Ma trezesc somnoaroasa, pe canapea implapumita. M-am ridicat uitandu-ma in jurul meu încercând sa imi amintesc ce s-a întâmplat seara trecută. Pe loc își făcu loc un zâmbet imens gandindu-ma la el. Dar oare unde e? Se auzi un zgomot ciudat din bucătărie. Imi întorc capul si vad un cap blond cu o tava mare in mana.
-Buna dimineața somnorici! Spune el plin de viața întinzându-mi tava cu mâncare.
-Buna dimineața... Spun eu uimita.
-Micul dejun va este servit. Spune el si rade.
-Nu știam ca sti sa găsești. Spun si ii i-au tava din mana, el asezandu-se lângă mine pe canapea.
-Nu sti multe despre mine, dar vei afla. Spune el zambind.
-Acum mănâncă. Spune el si imi baga mâncarea in gura.
Începem sa radem zgomotos apoi terminam prin a mânca împreuna.
-Acum ca ai terminat, îmbrăcate. Spune el ajutându-ma sa ma ridic dupa canapea.
-Dar unde mergem? Selly a venit? Întreb eu uitandu-ma cu fata de catelus la el.
-Mergem in parc sa ne plimbam, si da Selly a venit mai devreme. E sus doarme. Spune el facandu-mi semn sa ma duc sa ma îmbrac.
Am urcat rapid scarile sărind de fericire, am crăpat ușa lui Selly sa vad ce face. Da, Niall avea dreptate, doarme ca un bustean. Nici daca as aduce mintraliera nu as putea sa o trezesc. M-am spălat repede pe fata si mi-am tras pantalonii pe mine, un tricou alb si bascheti mei Convers albi. Mi-am facut un coc, am aplicat putina mascara si eram gata de plimbare. Am coborât mai mult fugind decât mergând, ca Niall sa nu ma aștepte prea mult.
-Arati minunat. Spuse el zambind.
-Mersi. Spun si rosesc.
-Stii, ma gândeam sa-i lăsam ceva, poate un bilet lui Selly sa nu se îngrijoreze. A spus Niall.
-Bine, am spus eu si am scris un bilet lui Selly in care ii spun ca am plecat cu Niall in parc.
Selly's P.O.V
Harry ii dăduse un pumn lui Zayn care il daramase, apoi s-a sters de sânge si a ieșit pe ușa clubului ca un fulger. Ma uitam la Zayn care sângera pe podeaua rece. Inima imi bătea cu putere si milioane de gânduri imi invadasera mintea. Am fugit către ieșirea din club auzindu-l pe Zayn stringandu-mi numele, dar nu puteam sa ma opresc. Trebuia sa il găsesc pe Harry. L-am vazut pe carliontatul meu apropiindu-se de masina sa.
-Harry! Strig încercând sa il ajung din urma.
-Ce dracu vrei de la mine?! Se intoarce uitandu-se urat la mine.
-Vroiam sa vad daca esti bine.... Spun puțin speriata.
-Mai bine te-ai duce sa vezi daca iubitul tau e in regula. Spune aspru.
-Dar eu nu il vreau pe el, eu te vreau pe tine. Spun încercând sa ii impreunez mana lui cu a mea, respingandu-mi gestul.
-Te rog Harry...
-Hai sa te duc acasă. Spune el schimbând subiectul.
-Dar Zayn? Il întreb.
-Nu imi pasa. A spus nepăsător.
-Dar nu il putem lasa asa.
-Eu pot. Spune si se urca in masina plecand si lăsându-ma acolo, singura fara sa-i pese de sentimentele mele sau de faptul ca afara era frig. Nu ma puteam intoarce in club sa vad toate fetele acelea întorcându-se spre mine când intru si uitandu-se ciudat. Mi-am scos pantofi cu toc din picioare punând-i in mana si am plecat spre casa. Eram pe o sosea destul de aglomerata. Majoritatea soferilor care treceau ori claxonau, ori ma fluierau sau spuneau chesti urate. Mai era puțin pana acasă. Daca lui Harry i-ar fi pasat măcar de un os din corpul meu nu m-ar fi lăsat sa ma duc singura la 5 dimineața acasă pe jos. El e probabil acasă, poate doarme in pat relaxat, iar pe mine nu m-ai ma țin picioarele si imi dau ultima suflare încercând sa ajung acasă. Am băgat cheile in ușa, deschinzand-o încet. Când am intrat am găsit doi porumbei dormind pe canapea îmbrățișati. Erau asa de draguti încât m-au făcut sa zambesc. Am intrat in dus, lăsând apa fierbinte sa se prelinga pe corpul meu, apoi m-am băgat direct in pat adormind pe loc.
Dimineața m-am trezit cu o durere de cap îngrozitoare. M-am ridicat din pat si am coborât la bucătărie sa caut ceva de mâncare pentru ca in stomacul meu se dădea o lupta acum. Pe masa am găsit un bilet scris de către Jessica in care imi spunea ca a ieșit cu Niall prin parc sa se plimbe. Cu astia doi clar se întâmpla ceva.
Jessica's P.O.V.
Eram cu Niall prin parc. Era plin de copii care se jucau, de bunici care își supravegheat nepoței si din când in când mai vedeai si câte un cuplu. Niall își împletise mana cu a mea si o tinea strans.
-Hmmm... Jessica pot sa îți pun o întrebare. Ma întreabă Niall.
-Da, sigur. Ce e? Întreb eu.
-Uite vreau sa te întreb ceva. Inteleg daca nu vei vrea si e in regula, dar chair vreau sa știu.
-Niall, deja ma îngrijorezi. Spune o data ce e. Spun eu.
-Jessica, vrei...sa...ahm..fi iubita mea? Întreaba el rușinat de situație. Am sărit direct in bratele lui strigând un mare da. El m-a sarutat, cred ca asta a facut-o si el tot fara sa se gândească, dar se vedea pe fata lui ca nu ii pare rau. Primul nostru sarut. Nici măcar nu gândisem ce am spus sau ce am facut, dar nu imi părea rau. Ma simteam bine cu Niall. El ma făcea sa rad, sa zambesc si ma făcea sa uit de problemele mele cu Collin. Defapt cred ca am avut mai multă încredere in Niall din prima zi de când l-am cunoscut si nici măcar nu ii știam numele, decât in Collin pe care il cunosc de mult timp.
Am spus atat de tare da, încât bunicii de pe banca au crezut ca Niall m-a cerut de soție si pe lângă fiecare bunic pe lângă care treceam ne ura casa de piatra. Eu si Niall ne-am mai plimbat asa pana am ajuns acasă încă razand pe faza cu bunicii.
Selly's P.O.V.
Stateam plictisita in fata televizorului. Nimic bun de vizionat. Pe ușa au intrat doua capete blonde razand cat ii tineau plămânii.
-Ce s-a întâmplat porumbeilor? Spun eu facandu-i cu ochiul lui Jessica si uitandu-ma la mâinile lor impreunate.
-Eu si Niall suntem împreuna! Spune ea fericita.
Am sarit de pe canapea si am tipat amandoua imbratisandu-ne.
-Sa va tina! Le-am urat eu.
-Multumim. Au spus la unison.
Ziua a trecut repede. M-am distrat destul de bine cu cei doi îndrăgostiți care nu se puteau despărți nici pentru o secunda. Fiecare dintre noi am mers spre camerele noastre, Niall ducându-se acasă la el.
Jessica's P.O.V.
Sunt asa de fericita, încât fericirea mea ma uimeste. Nu pot spune ca il iubesc pe Niall, dar cred ca e ceva mai mult decât un simplu plăcut si sper ca si pentru el sa fie lafel. Am mare încredere in el ca nu ma va dezamagi. Sunt mai mult decât fericita. Simt ca mi-am găsit sufletul pereche.
♥♥♥
Știu ca e cam scurt si imi cer scuze pentru asta. Imi este somn si mintea nu imi mai funcționează asa de bine pe la ore de astea. Ce sa fac si eu, îmbătrânesc. Sper ca va plăcut capitolul. Vreau sa știu părerile voastre, ale tuturor, asa ca lăsați-mi părerea voastra.
Vot/follow/com.
Eu va iubi-dubi-zdub pe toti. Cine citește asta sa sti ca, you're speșăl :))
YOU ARE READING
My World - HS
FanfictionThe smell of her hair, the taste of her mouth, the feeling of her skin seemed to have got inside him, or into the air all around him. She had become a physical necessity.