Liam's part:
Na letišti se s námi Perrie rozloučí a mizí někam pryč. Doufám, že ji najdeme vážně na letišti v Londýně. Ale vážně by mě zajímalo, jak se tam chce dostat. Nebudu nad tím už přemýšlet a nastupuji do letadla.
Nasadím si sluchátka, zapnu si pás a jdu spát.
"Zlato, kde jsi?" ozve se odněkud hlas, který mi přijde povědomí. Za chvíli se přede mnou objeví silueta dívky. "Tady jsi." řekne a vyjde ze stínu. "Našla jsem tě." řekne mi Perrie ještě s fialovými vlasy, obejme mě a políbí. "Mami, tati? Kde jste?" ozve se někde dál za mnou. "Tady beruško." řekne Perrie, která se ohne dolů a pak má v náruči malou holčičku s fialovými vlasy, ale mýma očima.
"Liame! Vstávej, už jsme tady." budí mě ze snu Niall. Co ten sen měl znamenat? Letadlo dopadne bezpečně na zem, vyjdeme a jdeme si pro svoje kufry. Když máme všichni svoje kufry, musíme najít Perrie. Kdyby měla ještě svoje fialové vlasy, hledala by se líp.
Perrie's part:
Po lusknutí jsem se objevila zase na záchodech, ale tentokrát Londýnského letiště. Vyjdu ven, najdu si příletovou tabuli a zjišťuji, že kluci tady budou až za 4 hodiny. Tentokrát mi teleportace trvala nějak dlouho.
Asi si zajdu na kávu a něco si koupit. Lou mi dala nějaké peníze, abych si něco koupila. Nejdřív si to zamířím do Starbucks, prý tam je ta nejlepší káva na Zemi a objednám si karamelové frapuccinno. Mňam.
Když ho vypiji, kelímek vyhodím a jdu se podívat po obchodech. Mám 3 a půl hodiny na nakupování. Rychle vlezu do prvního obchodu a začínám si vybírat. Když mám vybráno, vyzkouším si všechno a jdu platit.
Takhle to pokračuje v každém obchodu, takže končím obmotána taškami jako vánoční stromeček. K mé hrůze zjistím, že kluci už přistáli, tak bych je měla jít najít. Prodírám se mezi lidmi, když zahlédnu Harryho kudrnatou hlavu a vedle něj zbytek kluků.
Rychle se k nim rozběhnu a skočím Liamovi na záda. "Tak tady jste." zakřičím na zbytek z Liamových zad, "Bože Perrie, tohle mi nedělej. Už jsem si myslel, že jsi nějaká bláznivá fanynka." řekne mi Liam a já z něj slezu.
"Promiň, půjdeme teda?" zeptám se, protože už se nemůžu dočkat, jak se žije tady v Londýně. "Jasně, pojď. Už na nás čeká auto." řekne Harry a jde směr východ, my všichni jdeme za ním. Kluci si hodí tašky a kufry do kufru auta, já tam ještě dám svoje tašky z nákupů a nastupujeme do auta.
"Budeš si muset na jednoho z nás sednout." oznámí mi Harry s úšklebkem přes celou tvář. "Tak dobře, Harry si půjde sednout dopředu a zbytek dozadu, Perrie si vybere sama, kam si sedne." řekne Liam a tím způsobí, že úšklebek z Harryho tváře zmizí.
Nikdo neprotestuje a postupně si nasedáme. Harry jde dopředu a dozadu nejdřív vleze Niall, za ním Louis a pak Liam, takže si sedám na něj. "Můžeme vyjet?" zeptá se nás řidič a když mu to všichni odsouhlasíme, vyráží pryč z letiště.
Asi po hodině cesty zastavujeme, před velkým domem okolo kterého je vysoký plot. "Tak vítej v našem království!" zakřičí Niall, když už všichni stojíme před domem a auto odjelo. Liam vytáhne klíčky a jde otevřít. Louis se už žene dovnitř, ale Liam ho svou rukou zastaví.
"Dámy mají přednost." řekne a koukne na mě. "Notak mě pusť ať můžu jít." řekne Louis zcela vážně. Liam jenom zvedne jedno obočí a Louis se začne smát. Ustoupí na stranu a já teda můžu projít do domu. Po mě se nažene dovnitř i zbytek, že mě málem srazí na zem.
"Máte to tady hezký." řeknu a všude se rozhlížím. "Pojď, ukážu ti to tady." nabídne se Niall a už mě tahá do schodů nahoru. "Dole je kuchyň, jídelny, obývák a jedna z koupelen. Tady v patře jsou jenom pokoje, další koupelna a zkušebna." řekne a za ruku mě táhne dál.
"Tady na téhle straně máme pokoje Harry, Louis a já. Na druhé je Liam a dva pokoje pro hosty, teď bude jeden z nich tvůj. Být tebou, tak si vyberu ten vedle Liama, je tam totiž samostatná koupelna a balkón. Je to ten nejlepší pokoj tady v domě." dořekne a vede mě do toho pokoje.
"Tak proč ho nemá někdo z vás?" zeptám se a Niallovi se ztratí úsměv z tváře. "Ten pokoj totiž patřil našemu kamarádovi Zaynovi, ale ten odešel ze skupiny. Všechen nábytek jsme vyměnili, ale i tak tam nechceme být." vysvětlí mi a otevře dveře.
"To je nádhera!" vykřiknu a jdu skočit na postel. Pokoj je ve fialové barvě s bílým nábytkem. "Líbí?" zeptá se mě Niall. "To je myslím zbytečné ptát se. Vždyť je to fialový pokoj!" řeknu mu a začnu skákat po posteli.
Niall zmizí a já si spokojeně lehnu na postel, za chvíli se ozve zaklepání na dveře. "Dále" křiknu a dovnitř nakoukne Liam. "Jen jsem ti donesl tašky a až budeš chtít, můžeš přijít za námi se najíst a potom se budeme dívat na nějaké filmy." řekne a zase zmizí.
Vstanu z postele, převleču se do něčeho pohodlnějšího, všechny věci si uložím do skříně co tu je a jdu dolů, odkud se line krásná vůně. "Co máme dobré.." ani nedořeknu, protože to co uvidím, mě připraví o řeč. Kluci po sobě hází špagety, občas prolítne i omáčka.
Nedávám pozor a tak kluci trefí i mě. "No to si ze mě děláte srandu?!" zakřičím a tím způsobím, že se všichni otočí směrem na mě. "To bylo nové oblečení." začnu dělat hysterku a kluci se mi začnou hned omlouvat. Když mě nedívají, sáhnu do hrnce, kde jsou špagety a hodím je na ně. Tenhle den bude ještě sranda.
ČTEŠ
E.T. √
FanfictionMůj lid mě poslal na Zemi, abych zjistila co nejvíc informací o lidech. Jsou nám totiž tolik podobní, snad jediný rozdíl mezi námi je barva vlasů. U nás doma má každý hodně barevné vlasy, lidé mají od přírody přírodní barvy. Zkoumám jejich chován...