"Dus", zeg ik tegen Ella, "ik weet nu hoe je mensen in een wolf kan veranderen." Ondertussen was Jason er ook komen bijstaan. "En ga je dat dan ook doen met ons?" vraagt Ella. "Euhmmmmmm", zeg ik denkend. Ella kijkt me met puppy ogen aan. "Ja duuuuuh", zeg ik dan. "Ja jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!" roept ze. Ook Jason kijkt blij. "Dus we worden wolven", zegt hij. Ik knik. "Wanneer?" vraagt hij dan. "Zo snel mogelijk?" vraagt Ella. "Wel", zeg ik, "wanneer willen jullie?" "Morgen avond?" vraagt Jason. Ella knikt. "Ok", zeg ik, "we wandelen samen naar de bus en zoeken een plekje waar niemand ons kan zien. Dan kunnen jullie de nacht erop mee naar de roedel." Ella glimlacht. Ik weet wat ze denkt: 'Dan zie ik tegel als een wolf!' "Ik denk dat als Eurelie een wolf zou zijn, ze echt blij zou zijn!", zegt ze dan. "Wel Eurelie kan lid worden van onze pack", zeg ik met een glimlach. "Ik kan kiezen wie er lid word", vul ik aan. "Jaaaaa!" roept Ella. "Moet ik... het vertellen?" vraag ik haar. "Ja ok!" zegt Ella. "Dan vertellen we het meteen ook morgen ochtend aan de rest", zeg ik.
We staan bij Eurelie, met zijn drieën. "Dus, jij bent een wolf en jullie worden er vanavond ook een", zegt ze met een verbaasde blik. "Ja", zeg ik, "en als je wil kan jij er ook een worden."
"Wel, ja lijkt me leuk maar..." Ella kijkt me aan, ik zie in haar blik dat ze vraagt of ze het mag zeggen over tegel en Jerry. Ik knik. "Tegel en Jerry zijn wolven van onze roedel", zegt ze dan. "Wat?! Ja dan jaaa!" roept ze hyper.Nu staan we met zijn vieren bij onze vriendinnen: Jilke, Cara, Yenthe, May en Bianca. "Wolven?!" roept ze. "Ja, rustig!" zeg ik. "En ik moet een nieuwe roedel samenstellen", vertel ik verder. "Ja en ik, Eurelie en Jason", Ella gaat met haar wenkbrauwen op en neer, "worden vanavond ook wolven." "Ow", zegt Cara, "Jason?!" Met mijn hand ga ik weg en weer langs mijn keel en wijs subtiel naar Jason, die dus naast me staat. "En wanneer wij?" vraagt Cara dan. Ik haal mijn schouders op.
"Ook vanavond? Alsjebliiiiiieeeeft!"
Ik kijk eerst naar Jason, dan naar Ella en dan naar Eurelie. Na even nadenken knik ik. "Ok, maar we zullen dus wel met een grote groep zijn. En Jason zal de enige jongen zijn", zeg ik. "Alleen voor wat?" vraagt Gunter die net passeert. Jason kijkt me met puppy-ogen aan. "Ok", zeg ik en glimlach. "Dankje!" "Gunter luister.... Ik ben een weerwolf en moet een nieuwe roedel samenstellen en deze hier worden wolven en ja wil jij ook?" vraag ik. "Euh..." "Alsjeblief", zegt Jason. "Euhm ik weet niet, is dat cool?" vraagt hij. "Ja", zeggen we allemaal. "Dacht ik wel, ja ok ik doe het", zegt hij. "Weten jullie het allemaal zeker?" vraag ik toch nog eens voor de zekerheid. Ze knikken hevig. "Jij hebt er toch ook niet voor gekozen", zegt Ella. "Nee, maar het leek me wel altijd super cooooool", zeg ik. "Maakt niet uit, we willen je helpen", zegt Ella. Weer knikken ze allemaal. "Ok dan. Na school aan de automaat ok?" zeg ik. Opnieuw knikken ze. "Ok."Heeeeeey
Ik weet het, veel wolven in een keer. Is het bizar als ik zeg dat een klein deeltje van dit verhaal niet verzonnen is😆😂. Hopelijk vinden jullie het leuk😉😋.
JE LEEST
The New Wolf Pack
WerewolfAmy is 14 en word op een dag wakker met wolvensymptomen. Ze doet haar best het te verbergen op school en thuis, maar ze heeft haar 'krachten' niet onder controle. Later wordt ze geroepen door een wolvenroedel, die haar drie dingen zegt: pas op voor...