Capitolul 1

4.5K 122 2
                                    

-La club-

Ne-am întâlnit cu Harry,Sophie si marionetele ei enervante la intrarea in club. Noi ne tineam de mana cu băieții noștri si aceștia imediat si-au îndreptat privirea asupra mainilor si Harry se uita urat la James.

-Intram? Întreb eu.

-Sigur! Suntem gata de distracție, nu-i asa iubitule? Spune Sophie uitandu-se la Harry.

-Da....zice Harry oarecum plictisit.

Intram toți in club si muzica bubuia de puteai sa juri ca se aude si in fundul pământului. Fiind vineri seara clubul era plin de tineri dornici de distracție si băutură.

-Haideti la masa asta, zice Harry facandu-ne semn la o masa cu un coltar alb de piele.

Marionetele lui Sophie s-au dus la dans cu parteneri lor asa ca la masa eram eu si James care stateam lipiti, Jessica si Collin si Sophie si Harry care erau lângă noi.

-Noi ne ducem sa luam ceva de băut, zice Jessica încercând sa acopere muzica referindu-se la ea si Collin.

-Ma duc sa i-au ceva si pentru noi, vin într-o secunda. Zice James iar eu dând din cap in semn de da.

-Ma duc si eu iubire, ii aud vocea pitigaiata a Sophiei.

-Bine, spune Harry cu o voce joasa.

La masa am rămas doar eu cu Harry. Niciunul dintre noi nu vorbea pana când Harry rupe tacerea.

-Deci tu si James? Zice el cu o fata serioasa.

-Asa se pare, spun eu evitand contactul vizual uitandu-ma prin mulțime după ei.

Nu știam ce sa mai zic. Ma uitam după cei plecați, dar nici urma de ei, parca ii inghitise pământul lasandu-ma singura tocmai cu Harry.

-Îl placi? Ma întreabă Harry curios.

-Nu...nu știu, nu suntem de mult împreuna. Spun eu de data asta făcând contact cu Harry vizual.

Ma uitam la Harry si nu știam ce sa cred, de ce îl interesa dacă îl plac pe James? Pana la urma el e cu Sophie si eu nu îl întreb pe el dacă o place, defapt nici nu vreau sa aud răspunsul de teama sa aud ceea ce ma roade mintal.

-Stau cam de mult timp acolo, nu crezi? Zice el.

-Dacă vrei poți sa te duci sa vezi unde e Sophie, spun eu neinteresata.

-Sa te las aici..singura? Nici gând. Zice el foarte protectiv ceea ce m-a făcut sa-mi musc buza.

-Nu o sa mi se întâmple nimic, zic eu curioasa sa vad răspunsul lui.

-Nu te las aici singura, spune pe un ton foarte serios.

-Imi place cum te-ai îmbrăcat! Spune el schimband subiectul dar sincer. Normal ca ii place cum m-am îmbrăcat fata de prietena lui care avea o rochie albă transparenta cu sutienul chiloti vizibili roșii. Eu eram îmbrăcat chiar decent fata de ea.

-Au sosit băuturile!!! Striga toți in cor.

Toți luasera numai băuturi tari iar eu cum nu beau m-am dus sa o schimb in ceva ce nu continea alcool, iar Harry urmandu-ma cu aceeași scuza ca si mine ca el nu bea. Eram impresionanta, nu m-as fi gândit ca tocmai el nu bea. Era ciudat.

-Ceva fara alcool, spun eu către barman.

-Si eu lafel, zice Harry imediat după mine.

In spatele meu se asaza un băiat dragut dar beat rău de tot.

-Vrei sa dansezi papusa? Ma întreabă el in timp ce imi zambea.

In timpul asta Harry s-a uitat la reactia mea si urat la tipul de lângă mine.

-Nu mersi, ii răspund tipului scurt si la obiect.

-De ce nu papusa? Zice acesta

-Domnisoara a spus ca nu vrea sa danseze frate, las-o in pace! Zice Harry iritat pe tipul de lângă noi.

-Tu ce te bagi? Ridica tipul vocea dar îl lasa in pace pe Harry.

-Te intimidez iubito? Spune tipul punând o mana in jurul taliei mele de la spate, o mana pe picior care urca in sus si capul in scobitura gatului meu.

-Nu ma atinge! Am tipat.

-Las-o in pace fraiere! Nu o mai atinge, e cu mine! Ridica Harry vocea si își inclesta pumnul, se putea vedea furia de pe fata lui care era de temut.

-Gata frate! Zice tipul încercând sa drege situația. Nu am știu ca e cu tine, continua acesta.

-O data sa o mai atingi si îți bag asta pe gât, zice Harry nervos arătând spre pahar.

Eu si Harry ne-am luat paharele si am trecut pe lângă tipul acela Harry încă uitandu-se urat la el.

-Multumesc! Ii zic lui Harry.

-Nu ai pentru ce, imi spune si imi zambeste cald.

Mergeam către masa unde se pare ca era un tip care filtra cu Sophie dar Harry nu părea deranjat sau nervos deloc ca mai devreme. Era chiar calm, tipul carandu-se imediat după ce am apărut noi.

-Ce dor mi-a fost de tine iubire! Spune Sophie si îl i-a pe Harry in brate. Acesta nu a respins-o dar nu i-a spus nimic in schimb.

-Haideti sa dansam, ne sugerează Sophie. Fara sa mai stam pe gânduri ne ridicam de la masa si începem sa dansam pe ring fara sa ne mai gândim ne lăsăm purtati de val. Era deja ora 3 iar eu nu mai aveam chef si nici Harry se pare, fata de ceilalți care erau in extaz după băuturile lor. Eu m-am hotărât sa plec iar Harry a zis ca se duce si el acasă. Le-am spus si celorlalti dar nu conta, erau prea beti ca sa constientizeze. Am ieșit din club cu Harry.

-Unde e mașina ta? Ma întreabă Harry.

-Acolo, ii fac semn cu mana.

-In seara asta te duc eu acasă iar mâine dimineața îți voi aduce mașina înainte sa te trezesti, ok?

Nu știu de ce dar creierul nu imi funcționa asa ca am dat din cap afirmativ. I-am spus unde sa ma ducă si a dat de înțeles ca a priceput. Drumul a fost unul foarte tacut. Niciunul dintre noi nu a spus nimic. Harry a parcat in fata porti iar când sa ies din mașina o mana ma trage înapoi. Harry ma trage foarte aproape de el fiind fata in fata cu el, atingand de nasul lui.

-Nu ai uitat nimic? Ma întreabă el uitandu-se fix in ochii mei si mangaindu-mi obrazul.

-Ce...ce sa uit? Uram când ma balbaiam dar nu puteam sa ma concentrez, avea ochii prea frumosi ma hipnotizau.

-Asta, spune el si ma saruta tandru pe buze. Fusese un sarut de câteva secunde dar fusese perfect. Se trage ușor din sarut zambindu-mi iar eu ii zambesc înapoi si coborât din mașina. M-a urmărit pana ce am intrat in casa asigurandu-se ca am ajuns cu bine apoi a plecat cu mașina mea promitandu-mi ca mâine mi-o aduce.

My World - HSWhere stories live. Discover now