Perrie's part:
"Tak co Lux? Chceš se jít podívat co dělají strejdové?" zeptám se toho malého stvoření v mé náruči. "Joo." zajásá a začne poskakovat, takže je pro mě těžší ji udržet. Opatrně s ní vyjdu schody a jako první zamíříme k Harrymu.
Pomalu a hlavně potichu otevřu dveře a tak můžeme vidět Harryho, který se válí na posteli se zavřenýma očima. "Běž na něj skočit." řeknu Lux potichu do ouška a pustím ji na zem. Ona se okamžitě rozběhne a skočí přímo Harrymu na břicho.
Harry se lekne a chvíli nechápe, ale když si všimne malé blondýnky skákající mu na posteli, vzpamatuje se a natáhne k ní ruce. "Ahoj prcku! Co tady děláš a kde máš maminku?" zeptá se jí Harry. "Perrie mě má hlídat a mamka se šla učit. A nejsem prcek!" řekne svým dětským hláskem Lux a urazí se.
"Ale Luxinko, snad se nebudeš na mě zlobit." řekne Harry a začne ji lechtat, takže se celým pokojem začne ozývat dětský smích. "Perrie! Pomoc." křičí na mě mezi smíchem Lux. Přece ji v tom nemůžu nechat, takže skočím na Harryho tak, že přestane lechtat Lux.
"Honem Lux, pojď mu to oplatit." vyzvu ji, ale ani bych nemusela, protože ho začne lechtat sama a já se k ní přidám. "Prosím holky, dost." kroutí se Harry a přitom nás prosí. "Co se tady děje?" přiletí do Harryho pokoje zbytek kluků, ale když vidí co děláme, přidají se k nám. Chudák Harry.
"Lidi, vážně dost nebo se počůrám!" křikne Harry a my od něj dáme radši ruce pryč. "Ahoj princezno." řekne Liam směrem k Lux. Ta k němu přiběhne a obejme ho kolem krku. Aw, spolu jsou vážně sladcí. "Mamka nám tě tady nechala, jo? A na jak dlouho?" ptá se jí Liam, ale než stačí Lux odpovědět, odpovím za ní.
"Ano, nechala. A na jak dlouho to nevím, asi celý den." řeknu a vezmu si od něj Lux. "Co bys chtěla dělat princezno?" zeptám se jí a čekám na odpověď, protože se Lux začne tvářit, že to musí promyslet. "Budeme si hrát na salón krásy!" zakřičí a tleskne si rukama tak, jak to dělává Lou.
"Ale co budou dělat strejdové?" zeptám se jí, ale sama mám jeden nápad, uvidíme, co řekne Lux. "Budou si hrát s námi přece." řekne jakoby to byla ta nejjasnější věc na světě. Od kluků můžu slyšet jenom povzdech, ale neprotestují.
Sejdeme teda všichni dolů, Lux si zaběhne ke svým věcem a vrací se s kosmetickou taškou větší než mám já. Nejdřív si vezme na práci Nialla, tomu gumičkou udělá malou palmičku, dá mu o hodně tmavší makeup než je jeho pleť, ale jí to očividně nevadí. Potom následují tyrkysové stíny, oranžová tvářenka a rtěnka ve stejném odstínu jako stíny.
Když je Lux spokojená s tím jak Niall vypadá, pošle ho pryč a zavolá si k sobě Louise. Ze své tašky vytáhne zelený sprej na vlasy, s kterým jí ale pomůžu, přece tak malé dítě nemůže zacházet se sprejem. Louis skončí se zelenými vlasy, růžovými stíny a černou rtěnkou.
To dítě má vážně víc kosmetiky jak kterákoliv dospělá žena. Louis už je hotov a tak si zavolá Liama. S Lux vytáhneme fialový sprej na vlasy a Liamovi hnědé nastříkáme na fialovo. Stíny má taky fialové, stejně tak tvářenku i rtěnku.
Potom si bere Harryho, u toho je to největší sranda, protože ho chce Lux ostříhat, což jí všichni zakážeme. Měli byste vidět ten Harryho vyděšený výraz. Harry skončí s vlasy nagelovanými nahoru, divím se že mu to drží. Dostane červené stíny, skoro černou tvářenku a šedou rtěnku.
Teď už je řada na mě, celkem se bojím co Lux vytvoří. K mému překvapení mi vlasy jenom vlasy dá do dvou culíků, takže vypadám na pět. Stíny mi dá světle hnědé a tmavě růžovou rtěnku, takže ze všech vypadám nejlíp. "Proč Perrie vypadá normálně a my takhle?" ozve se hned Harry, když mě Lux dolíčí.
"Protože Perrie je princezna, vy jste čarodějnice." vysvětlí nám všem Lux a my chápavě přikývneme. "Můžeme si to jít umýt?" zeptá se Niall. "Ne a teď se budeme dívat na pohádky!" řekne Lux. A jak řekla, tak se stalo. Kluci byli celý den nalíčení, tak jak je nalíčila Lux.
Dívali jsme se na pohádky, a protože jsem ani jednu neznala, byla jsem do nich zažraná stejně jako Lux až se mi kluci smáli. Blbci. Tak jsem je poslala vařit oběd. Jenže oni byli tak líní, že objednali pizzu, na což dostali přednášku, že tak malé dítě by nemělo jíst pizzu.
Když jsme dojedli, pokračovali jsme v maratonu pohádek. Byli jsme do nich tolik zažraní, že když jsem se podívala na hodiny, které ukazovali šest večer, celkem jsem se lekla. Kde ta Lou vězí? Pomyslím si, když v tom zazvoní zvonek. Že by my o vlku a vlk za dveřmi?
Harry se zvedne a jde otevřít. Po chvíli se ode dveří ozve smích, který patří Lou. "Mamka!" zakřičí Lux a rozběhne se do chodby. Za minutku se ve dveřích do obýváků objeví vysmátá Lou s Lux v náručí a nabručený Harry.
"Vy vypadáte." řekne Lou a začne se smát nanovo. "Za to může tvoje dcera." řekne okamžitě Niall. "A tobě se vyhnula Perrie?" zeptá se mě Lou. "Ne, taky mě nalíčila. Ale prý já jsem princezna a oni čarodějnice." řeknu se smíchem Lou a ta se začne znovu smát a plácne si s Lux.
"No nic, my už půjdeme. Zítra se uvidíme." řekne Lou a chce odejít. "Co se děje zítra?" zeptám se zmateně. "Kluci budou točit klip k jejich písničce History." objasní mi Lou. "Aha, tak zítra. Ahoj." řeknu a upřu znovu zrak na obrazovku, ale tam už běží jenom titulky.
"Ahoj!" ozve se sborově od kluků, kteří se hned, jak se zavřou za Lux dveře, jdou odlíčit a nejspíš umýt vlasy. Všichni jsme nacpaní od oběda, takže večeřet asi nebudeme, tak udělám jenom popcorn k filmu nebo filmům.
"Teď si pustíme konečně něco normálního!" zakřičí radostně Louis a skočí za mou na gauč. Po chvíli se objeví zbytek a vyberou nějaký film. Já sedím mezi Louisem a Liamem. Samozřejmě vyberou horor, snad jakoby chtěli abych se bála.
"Kluci, nepustíme si tam radši nějakou komedii? Já se budu zase bát." řeknu a podívám se po nich prosícím pohledem. "Ne, pustíme si tohle. A jestli se budeš bát, postel Liama je z půlky prázdná." řekne Harry a zmáčkne play.
Na film se vydržím dívat asi do poloviny a pak už se zase schovávám Liamovi do hrudi. Liam mě jednou rukou obejme a začne mě hladit po zádech, což způsobí, že pomalu usnu. Opět na gauči, opět v jeho náruči.
ČTEŠ
E.T. √
FanfictionMůj lid mě poslal na Zemi, abych zjistila co nejvíc informací o lidech. Jsou nám totiž tolik podobní, snad jediný rozdíl mezi námi je barva vlasů. U nás doma má každý hodně barevné vlasy, lidé mají od přírody přírodní barvy. Zkoumám jejich chován...