми ги подаде,а аз ги хвърлих на страна и го дръпнах за тениската.

-Аз не искам кърпи,глупчо! Искам теб!-казах и разбих устни в неговите. Беше най-страхотното нещо, което съм правила някога. Той е наистина страхотен. Не знам защо ми се извиняваше толкова много когато бях в кома. По-важното беше защо? Но това сега не беше важно. Важните бяхме аз и Кам.

Отделечихме се и вдишах голямо количество въздух,защото тази целувка беше почти прецедила белите ми дробове! Дръпнах го и легнахме на леглото. Той ме прегърна през кръста, а аз се сгуших в него.

-Камерън...

-Да,съкровище.

-Каква бях аз,преди да изпадна в кома?

-Ти беше най-красивото същество в живота ми. -Каза и ме прегърна по-силно.

-А, защо сме скъсали?-попитах.

-Защото...ти искаше малко почивка, а и не беше сигурна дали ме обичаш. Та ,за това!-каза на един дъх.

Той не знаеше,че аз го чувах,когато бях в кома. Тогава ми казваше абсолютно различни неща. Имах чувството, че не е напълно откровен с мен,но сигурно драматизирам.

Цял ден. Сами. Аз. Той. В леглото ми. Най-прекрасния ден в живота ми.

Та ето я и нея. Новата глава е тук и много се надявам да ви е харесала. Много са сладки заедно не мислите ли? Е до скоро.

Обичам ви! 💟💝💟

Only You In My Heart (C.D.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora