Capitolul 20

2.5K 84 13
                                    

Alarma mea ma trezește din visele mele nebune. Ma dau jos din pat, facandu-mi-se pielea de găina când ating parchetul rece. Ma duc la baie, unde imi fac rutina zilnică. Imi i-au din dulap o camasa verde stilul militar, o pereche de blugi negri si tenesi albi cu tinte Convers. Imi fac câteva bucle lejere si aplic puțin machiaj. Fetei mele nu ii sta bine cu mult machiaj. Cobor jos, unde o găsesc pe Jessica mâncând un castron de cereale.
-Buna dimineața Jess. Am spus tare.
Nu mi-a răspuns, dar in schimb mi-a dat un zâmbet cald cum numai ea stie sa facă. Mi-am pus intr-un bol cereale si am turnat niște lapte. M-am asezat lânga ea si am inceput sa mananc.
-Vii cu mine la scoala? Am întrebat.
-Nu, Niall mi-a spus ca vine sa mă ia cu masina. A spus pe un ton neutru, neridicand fata.
-Ok... Am spus. In dimineața asta, nu știu ce are dar aseară știu ca era bine, iar acum nici nu se uita la mine. Am plecat de la masă. Harry trebuia sa vina. Mi-am luat ochelari de soare si geanta, apoi am ieșit afara. Era soare, iar eu adoram sa imi port ochelari. Ma uitam pe telefon, când o masina a claxonat. Am ridicat fata din telefon si am zambit când am vazut ca era Harry. Mi-a zambit, apoi m-am ridicat si am intrat in masina.
-Hei iubire! A spus zambind si mi-a dat un pupic pe obraz. I-am zambit si eu, uitandu-ma la el cat de atent era când conducea.
Când am ajuns la scoala, in fata era Zayn cu un tip din gasca lui. Mi-am dat ochii peste cap când l-am vazut. Am ieșit din masina, iar Harry si-a pus bratul in jurul taliei mele. Am intrat in scoala cu toate privirile ațintite spre noi. Unele fete se uitau la mine cu ura si gelozie. Harry chiar daca nu era demult timp in scoala noastră, era un tip popular. Cat timp eu am fost cu Zayn, el si-a facut de cap cu majoritatea fetelor. Alte fete se uitau la mine cu părere de rau, pentru ca, cu majoritatea cu care si-a facut de cap, a fost doar o zi, poate doua si si-a facut o reputație de baiat rau si de 'heart breaker'*.
-Mi-am amintit ca trebuie sa merg pana la director sa rezolv câteva chestii. Dar nu iti fa griji pentru ca ne vedem la pauza. A spus sarutandu-ma si mergând mai departe. M-am dus catre dulapul meu si mi-am luat engleza pentru ca era prima mea ora. Am simțit un bazait in buzunar. Mi-am scos telefonul, vazand ca am un mesaj. Am zambit gandindu-ma ca ar putea fi de la Harry.

Esti sigura ca vrei sa fi cu Styles? Nu toti îngerii au aripi albe. Zayn Xx.

Ce vrea sa însemne asta? Selly Xx.

I-am trimis acel mesaj si am așteptat pentru un răspuns, dar acesta nu a mai venit. Am ieșit pana in curte sa vad daca Jessica a ajuns. Era încă devreme, deci cred ca nu a venit încă. Am dat încă câteva ture in scoala si afara. M-am asezat pe banca citind o carte. Am tresărit când am simțit ca cineva ma apucat de brat. Mi-am intors capul si am vazut o fata care mi-a spus ca in spatele scolii ma așteaptă cineva. Am dat din cap aprobator si m-am dus catre acel loc. Ma întrebam cine ar putea sa ma cheme. Am înaintat cu teama știind ca acolo este pustiu. Am răsuflat usurata când am vazut ca nu era nimeni si am chicotit pentru mine gandindu-ma ca aceea fata m-a păcălit asa de ușor. M-am intors cu spatele vrând sa plec, dar am simțit o puternica lovitura in spate. Lacrimile mi-au dat instantaneu din cauza loviturii puternice. Eram pusă la perete si nu puteam sa ma misc. Am ridicat capul sa vad cine era.
-Nu ne-am mai vazut de mult timp, frumoaso. Mi-a soptit in ureche, apropiindu-se cu buzele de obrazul meu si lipindu-le de el. Am tresărit la atingerea lui. Zayn era schimbat de data asta, era mai infricosator, ochii ii avea mai intunecati, era nebarbierit si avea o tigara in mana.
-Nu te teme iubire, nu vreau sa te ranesc. A spus sufland fumul in fata mea. Am tusit când am inspirat acel fum inecacios.
-Lasa-ma. Am spus, am vrut sa par dura, dar vocea mea mai mult a sunat ca un scancet.
-Ce se întâmpla iubire, iti e frica de mine? M-a întrebat tinandu-mi fata in mâinile lui strâns ca abia puteam respira.
-Harry...
-El nu e aici sa te salveze scumpete. Suntem doar eu si cu tine. A spus, eu uitandu-ma la prietenii lui din spate. Da, si ei. A continuat.
-Uite cum vom face, tu nu-i vei spune nimic despre asta, bine? A întrebat.
-Si daca o voi face?
-Te-as sfătui sa nu o faci. Nu sti de ce sunt in stare, si imi e frica ca scumpul tau Harry nu te va mai putea salva. A spus asta si s-a intors pe calcaie plecand.
-Esti o jigodie! Am tipat in spatele lui. S-a intors la mine furios, eu dandu-ma cat mai in spate. M-a trântit de zid, acuzându-mi o durere îngrozitoare. Am gemut din cauza impactului.
-Spune! A tipat la mine, tinandu-mi fata strans. Am zambit știind la ce se referea.
-JIGODIE! Am spus si am simțit cum ating pământul. Mi-a dat o palma atat de tare încât toată fata mea era roșie de durere. Am rămas pe jos uitandu-ma la el cum pleaca. M-am ridicat si am fugit spre scoala. Mai erau 10 minute si prima ora se termina. Am intrat in baie, vazandu-mi fata roșie combinata in unele părți cu mov. Vanataile de data trecută nu imi trecuseră in totalitate, iar acum erau mult mai acccentuate. Aveam un șervețel la mine care l-am udat cu apa rece si mi l-am pus pe obraz. Mi-am dat seama ca s-a sunat de ieșire când am auzit gălăgie de pe coridoare. Am dat cu puțin fond de ten sa acopar si am ieșit din baie. Erau atat de mulți pe coridor, încât eram dezorientata. M-am uitat prin mulțime după Harry. Nu l-am vazut asa ca am ieșit afara. Pe banca am vazut-o pe Jessica.
-Buna Sell. A spus zambind.
-Hei. I-am răspuns si m-am asezat pe banca.
-Unde e Harry? A întrebat fiind atenta la mine.
-Nu știu. A plecat la director si a zis ca ne vedem in pauza, dar nu l-am vazut. Am spus.
-Wow... Au fost singurele ei cuvinte.
-Ce? Am întrebat vazand ca se uita cu gura deschisă la mine.
-Obrazul tau. A spus si mi-a arătat ecranul telefonului in care ma puteam uita. M-am incruntat când mi-am atins obrazul. Afara, in lumine soarelui se vedea chiar foarte bine.
-Parca se vindecase, dar acum e mult mai rau. A zis atingandu-mi vanataia.
-Zayn.
-Din nou? A întrebat îngrijorata. Am dat din cap.
-Harry stie? M-a întrebat.
-Nu. Am spus.
-Si nu ai de gand sa-i spui?
-Nu știu. Zayn a spus ca daca ii voi spune, va fi mult mai rau. Am spus si am zambit ușor in semn ca va fii bine. Ea a facut lafel si ne-am ridicat îndreptându-ne spre dulapurile noastre care erau unul lânga altul. Aveam aceeași ora, fizica.
Ma uitam pe pereti, asteptand ca ora sa treacă in timp ce profesoara ne explica cum sta treaba cu atomi. Era asa de frumos afara, iar noi eram in clasa ascultând cum trancane profesoara despre nu știu ce atomi. Mi-am verificat telefonul sa vad daca am vreun mesaj de la Harry, dar nimic. Mai erau câteva minute si puteam ieși afara din 'cusca'. Ne-am ridicat din bănci strângându-ne cărțile si caietele, in timp ce profa striga la noi sa învățăm lecția pentru data viitoare. Ne-am dus catre dulap lăsând cărțile si am ieșit in curte. Ma întrebam unde e Harry. A spus ca ne întâlnim in prima pauza si este deja a doua si nici măcar un mesaj nu am primit de la el. Ne-am asezat pe iarba, sub un copac si ne uitam pe telefoane.
-Ala nu e Harry? A întrebat Jessica, iar eu am ridicat capul instantaneu când i-am auzit numele.
-El e. Am spus uitandu-ma la Harry care tocmai iesea din scoala.
-Si ce face cu blonda aia? A întrebat ea. Avea dreptate, el nu iesise singur. Era cu o blonda căruia ii zambea si radea si cred ca făceau câteva glume. Nu cred ca ma văzuse pentru ca, continua sa-i zâmbească. Nu i-am răspuns Jessicai, eram prea atenta la cei doi.

Harry's P.O.V.

Am ieșit din biroul directorului. Era deja a doua pauza si nu aveam nici un mesaj de la ea. Poate s-a supărat pe mine ca nu am căutat-o. Ma uitam pe câteva foi de la director când din greșeală am intrat in cineva. M-am uitat in jos sa vad o fata mica de statura zambindu-mi. Era Cleo, cred.
-Scuze. A spus ea stanjenita.
-E in regula. Am spus si am trecut pe lânga ea, grabindu-ma sa o găsesc pe Selly.
-Stai. A spus si m-a apucat de mana.
-Da?
-Stii noi face matematica împreuna si am vazut ca tu te pricepi, imi poti explica lecția asta mai bine? A întrebat arătându-mi lecția de trigonometrie. Am ieșit cu ea din scoala, încă explicându-i funcțiile trigonometrice.
-Mersi. A spus si mi-a zambit. I-am zambit inapoi. A inceput sa facă câteva glume despre matematica la care ea radea destul de mult, iar eu mai mult din politețe. Am învățat-o o gluma mult mai amuzanta decât cea fara sens a ei, la care radea destul de zgomotos, si eu lafel. Gluma aceea era destul de buna, trebuie sa o învăț si pe Selly.
-Stai sa o auzi pe asta. A spus ea razand de gluma pe care urma sa mi-o spună. M-am uitat la fata care a trecut pe lânga noi, si mi-am dat seama ca era Selly. Am plecat de lângă Cleo, cred ca asta era numele ei si am strigat-o pe Selly sa se oprească dar continua sa mearga mai repede.
-Hei, opreste-te! Am strigat si am inceput sa alerg. Am prins-o de mana. S-a intors, dar refuza sa se uite la mine.
-Daca e din cauza ca nu te-am sunat, sa stii ca deabea in a doua pauza am ieșit din biroul directorului.
-Cine era? A întrebat uitandu-se la mine.
-Cine?
-Nu te face ca nu stii, fata aia. A spus, iar eu doar am zambit dandu-mi seama ca ea era doar geloasa.
-Ce e asa amuzant? A întrebat enervata.
-Tu. Am chicotit.
-Eu? De ce?
-Esti doar geloasa. Am ras.
-Eu? Pff, nu prea cred. A spus serioasa si a plecat. Am pus-o la perete începând sa o sarut pe gât, știu ca acela era locul ei preferat.
-Esti sigura? Am întrebat-o.
-Încă nu mi-ai răspuns la întrebare. A spus serioasa.
-Pana nu imi spui tu adevarul, nici eu nu iti voi spune cine e fata aceea. Am zambit știind ca va recunoaște.
-Nu sunt geloasa. A spus si si-a incrucisate mâinile la piept.
-Nici eu nu știu cine e fata aceea. M-am uitat serios la ea.
-Bine. A spus, uitandu-se in jos.
-Bine ce? Am întrebat.
-Sunt...sti tu.
-Ce esti? Am întrebat chicotind.
-Geloasa. A soptit. Am ras si am imbratisat-o strans. Se purta exact ca un copil, iubeam inocenta ei.
-Si fata? A întrebat. Cred ca o sa ma bântuie si in somn daca nu-i spun.
-Nu știu sigur cum o cheamă, știu doar ca a vrut sa o ajut la o lecție la mate. S-a uitat nesigura la mine.
-Si de ce radeai atât de mult?
-Pentru ca i-am spus o gluma despre matematica. Vrei sa o auzi? Am întrebat-o.
-Nu. A spus razand. Am pupat-o pe obraz, era cam vânată si mi se părea puțin umflat.
-S-a întâmplat ceva? Am întrebat-o in timp ce ii mângâiam obrazul. Mi-a luat mana de pe fata ei si mi-o tinea strans. Cred ca o durea.
-Nu. A zambit slab.
-Esti sigura? Am întrebat-o. Ceva se întâmplase, dar vroiam ea sa imi spună adevarul si oricum o s-o fac sa imi spună. A dat din cap aprobator. I-am zambit si am sarutat-o. Am ieșit afara, mai erau 20 de minute din ora. In curte erau Jessica si Niall care se sarutau sub un copac. Am mers catre ei si amândoi când ne-au vazut s-au inrosit. Am stat cu ei pana s-a sunat de ieșire, apoi am fost sa mâncam. La masa din fata noastră era Zayn cu prieteni lui si câteva fete. Se uita ciudat la Selly. Ea doar s-a băgat in mine si avea o privire îngrozita când l-a vazut. Am mângâiat-o pe spate si m-am uitat urat pe Zayn. Si-a mutat privirea, dupa a plecat de la masa.
Am mai avut încă doua ore cu Selly, in care am stat si am vorbit prin mesaje. Este atat de amuzanta când face glume, si atat de timida când vine vorba de lucruri intime. De câte ori ziceam ceva mai intim se inrosea si lasa capul in jos zambind. Niciodată nu am mai întâlnit o fata asa ca ea. Este atat de timida si inocenta, dat in același timp atat de tupeista. Cele doua ore au trecut repede. In parcare ne-am întâlnit cu Niall si Jessica. Ei aveau masina parcata lânga a noastră. Pe drum Niall tot ii spunea Jessicai cat de mult o iubeste, iar ea rosea. Am ras când Jessica l-a sarutat pe Niall in fata noastră si el a roșit. Dar zâmbetul nostru a pierit când am vazut diavolul in fata mașini noastre.
-Hei Styles. A spus zambind ca un idiot.
-Malik. Am spus serios.
-Hei Selly, te mai doare obrazul. A spus uitandu-se la ea. Selly m-a strans tare de mana. Am facut un pas in fata dar ea m-a tras inapoi.
-Las-o in pace. Am spus dur.
-Styles, Styles, Styles. Nu ti-a spus prietena ta de întâmplarea de astăzi? A spus razand.
-Ce întâmplare? Am întrebat-o pe Selly confuz. Ea doar s-a uitat la mine cu teama.
-Se pare ca nu. A ras din nou. Detest zâmbetul lui. Intr-o zi am sa-i șterg acel zâmbet.
-Hai sa mergem. A spus Selly tragandu-ma, dar nu m-am miscat. Vroiam sa știu de întâmplarea de astăzi.
-Ce e cu atata graba iubire? Nu vrei sa stie Harry ce s-a întâmplat astăzi? A întrebat apropiindu-se de ea. M-am pus in fata ei, uitandu-ma urat pe Zayn.
-Ce s-a întâmplat azi? Am tipat la Zayn. El a ras si a mai tras un fum din tigarea lui.
-I-am reimprospatat vanataia prietenei tale. A spus arătându-mi obrazul. Am vrut sa ma duc la el sa-i dau un pumn, dar Niall ma tinea si lafel si Selly implorandu-ma sa plecam. Zayn a plecat razand, aruncând tigarea pe jos împreuna cu gasca lui.
-Pleaca Zayn! Niall a tipat la el. Zayn a ridicat mâinile in semn ca nu ar fi facut nimic si s-a îndepărtat de noi. M-am uitat la Selly si am băgat-o in masina si am intrat si eu închizând portiera dupa mine.

♡♡♡

*heart breaker= cineva care frange inimi.

My World - HSWhere stories live. Discover now