Capitolul 21

2.3K 85 18
                                    

Harry's P.O.V.

Am băgat-o in masina, intrând si eu dupa ea. Am plecat accelerand motorul puternic. Mergeam in fata nestiind unde. Doar mergeam, m-am uitat la ea si am putut sa vad urma de violet pe obrazul ei. Faptul ca nu imi spusese nimic ma enerva atat de mult. Am strans atat de tare volanul, încât degetele mele erau albe. Ma uitam la ea si se uita drept in fata. Era prea jenata sa ma privească. Nu am încercat sa vorbesc știind ca daca voi face asta sigur voi tipa si o voi face sa planga. Ma abtineam destul de mult. S-a uitat la mine, apoi mutându-si privirea pe geam.
-Harry... A încercat sa spună, neuitandu-se la mine.
-De ce dracu nu mi-ai spus nimic? Am tipat dând cu mana tare in volan. Ea a continuat sa privească in jos. Faptul ca nu avea încredere in mine, ma distrugem pe interior.
-Nu ai încredere in mine? Am întrebat-o.
-Nu am crezut ca are mare importantă. A spus uitandu-se la mine si apoi in fata.
-Nu are mare importantă?! Am spus sarcastic pe jumătate tipand. Si atunci când avea importantă? Am spus uitandu-ma la ea.
-Faci prea mare lucru pentru nimic. A spus.
-Scuza-ma? Fac mare lucru?! Pai atunci imi pare rau ca imi pasa atat de mult de tine si tu nu dai niciun rahat pe asta.
-Vezi, iar faci asta. Am spus doar ca nu e mare lucru si tu ai inceput ca nu imi pasa de tine. Unele lucruri nu mi se par atat de importante încât sa iti spun despre ele. A spus.
-Serios? Faptul ca Zayn da in tine nu ti se pare mare lucru, nu-i asa?
-Ba da, doar ca nu am vrut sa iti spun sa nu se întâmple ceva.
-Ceva ce? Am întrebat.
-O cearta.
-Adică ce se întâmpla acum? Am întrebat sarcastic. Si-a dat ochii peste cap. Si-a scos telefonul si a primit un mesaj. Nu am vazut cine era, dar presupun ca era Jessica. Eram încă nervos, tot ce vroiam era s-o duc acasă si sa plec undeva, câteva ore departe de toată agitatia asta. Am tras tare de volan sa ma întorc, ceea ce a speriat-o pe Selly puțin.
-Unde mergem? A întrebat.
-Te duc acasă. Am spus rece. Daca ei nu ii pasa de mine, eu de ce as face asta.
-Si tu? Tu unde mergi?
-De ce trebuie mereu sa pui atâtea întrebări. Am spus cu voce tare.
-Nu trebuie sa tipi, mi se pare ceva normal sa te întreb daca suntem intr-o relație. A tipat si ea.
-Nu înseamnă ca daca suntem intr-o relație trebuie sa iti spun de fiecare data ce fac, ok? I-am spus calm si fara resentimente. Avea o expresie neutra, ceea ce ma făcea sa vreau sa știu la ce se gândește. Ea nu a mai scos niciun cuvânt. Eram deja aproape de casa ei.
-Spui ca eu sunt cea care exagerează, dar defapt tu esti acela. Mereu vrei sa fac ca tine, tu trebuie sa ai ultimul cuvânt si crezi ca esti mai presus. Crezi ca esti mai presus pentru ca stii cum sa păcălești o fata sa se culce cu tine? A tipat, si deja eram enervat la maxim. De ce femeile mereu trebuie sa reia același lucru de o mie de ori.
-Daca e vorba de pariu, credeam ca stii ca m-am schimbat. Recunosc ca am vrut sa ma culc cu tine, dar tu m-ai schimbat. Nu vreau sa am eu ultimul cuvânt, ti-l pot da oricând si stii de ce? Pentru ca te iubesc si încerc sa iti spun asta si sa iti dovedesc in fiecare zi, dar este atat de greu cu tine. Tie nu iti pasa cat de des iti spun ca te iubesc, ca vreau sa fiu cu tine fiecare secunda din viața mea. Am tipat mai tare decât vroiam.
-Crezi ca nu imi pasa de tine? Te inseli! Te iubesc mai mult decât orice, dar știu ca vei pleca ca si ceilalti. Ca ma vei lasa in cele mai grele momente, fara sa iti pese si voi fi doar o amintire plăcută pentru tine. A spus asta cu lacrimi in ochi.
-De ce mereu crezi ca te voi părăsi? Ti-am promis ca nu voi face asta, de ce nu ma crezi? Am întrebat stergandu-i o lacrima care amenința sa cada. Am pornit masina, in câteva minute ajungând in fata porti. Poarta s-a deschis si am parcat masina in curte. Selly s-a dat jos ca o furtună din masina, eu urmand-o.
-Ai spus ca vrei sa pleci, acum ce faci? A întrebat deschizând ușa. Nu i-am răspuns doar am urmat-o îndeaproape. A urcat repede scarile închizând ușa de la camera.
-Haide nu poti face asta. Selly! Am tipat la ea de pe partea cealaltă.
-Deschide, nu te poti inchide in camera. Am spus bătând in ușa.
-Nu voi vorbi cu tine pana nu te calmezi. A spus.
-Deschide ușa, vom vorbi calm si promit sa nu tip. Doar vreau sa deschizi ușa. Am spus asteptand un raspuns.
-Nu voi deschide ușa, Harry.
-Selly! Am tipat dând cu pumnul in perete. Eram deja foarte nervos, si faptul ca s-a încuiat in camera ma face sa explodez. Am mai stat cred ca o ora la ușa ei implorand-o sa deschidă. Câteodată nici măcar nu imi răspundea si daca o făcea răspunsul ei era negativ. Am coborât jos, asezandu-ma pe canapea si uitandu-ma pe telefon. I-am trimis câteva mesaje implorand-o sa coboare. Intr-un sfârșit am adormit.

Selly's P.O.V.

Stăteam aici de ceva timp. Cred ca sunt in camera de mai bine de doua ore. Tipetele lui Harry nu se mai auzeau si nici nu cred ca mai era la ușa. Timp de doua ore am stat uitandu-ma pe pereti. Nu știu daca sa-l cred in tot ce zice. Nu știu daca sa mai am încredere. Am fost tradata si umilita de prea multe ori. Mi-am pierdut încrederea de mult in cei pe care ii iubesc. Dar el, el ma face sa vreau mai mult, sa ii cred fiecare cuvânt. Dar oare, ar trebui?
Am deschis ușa ușor, scotand capul afara sa vad daca mai era Harry. Nici urma de el. Am ieșit ușor, coborând la parter. Pe canapea era Harry dormind. Părea atat de linistit si frumos. Am luat o pătura si l-am învelit, toamna se apropia. Am urcat sus, intrând in dus. Am lăsat apa fierbinte sa-mi relaxeze muschii. Am ieșit din baie, imbracandu-ma cu un tricou negru si o pereche de pantaloni gri de trening. Mi-am facut un coc lejer si am coborât. Harry încă dormea linistit pe canapea. M-am dus aproape de el, uitandu-ma atent la fata sa. I-am băgat mana prin par si l-am pupat pe frunte. Avea parul foarte moale.
-Ce faci? M-a întrebat răgușit cu o voce joasa. Încă continuam sa ma joc cu parul lui.
-Imi pare rau. I-am spus uitandu-ma la el.
-De ce?
-Pentru tot. I-am răspuns. Nu mai mi-a zis nimic, doar ma tras lânga el pe canapea, tinandu-ma aproape de el strans. M-a sarutat, apoi uitandu-se la mine, si ma imbratisat strans.
-Te iubesc. Mi-a soptit in ureche, apoi si-a băgat capul in parul meu.
-Si eu. Am spus si l-am sarutat. Ne-am învelit si am dat drumul la televizor. Se făcuse destul de frig, asa ca el m-a tras mai aproape de el. Am zambit la gândul ca el chiar ma iubeste.
-Eu chiar te iubesc Sell. A spus lundu-ma prin surprindere. I-am zambit uitandu-ma la el si i-am dat un sarut scurt pe buze.
-Si eu te iubesc. Niciodată nu am crezut ca o sa ajung sa te iubesc atat de mult.
-Nici eu. Dar acum știu ca esti cel mai important lucru pentru mine si nu vreau sa te pierd, iubesc totul la tine. Si pentru ca te iubesc atat de mult, nu vreau sa te raneasca nimeni. D'asta am reacționat asa. Imi pare rau pentru asta. Mi-a spus uitandu-se atent la mine si analizandu-mi reacțiile.
-Știu. I-am răspuns, iar el doar a zambit.
-Imi e foame, tie? M-a întrebat. Am ras când i-am vazut strălucirea din ochi. Gândul m-a dus la prietenul Jessicai, Niall, care pot spune ca dupa Jessica, mâncarea este al doilea cel mai important lucru.
-Si mie imi este foame. Am spus si ne-am ridicat mergând catre bucătărie.
-Ce zici de o omleta? Am întrebat.
-Nu vrei clatite? Mi-a spus făcând fata de catelus.
-Tu faci clatite, iar eu omleta. Am spus si ne-am apucat de treaba. Am scos ouăle din frigider si le-am pus in tigaie. Am pus niște cașcaval printre, sa se topeasca. Harry făcea aluatul intrebandu-ma pe unde sunt ingredientele. Era foarte amuzant când făcea mâncare.
-Sell? Harry m-a strigat in timp ce eu pregăteam omleta.
-Da? Am întrebat ridicandu-mi fata si un val de făina mi-a venit drept pe fata. Harry a inceput sa rada, iar eu am luat un pumn si i l-am pus direct in cap. Am inceput sa rad si toată punga mi-a fost turnata in cap. Ne-am bătut cu făina pana când s-a terminat, iar noi si bucătăria eram plini de făina.
-Gata, opreste-te! Am spus razand.
-Bine, am terminat. A venit catre mine si m-a imbratisat razand.
-Trebuie sa fac baie. Spun si plec din bucătărie. Harry încă ma urmarea.
-Tu unde mergi? Il întreb.
-Cu tine. A spus scurt, zambind.
-Unde?
-In baie, Doamne greu de prinzi. A spus razand.
-Cu mine?!
-Da, eu nu ma supar.
-Eu da! Am spus.
-Ramai aici, eu sunt prima. I-am zis deschizând ușa de la baie.
-Haide nu ma deranjează.
-Pe mine ma deranjează. Acum du-te si termina de facut clatitele, iar când ies punem masa împreuna.
-Dar-
-Du-te Harry. Am spus inchizand ușa.
Am intrat in baie, inchizand ușa dupa mine. Am dat drumul la apa, lăsând-mi hainele sa alunece. M-am chinuit ceva sa imi dau jos făina din cap. Eram aproape gata sa ies, când aud un ciocanit.
-Da? Am spus.
-Pot sa intru? A întrebat el cu amuzament in voce.
-Nuuu! Ce vrei? L-am auzit chicotind.
-Bine, grăbește-te. A spus chicotind.
-Bine. Am strigat.
Am ieșit doar cu prosopul pe mine, intrând in camera. Mi-am luat o pereche de pantaloni de trening si o bluza mare neagră. Harry deja intrase in baie asa ca am coborât jos, unde masa era pusă si lânga farfuria mea era un trandafir roșu. Am zambit când am vazut cat de aranjate cu atata grija erau toate. L-am așteptat pe Harry sa vina, dupa ne-am asezat la masa.
-Nu știam ca esti un bucătar asa de bun? Am spus zambind. El doar a ras si a mai luat o inghititura.
-Poate ca ar trebui sa te muti cu mine, asa ti-as putea găti mereu. A spus iar eu am rămas cu gura căscată la el.
-Serios? Am întrebat.
-Ar fi frumos, ai vrea?
-Nu știu. I-am răspuns.
-Sa stii ca nu o sa renunt atat de curând. A spus razand. Intr-un fel spunea asta in gluma dar defapt el chiar vorbea serios.
Dupa ce am terminat de mâncat, m-a ajutat sa spăl vasele apoi sa fac curat. Ne-am pus in pat, uitandu-ne la televizor.

My World - HSWhere stories live. Discover now