Home fashion show

262 25 0
                                    

Perrie's part:

"Hlavu vzhůru Perrie! Donutíme je slintat!" řekne mi Danielle, když stojíme u mě v pokoji a převlékáme se každá do prvních kousků oblečení. Abyste pochopili to, že je donutíme slintat, no prostě jsme si zašly i do Victoria's Secret, ale i některé normální oblečení je trošku odvážnější.

Rychle se převlečeme a výjdeme z pokoje. "Pusťte tam něco!" křikne směrem dolů Danielle a tak se za chvíli nahlas rozezní písnička mě neznámá. "Tu miluju!" vykřikne Danielle a táhne mě dolů. Nejdřív do obýváku vejde modelkovskou chůzí ona a hned za ní já. Sleduji jak jde, jak se hýbe a snažím se vše napodobit. Kluci nám zatleskají a my odcházíme zpátky nahoru.

Co nejrychleji se převlékneme do dalšího oblečení a tak to pokračuje pořád dokola. Jsem z toho celkem utahaná, nechápu modelky, jak to můžou zvládat. Zrovna odcházíme zpátky nahoru, ale k mému zděšení zjistím, že teď nás čeká prádlo.

"Dani, ty si dělej co chceš, ale já do toho nejdu." řeknu a vycouvnu z pokoje a rychle běžím si sednout za kluky. Ti se na mě udiveně dívají, ale po mém kývnutí ke dveřím, ze mě spustí pozornost a věnují ji jenom Danielle, která tady stojí jenom ve spodním prádle.

Podívám se po klucích, kterým div netečou sliny, ale Louis se po chvilce jako první probere. "Tak to ne." řekne, zvedne se a rychle vezme Dani do náruče a utíká s ní po schodech. "Ta je moje!" zakřičí ještě z patra na kluky, kteří se teprve probrali.

"Tak se asi párty ruší, ale budeme se muset přesunout někam jinam." řekne Harry. Nechápavě se na něj podívám, ale pak mi to dojde. "Jdeme a hnedka!" vykřiknu s rudými tvářemi. Klukům dojde, proč se červenám a proč chci tak rychle pryč, a začnou se mi smát.

Když se konečně dosmějí, zajdou si nahoru pro peněženky a já jdu radši před dům. Dneska večer je jasno a tak jdou krásně vidět hvězdy, celkem nezvyk na Londýn. "Jdeme?" ozve se mi za zády Liamův hlas a jelikož to nečekám, leknu se, což je opět rozesměje.

"Kam půjdeme?" zeptám se, protože mě to opravdu zajímá. "Do baru!" vykřikne okamžitě Harry a Niall se k němu přidá. "Co bys ráda dělala ty?" zeptá se mě Liam. "Nevím, ale do baru se mi rozhodně nechce." odpovím mu a pohledem zůstanu na něm.

"Tak co říkáš, že ty dva pošleme do baru a my si třeba zajdeme do kina?" zeptá se mě a já okamžitě přikyvuji, v kině jsem ještě nebyla. Liam se domluví s těmi dveřmi, kteří sednou do Harryho auta a odjedou.

My nastoupíme s Liamem do jeho auta a vyrážíme do kina. "Na co by jsi chtěla jít?" zeptá se mě po chvíli ticha Liam, ale nekoukne se na mě, pořád se dívá na silnici před sebou. "Asi pořád zapomínáš, že nejsem odtud. Nevím co dávají v kinech." odpovím mu a pokrčím rameny.

"Promiň, prostě mi příjde jakobych tě znal věky a beru tě jako normálního člověka." řekne potichu Liam a zastaví u nějakého kina. Vystoupíme, vejde dovnitř kina a já nechám výběr na Liamovi, takže jde sám zaplatit vstupenky.

Ještě se zastavíme u občerstvení, kde si vezmeme jeden velký popcorn, jeden střední popcorn a dvakrát velký pomerančový džus. Liam si chtěl vzít dohromady jeden velký popcorn, ale to jsem mu hned rozmluvila. Nevečeřela jsem, takže mi bude ještě ten popcorn málo.

Vejdeme do sálu a když najdeme svoje místa, usadíme se a než začne film, tak si povídáme o všem možném. To napětí, co bylo mezi námi ráno, je naštěstí pryč. "Snad se ti ten film bude líbit." zašeptá mi do ucha Liam, což zapříčiní, že se mi udělá husí kůže.

Liam se ničeho nevšiml a odtáhne se ode mě, aby se mohl pohodlně usadit. Před filmem běží asi milion reklam, které jsou dost otravné, ale naštěstí už končí. Na plátno naskočí nápis filmu-Deadpool. Kouknu se na Liama a ten hltá plátno pohledem přitom ten film ani nezačal.

Ze dvou hodin sezení u filmu mě dost bolí záda a zadek, takže když film skončí, skoro vyskočím radostí. Ne že by byl ten film špatný, ale už mě bolel celý mimozemšťan, lidé by řekli, že je bolí celý člověk. Kelímky i prázdné sáčky od popcornu tady necháme a vycházíme ze sálu, následně i z kina.

Cestou do auta si povídáme, co se nám na filmu nelíbilo a nebo líbilo. "Chceš ještě někam jet? Doma už bude snad klid." řekne Liam, když se oba bezpečně připoutáme. "Sice je dost pozdě, ale zajela bych ještě na jídlo." odpovím mu a víc si pohodlně sednu.

Liam už nic neříká a vyráží z parkoviště kina. Po deseti minutách zastavuje u nějaké pizzerie. Vystoupí a tak vystoupím taky, Liam zamkne auto a jde dovnitř. Já ho samozřejmě následuji. Usadíme se u jednoho stolu, kde se nás ujme moc milá obsluha.

Za pár minut máme oba dva před sebou svoji pizzu, do které se s chutí pustíme. Když dojíme, Liam zaplatí a rozhodneme se, že už pojedeme domů. Příjdeme domů, kde je ticho jako v hrobě. Louis s Danielle asi už spí, Harry s Niallem jsou určitě ještě v baru a pak jsme tady my dva.

"Budeš zase spát u mě?" zeptá se mě Liam, když každý stojíme u dveří svých pokojů. "Jestli bych mohla." odpovím stydlivě. "Jasně že můžeš." řekne Liam a zaleze do svého pokoje. Já se rychle skočím osprchovat, převleču se do pyžama a jdu zaklepat na Liamovi dveře.

Hned potom, co mě vyzve abych vešla, vejdu a jdu rovnou k posteli. Lehnu si na jednu půlku a počkám, až si ke mě Liam lehne. Jenom co si lehne, se přisunu k němu a obejmu ho svojí rukou kolem pasu, hlavu si položím na jeho hruď. "Nevadí?" zeptám se pro jistotu a dojde mi, že jsem se měla nejdřív zeptat a až potom si lehnout.

"Vůbec." odpoví mi Liam a svoji pravou ruku obmotá okolo mě. "Dobrou noc." řeknu stěží a hned usnu.

Liam's part:

"Dobrou noc Perrie." řeknu a políbím ji do vlasů. Chvíli si s nimi ještě hraji a pak usínám i já. Spokojený, po boku ženy, kterou znám týden, ale myslím si, že ji miluji. Je to divné, protože se vážně známe jenom týden, ale něco na ní prostě je. Pochybuji, že by moje city opětovala a zvlášť po tak krátké době, co se známe.

Budu muset na to jít pomalu, ještě si musím protřídit všechny svoje pocity. Ale už teď vím, že jí podobnou na celé Zemi nenajdu.

E.T. √Kde žijí příběhy. Začni objevovat