Capitolul 11

3.4K 115 20
                                    

Soarele imi arde fata de dimineața. Ma trezesc puțin ratutita, ma uit la ceas. Era 11:36, ceea ce însemna ca e sambata fiindcă alarma nu imi sunase. M-am dat jos de pe canapea, căci acolo adormisem plangand dupa mesajul lui de aseară. M-am uitat la telefon, aveam un mesaj de la Zayn.

"Hei frumoaso, buna dimineața! Nu uita de cina cu familia de asta-seara. Te iubesc! Xx."

Era asa dragut din partea lui ca e atat de grijuliu. Cred ca încep sa ma indragostesc de el. "Oh doamne, Selly mai ușor cu indragosteala! Tocmai ce te-ai despărțit de Harry si deja te-ai îndrăgostit de altul?!" Imi spuneam in gând. Adevarul era ca Harry s-a despărțit de mine când a decis ca e mai bine sa își bată joc de mine si sa o sarute pe Sophie in locul meu. Ma doare sa știu ca mereu Sophie e alături de el, ca îl poate atinge, îl poate saruta, ii poate vorbi, iar eu nu pot face asta. De câte ori îl vad imi vine sa plâng, sa fug oriunde. Nu pot vorbi cu el si nu îl pot privi in ochi. De câte ori fac asta ma simt ciudat. Simt ca îl iubesc si îl urasc in același timp. Îl iubesc si întotdeauna îl voi iubi, dar urasc faptul ca si-a bătut joc de mine. E fericit ca acum plâng in fiecare zi si ca ma simt ca ultimul om?

Ma plimbam prin casa si am realizat ca Jessica nu e de găsit, apoi mi-am amintit ca aseară mi-a spus ca iese cu Collin de dimineața in parc pana mai tarziu, dar eram prea suparata sa mai aud asta. Toate gandurile mi-au fost întrerupte de cineva care suna la ușa. M-am dus cu teama, gandindu-ma ca e Harry, dar defapt era Zayn. Deschid ușa cu un zâmbet imens pe fata. Eram bucuroasa ca are asa mare grija de mine.

-Hei, spun timida.

-Buna iubire, spune si imi plasează un sarut pe obraz.

-S-a întâmplat ceva? Spun puțin uimita. Era destul de devreme si nu ma gândeam ca o sa vina asa de repede.

-Nu, am venit sa te i-au sa iesim sa ne plimbam, desigur daca vrei.

-Sigur ca vreau! Spun entuziasmata si îl las in living cât timp eu ma duc sus sa imi fac un dus si sa ma îmbrac. Mi-am făcut, dus, m-am îmbrăcat intr-o rochita cu flori pe ea, balerini mei si am coborât jos unde era Zayn, care ma aștepta uitandu-se la tv. Ne-am luat de mana si am ieșit din casa împreuna, vorbind despre familia lui si a mea si bucurandu-ne de atmosfera ne-am decis sa mergem in parc, poate ne întâlneam cu Jessica si Collin. Eram in parc si radeam, el era foarte amuzant, ma făcea sa rad din orice. Au venit Jessica si Collin, si radeam împreuna de Zayn, de copilăria lui plină de amuzament. Rasul mi-a pierit când i-am văzut pe Harry si Sophie tinandu-se de mana, apropiindu-se de noi. Jessica a văzut schimbarea de pe fata mea si imediat s-a uitat in direcția in care ma uitam si eu, si pe loc si ei i-a pierit cheful de ras.

-Hei porumbeilor. Spune Sophie cu zâmbetul pana la urechi când mi-a văzut fata.

-Buna! Am spus toți in cor, eu mai puțin.

-Iubire, eu ma duc sa i-au inghetata, spun si ma întorc spre rulota de inghetata.

Auzeam niște pași in spatele meu, si sincer nu știam daca e Jessica sau altcineva. Oricum aceea persona ma apuca de brat. Când ma întorc era doar Harry. Oare ce o mai vrea?

Harry's P.O.V.

-Hei, nu ma mai grabi, spun tragand aer in piept.

-Nu te grabesc si nu e nevoie sa mergi dupa mine. Eu merg in ritmul meu. Spune clar nervoasa de apariția mea.

-Încă mai esti suparata? Spun, si ma pleznesc mintal când imi dau seama ce am întrebat. Rulota era destul de departe, iar Selly mergea tot mai repede. Unde se crede fata asta, la atletism? Ne indepartasem destul de mult, încât ceilalti nu se mai vedeau, iar eu eram din ce in ce mai nervos, iar gelozia își făcea apariția gandindu-ma la Zayn cum o atinge sau saruta.

My World - HSWhere stories live. Discover now