Capitolul 7

3.5K 102 8
                                    

-Nu, nu imi amintesc si nici nu vreau sa imi amintesc. Spun eu nervos si plecand.

Cine se crede el sa-mi aminteasca de trecut. Ce a fost a fost. Noroc ca astăzi e vineri deci nu îl mai vad pana luni. M-am saturat de el. Sper sa nu-i spună nimic lui Selly dar cum îl știu eu, cred ca își va tine gura. Ies afara si o vad pe Selly coborand din mașina. Ma indrept spre ea.

-Hei iubire ce faci? Spun eu calmandu-ma si o i-au de mana.

-Bine, mi-o taie scurt si merge repede.

-Stii ca nu s-a sunat,nu? De ce te grabesti? Am întrebat-o.

-Vreau sa ajung cât mai repede. Spune fara măcar sa se uite la mine.

Am apucat-o de brat si am tras-o aproape de mine, doar câțiva cm ne desparteau fruntile sa se lipeasca. Buclele mele ii gadilau obraji. Am văzut-o cum se inrosise.

-S-a întâmplat ceva? O întreb dandu-i o suvita dupa ureche.

-Nu. Răspunde scurt lăsând capul in jos.

I-am luat fata în mâinile mele fortand-o sa se uite fix in ochi mei. Știam de ce e supărata.

-Nu te-am sunat pentru ca am fost ocupat. Ii răspund si ii se citește mirarea dupa fata vazand ca știu de ce e suparata.

-Cu ce? Ma întreba.

-Am făcut pana la roata si am fost prins sa o schimb si mi-a luat cam toată ziua iar apoi m-am gândit ca era prea tarziu sa te mai sun si nu am venit sa te i-au pentru ca m-am trezit tarziu si am crezut ca esti deja la scoala. O mint in fata si nu știu de ce dar ma simt vinovat si imi pare rau.

-Imi pare rau...spune lăsând capul in jos vizibil rusinata.

-Stai linistita, ii spun asta si ii ridic barbia dandu-i un sarut dulce. Ma imbratiseaza si mergem la ora de aritmetica.

Ora a fost una linistita si am vorbit cu ea toată ora despre tot felul de chesti pentru ca profa avea treaba si nu ne-a pus sa facem nimic. Ora s-a terminat iar ea si Jessica au ieșit in curte, eu spunandu-le ca vin in câteva minute.

Louis P.O.V.

Unde o fi Selly pentru ca de data asta nu o sa-i mai fac pe plac lui Harry. O sa-i spun adevarul, nu-l pot lasa sa o distruga, e prea specială si clar e îndrăgostita de el, iar daca ii va frange inima ea va fi distrusă. Ma plimb prin curte si o vad pe Selly pe banca cu Jess.

-Hei Selly, ce faci? Ma bag in discuția lor.

-Bine Louis, tu? Ma întreabă.

-Pe aici. Uite vroiam sa discut cu tine ceva important, dar singuri. Spun si fac semn cu ochiul spre Jessica.

-Poti sa spui, ea e ca sora mea. Nu am secrete fata de ea, asa ca te ascult. Spune ea dar nu știam sigur cum sa-i spun ca Harry ii va frange inima.

-Pai...sti..nu știu cum o sa înțelegi asta, dar Harry...nu apuc sa mai spun nimic ca cineva ma i-a de brat. Cine altcineva decât Harry.

-Louis ce încerci sa faci? Întreabă Harry dandu-si seama de intențiile mele.

-Noi doar vorbeam...spune Selly vazand ca Harry e nervos.

-Harry stai linistit nu se întâmpla nimic, deocamdată. Zice Louis enervandu-ma si mai mult. Eu trebuie sa plec. Zice si se trage din mana mea plecand.

Ma uit la Selly si cred ca am fost norocos ca l-am prins pe Louis chiar in momentul potrivit, dar Selly se vede ca are suspiciuni si nu știu cu ce sa o mai mint. Selly se ridica si da sa plece.

My World - HSWhere stories live. Discover now