Perrie's part:
"Perrie! Vstávej, zaspali jsme!" vzbudí mě dost hlasitě Harry. "Co? Jak to?" zvednu hlavu z polštáře, což mě přivádí k tomu, jaktože jsem ve své posteli? Asi mě se odnesl Liam. "Nikdo si nenastavil budík, dokonce ani Liam." řekne procházející Niall, protože Harry zase někam zmizel.
Sednu si, ale zase unaveně spadnu do postele. "A musím tam s vámi?" zeptám se tentokrát Louise. "Jo, Lou ti vzkazuje, že bude chtít pohlídat na place Lux." řekne a zmizí tak rychle jako se objevil. Super.
Pomalu se vyhrabu z postele, poslepu dojdu do koupelny, kde si ledovou vodou opláchnu obličej. Naštěstí mě to celkem probere, takže pak už se jenom rychle obleču, na líčení kašlu. Stejně tam bude mít Lou věci, tak se nalíčím tam nebo mě zase nalíčí Lux. Včera se jí to vážně povedlo.
Rychle seběhnu schody dolů a jdu do kuchyně. Sednu si k baru a hned se přede mnou objeví miska cereálií. "Děkuju." řeknu s úsměvem Liamovi, který mi tu misku poslal. "Neděkuj a jez. Za chvíli musíme vyrazit." řekne a sám do sebe hází svoji snídani.
Za chvíli se objeví i zbytek a taky se pouštějí do snídaně. Když mám dojedeno, misku odnesu a čekám na zbytek. "Kluci? To budete natáčet videoklip v teplácích?" zeptám se Louise s Niallem. "Samozřejmě že ne. Ale na co se nějak líp oblékat, když nás stejně do něčeho obléknout stylistky?" řekne Niall s plnou pusou.
"Tak jedeme!" řekne Liam a vezme zbytku misky možná ještě s jejich jídlem. "Ale já ještě nedojedl!" křikne na něj Niall. "Ty nedojíš nikdy Nialle." odpoví mu a už nás všechny žene ven z domu. Před domem už stojí větší dodávka a Liam nás tam všechny popožene.
Naštěstí je tady místo pro každého z nás, takže nemusím na někom sedět. Cesta trvá jenom pár minut a my zastavujeme před jedním z natáčecích ateliérů. Postupně všichni vystoupíme a jdeme dovnitř. Jenomco vstoupíme, kluky si rozeberou různé stylistky a já zůstávám sama.
Zrovna jde okolo mě jeden z bodyguardů, tak ho zastavím. "Ahoj, kde najdu Lou?" zeptám se a on si mě podezřívavě prohlídne, ale nakonec se své odpovědi dočkám. "Dovedu tě tam." řekne a někam jde. Rychle jdu za ním a nechám se vést. Za chvíli se před námi objeví dveře s nápisem One Direction.
Ten chlápek odejde, já zaťukám a vejdu dovnitř. Nestihnu se ani rozhlédnout a už mám u nohou Lux. "Perrie!" radostně vykřikne. "Ahoj Lux, kde máš maminku?" zeptám se, ale neodpoví mi Lux, ale Lou. "Tady." řekne jednoduše a vyleze zpoza rohu.
"Řekli ti kluci, že budu potřebovat pohlídat Lux? Nebude ti to vadit?" vyhrkne na mě hned, že skoro ani nestíhám pobrat, co říká. "Jo, řekli mi to a ne, nevadí." odpovím jí a vytáhnu si Lux do náruče. "My se nějak zabavíme, že Lux?" zeptám se jí a cvrnknu ji prstem do nosu, na což ho ona pokrčí.
Lou opět někam zmizí a my si s Lux sedneme na sedačku, co tady je. "Lux, chtěla by jsi mě zase namalovat?" zeptám se jí a ona jenom přikývne, vyskočí ze sedačky a jde ke stolu, kde má Lou všechny věci. Chvilku se tam přehrabuje a pak se vrací s několika věcmi.
Já se posadím na zem, aby na mě mohla Lux dosáhnout a zavřu oči. Nechám Lux si dělat se mnou, co chce a když po 15 minutách otevírám oči a následně se dívám do zrcadla, jsem mile překvapená. To dítě je talent. Žádný makeup nebo něco takového, jenom zase stíny v krémové barvě s černým vnějším koutkem oka a světle fialová rtěnka.
"Děkuju Lux, co budeme dělat teď?" zeptám se jí, ale přeruší nás hluk, po kterém přijdou kluci s Lou. Kluci už jsou oblečení, jenom je trošku Lou poupraví a jde se natáčet. Vezmu zase Lux do náruče a jdeme se dívat na natáčení.
Kluci si stoupnou před cihlovou zeď, pustí se muzika a kluci začnou. Harry jde od kluků dopředu a zpívá do kamery. Když dozpívá, nahradí ho Niall, který přejde dopředu za Harrym a má na sobě brýle. Harry odešel zpátky dozadu za Louisem a Liamem, kteří si potancovávají. Niall dozpívá, kluci přejdou za ním a začnou 'zpívat' spolu, přitom se všelijak kroutí.
Někdo by to možná nazval tanec, ale v jejich podání. No, nevím, nevím. Takhle se každý vystřídají ve své sloce a u toho se pořád divně hýbou. Skoro ke konci písničky se všichni chytnou okolo ramen a začnou vykopávat nohy do vzduchu. Harry s Niallem ještě stíhají mávat rukami.
Na konci se rozejdou každý na jinou stranu a písnička přestane hrát. "To bylo všechno?" zeptám se kluků, když k nám přijdou. "Jo, ještě se do toho videa přidají nějaká společná videa, videoklipy, momenty a záběry z koncertů." vysvětlí mi Liam.
"Počkej tady, my se jenom skočíme převléct a pak si skočíme někam na oběd." řekne ještě Liam. Když to zaslechne Niall, okamžitě se běží převléct, abychom co nejdříve jeli. Lou si ode mě vezme Lux, rozloučí se se mnou a jedou asi domů.
Kluci jsou tady do 10 minut, Niall nás nažene do auta a vyrážíme směr jídlo. Proč nás pořád někdo nahání? 'Ráno' Liam, teď Niall. Jsme snad nějaké ovce? Pomyslím si, ale radši mlčím. "Kam to bude?" zeptá se řidič a Niall hned odpoví. "První fastfood, který uvidíte." řekne a pohodlně si sedne.
Asi po 5 minutách auto zastavuje a Niall se žene ven, my ostatní jdeme v klidu. Jak to tak ale vidím, měli jsme si pospíšit, protože se Niall rozhodl vykoupit McDonald. Niall totiž stojí u objednávajícího pultu a chudák prodavačka si ani nestíhá psát.
Když má Niall doobjednáno, paní prodavačka si viditelně oddechne, ale když zahlédne nás všechny, odejde dozadu a přichází k nám úplně jiná. Niall asi tu předchozí vyřídil. Každý si objednáme, Niall už si odnáší svoji objednávku a my ještě čekáme. Po chvilce se dočkáme a jdeme si sednout za Niallem, který se už cpe.
"Dobrou chuť." řeknu všem a pustím se do jídla. Popravdě řečeno, mám toho jenom o trošku míň než Niall. Ale i když toho máme nejvíc, máme první dojedeno a ještě ujídáme ostatním. Ty se po chvíli naštvou a přesednout si k jinému stolu. Hamouni.
"Dáš si ještě něco?" zeptá se Niall, který se zvedl. "Asi jo, ale nevím co, takže jdu s tebou." řeknu mu a vstávám taky. "Kam jdete?" zeptá se nás Louis, když si všimne, že jsme vstali. "Jdeme si ještě něco objednat." řekne uraženě Niall a jde k pokladně.
Každý si ještě objednáme velký kyblík hranolek a jdeme si sednout zpátky. Kluci už mají dojedeno, když my s Niallem máme snědenou už půlku kyblíku. Vezmeme si ho sebou a zase se naskládáme do auto. Po cestě sníme zbytek a spokojení s plnými žaludky jdeme domů, kde se rozvalíme na gauči.
"Dneska se už ani nehnu!" křiknu na všechny, čímž si zasloužím od nich smích. "Ani když ti řeknu, že jsem ti dneska chtěl představit svoji přítelkyni?" zeptá se Louis a já se hned zvednu. "Ty máš přítelkyni?" zeptá se udiveně, protože mi ani jeden neřekl, že by nějakou měli.
"Ano, Danielle Campbell. Je to herečka." pochlubí se Louis. "Ještě někdo má přítelkyni o které nevím?" zeptám se a kouknu se po všech. "Ne." řeknou ti tři naráz. "A kdy přijde?" zeptám se Louise nedočkavě. "No, víš. Ona nepřijde sem. Vlastně jsme byli domluvení, že půjdeme do bazénu. Kousek tady odtud jeden krytý je a máme ho zamluvený na celý den." řekne Louis a poškrábe se na zátylku.
"Aha. Ale já nemám plavky!" vykřiknu a začnu panikařit. "Klid Perrie, půjdeme ti nějaké koupit. Stejně jsme si taky chtěli nějaké nové koupit." uklidní mě Liam. "Dobře, tak jdeme?"
ČTEŠ
E.T. √
FanfictionMůj lid mě poslal na Zemi, abych zjistila co nejvíc informací o lidech. Jsou nám totiž tolik podobní, snad jediný rozdíl mezi námi je barva vlasů. U nás doma má každý hodně barevné vlasy, lidé mají od přírody přírodní barvy. Zkoumám jejich chován...