M-am trezit auzindu-mi alarma cum suna. Prietena mea Jessica încă dormea somnoroasa. M-am uitat la ea, dandu-ma jos din pat ușor, sa nu fac gălăgie. Am fost la baie pentru a-mi face rutina zilnică.
-Aaaaaa! Am tipat când am ieșit din baie. Ce faci?! Credeam ca dormi. Am spus eu către Jessica încă tipand. Ea doar radea cu gura pana la urechi.
-Nu credeam ca am sa te sperii vreodată asa de tare. A spus ea încă razand.
Eu doar mi-am dat ochii peste cap si m-am dus in camera spre dulap. Mi-am luat o fusta neagră, o camasa albă si o geaca de blugi. Era destul de cald afara dar in Londra niciodată nu stii cum se schimba vremea. Am coborât jos, unde mi-am luat un mar. Am aplicat puțin machiaj, si m-am pieptanat. Parul meu este saten deschis. Mi-am facut câteva bucle lejere si m-am încălțat cu o pereche de bascheti albi. Am așteptat-o pe Jessica care avea o pereche de blugi, un tricou larg si niște bascheti negri. Si-a prins un coc in vârful capului si s-a mai uitat o data in oglinda.
Am intrat in parcarea scolii, unde majoritatea elevilor erau pe afara fiind încă pauza. Mi-am blocat masina, intrând in scoala. Ne-am întâlnit cu James si Collin, doi buni prieteni de-ai noștri. Eu si Jessica suntem la liceu si suntem destul de populare. Prima noastră ora a fost chimia. Ora a trecut puțin cam greu, ținand cont ca am avut test. Dupa ce s-a sunat eu si Jessica am ieșit in curte. In fata noastră era Sophia cu un baiat înalt, puțin cocosat si cu parul cret. Eram in curte cu Jessica, James si Collin. Vorbeau despre o ieșire in club. Era de așteptat mai ales ca era vineri si urma weekendul. Nu eram genul de fata care iese in cluburi in fiecare weekend. Dar nu sunt nici o tocilara, sunt o fata care își menține notele la un standard ridicat dar in același timp ma si distrez. Sophia si băiatul nou veneau spre noi. Ea zambea, mandra de noua ei 'achizitie'.
-Buna fetelor. A spus ea. Nu știu cum de s-a gândit sa ne salute. Ea se crede printesa tuturor, este destul de fitoasa si nu prea ne ințelegem.
-Buna. Am spus toti la unison.
-Salut. A spus acel baiat. Eu sunt-
-Harry. A spus Sophia intrerupandu-l. El este băiatul cel nou. Se mandreste ea, punandu-si mana pe spatele lui.
-Esti nou in oraș? A întrebat Collin. Harry a pufnit in ras.
-Stau aici de când m-am născut. M-am mutat aici, doar pentru ca directoarea din liceul meu m-a exmatriculat.
-De ce? Am întrebat eu.
-Prea multe fete, prea putine locuri. A spus el zambind.
-Mergeți diseara in club? A întrebat Sophia schimbând subiectul.
-Chiar mai devreme vorbeam despre asta. A spus James.
-Venim. A aprobat Collin.
-Noi cred ca ar trebui sa plecam, s-a sunat. Am spus eu.
Harry era destul de dragut, iar statura lui înalta mi se părea impunătoare. Toti am intrat in aceeași clasa. Domnul Smith, profesorul de matematica ni l-a prezentat pe Harry. Scriam de la tabla când am primit un bilețel de la el, in care ma întreba cum ma cheamă. I-am răspuns, trimitandu-i biletul inapoi. Am continuat sa vorbim prin biletele pana s-a sunat. Am ieșit din clasa cu Harry razand. Era amuzant, mai ales când făcea glumele lui fara sens. Pe hol ne-am întâlnit cu Sophia si cu prietenele ei, mai degrabă servitoarele, cum imi place mie si Jessicai sa le spunem.
-Eu te-as sfătui sa stai departe de Harry. Mi-a soptit ea.
-Stai linistita nu vreau nimic cu el si apropo nu cred ca el vrea ceva cu tine. I-am spus zambind si am plecat mai departe.
Stăteam pe banca si am observat gasca de huligani, cum le spune profa de desen, baietilor. Gasca aceea se zvoneste ca face vânzări de droguri, arme si multe altele. In scoala sunt băieții rai, de care unii se ascund de frica lor. Harry vorbea cu liderul lor, Zayn, un tip bine facut si destul de periculos. Prima data am crezut ca are probleme dar apoi mi-am dat seama ca defapt sunt prieteni când au inceput sa facă glume uni cu alți. S-au uitat in partea mea de câteva ori, razand, apoi am plecat. Orele au trecut repede. Mi-am deblocat masina si in câteva minute am ajuns acasă. Am intrat direct in dus. Jessica a venit la o ora dupa mine. Ne-am pregătit de club, așteptându-i acum pe James si Collin sa vina sa ne ia, dupa cum am stabilit.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Hei, vreau sa știți ca asta e prima mea poveste. Știu ca [,] capitolul e scurt dar încerc sa imi retușeze majoritatea capitolelor. Va dura ceva timp.msper sa va placa povestea mea. Love you all ♡
YOU ARE READING
My World - HS
FanfictionThe smell of her hair, the taste of her mouth, the feeling of her skin seemed to have got inside him, or into the air all around him. She had become a physical necessity.