Capitolul 12

3.3K 115 18
                                    

Am intrat inauntru si un val de emoții m-a cuprins. Părinți lui Zayn m-au întâmpinat încă de la intrare. Erau asa de draguti. Se vedea ca se înțeleg bine. Nu erau genul care sa se certe. Am terminat de făcut cunoștință uni cu alti si apoi am fost condusi in living, la masa. Când am ajuns in living, la masa ne aștepta...Harry. Picioarele mi s-au înmuiat când l-am văzut. Zayn a rămas cu gura deschisă dar repede si-a revenit. Eu ramasesem hipnotizata, arată atat de bine. Avea o camasa albă, cu niște blugi negri stramti si niște ciocate culoarea ciocolatei. Era atat de frumos, iar prin camasa i se puteau vedea tatuajele. Ahhh doamne! 

-Harry ce faci aici? Îl întreabă Zayn surprins de apariția sa. 

Harry a deschis gura sa zica ceva dar a fost oprit de tatăl lui Zayn. 

-Sti ca eu si tatăl lui Harry suntem buni prieteni, iar Harry a venit sa imi aducă ceva asa ca l-am invitat sa rămână la cina cu noi. Spuse tatăl lui Zayn pentru Harry. Când m-am uitat la Harry, el ranjea la mine. 

-Nu te superi dragule, nu? Spune mama lui calma nestiind ce e între noi trei. 

-Nu. Spune Zayn rece si ma trage la masa. 

Harry stătea singur pe rând, noi pe celălalt, eu venind drept in fata lui. Părinți lui Zayn fiind asezati la capul mesei. Mama lui Zayn a pus mâncarea iar noi am început sa mâncam. Era o liniștea de mormant. 

-Si...Selly ce vrei sa faci dupa liceu? Ma întreabă mama lui Zayn rupand tacerea. 

-Pai sincera sa fiu încă nu m-am hotarat între facultatea de medicina, as vrea sa ma fac neurochirurg sau sa fac vreo stagiatura.  

-Si Zayn tot la medicina spunea ca da. Spune tatăl lui Zayn uitandu-se la el. 

-Harry..la tine ce mai e? Tu ce ai mai făcut in ultimul timp? Ai avut vreo noua cucerire? Întreabă tatăl lui Zayn. Ca sa sti Harry e un mare cuceritor, îl cunosc de mic si știu ca ii place sa aibă câte o fata in fiecare week-end. Continua acesta. 

-Da încă imi mențin reputatia de mare cuceritor. Spune Harry razand. 

-Si care a fost ultima cucerire? Întreabă tatăl lui Zayn. Vorbeau amândoi asa de calm despre cum se joaca Harry cu fetele de parca nu ar fi fost nimic. 

-Ultima mea cucerire a fost o fata din scoala. Spune Harry ranjind la mine. Okay, da acum clar vorbea de mine. 

-Si cum a decurs? A fost cu tine mai mult de un week-end?  

-Cam o săptămâna. Dar ca si celelalte, nu a fost nimic mai mult decat o distractie. Defapt a fost o distractie si un pariu. Un pariu plăcut dar nimic mai mult. Nu avea nimic care sa ma atragă. Nimic special. Era o simpla fata cu care am stat din obligație ca sa câștig pariul. Doar ma sti, eu mereu câștig, nu contează ce se întâmpla, eu câștig. Spune Harry razand. 

Eu ma inrosisem ca racul, eram furioasa de ce a putut sa spună de mine. Cum își permite?! Ieri imi spunea ca a gresit si a ar da orice sa fie din nou cu mine si azi imi spune ca nu am fost nimic mai mult decât un pariu si o distractie. Eram atat de furioasa încât imi venea sa sar pe el si sa ii rup toate buclele alea din cap. 

-Dar de ce ai stat cu ea o săptămâna? Știu ca puteai sa termini pariul si intr-un week-end. A însemnat ceva mai mult pentru tine fata asta? Întreabă tatăl lui Zayn lafel de calm. Doamne, oamenilor astora nu le pasa de fetele de care își bate joc. Si cu câtă calamitate vorbesc despre asta?! 

-Nu, cum am spus a fost un simplu pariu dar am stat cu ea mai mult sa știu sigur ca mi-am realizat pariul. Sa știu sigur ca am câștigat. 

Zayn vazuse ca ma inrosisem si m-a pupat pe obraz si mi-a spus sa ma calmez. M-am ridicat de la masa si am întrebat unde e baia. Am urcat in sus pe scari calma știind ca încă am toate privirile, inclusiv a lui Harry, atintite spre mine. Am intrat in baie si am încuiat ușa dupa mine. M-am lăsat in jos pe ușa si am început sa plâng. Lacrimile imi invadau obraji. Ma gândeam la cât de proasta am fost sa ma indragostesc de el si pe el in doare in cot de mine. Spune ca am fost doar un pariu. Cuvintele lui ma dor si imi amintesc de cele a le lui Sophie in ziua când si-a bătut joc de mine in fata întregi scoli. Simt ca îl urasc si ca îl iubesc in același timp. Simt ca încă l-as putea ierta dupa tot ce s-a întâmplat. Ma urasc pe mine pentru ca îl pot ierta. Ma face sa suflat atâta de mult si eu... 

My World - HSWhere stories live. Discover now