Capitolul 31

189 20 4
                                    

"And in the end, we were all just humans drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness." - F. Scott Fitzgerald.

M-am aruncat pe pat, lasandu-mi capul greu sa intre între perne. M-am uitat in jurul meu, gandindu-ma ca a fost atat de prostesc sa fac asta. Dar pentru un moment, cateva secunde din viata mea, nu am mai simțit durerea. Nu am mai simțit nevoia de a supraviețui sau de a respira. Pentru cateva secunde in care am stat in propriul sânge, mi-am adus aminte de toate amintirile, plăcute si neplăcute, pe care le-am întâmpinat. Toate amintirile legate de viata mea, prietenii mei, toate cluburile in care am fost, toate intruniriile de familie pe care le-am avut, toate secretele pe care le-am împărtășit alături de Jessica. Si cel mai important, toate săriturile, muscaturile, imbratisarile, plimbările si toate 'te iubesc'-urile pe care le-am trăit intens in fiecare minut din viata mea petrecut alături de el. Mi-am dat seama ca si atunci cand ochii mi s-au inchis, am murit cu el in gand si in inima. Nu stiu ce se va întâmpla, nu stiu unde as vrea sa merg sau cine mi-as dori sa fiu. Dar adevarul este ca zece ani de acum vreau sa fiu fericita.

-Sell, pot intra? Jessica a intrebat zambindu-mi.

-Da, intra. I-am raspuns ridicandu-ma din pat.

-Ma bucur atat de tare ca esti bine. Mi-a fost atat de frica ca te voi pierde. A spus strangandu-ma tare in brate. Sincer si mie mi-ar fi fost dor de ea, chiar o iubesc si mereu a fost lânga mine. Ea este unul dintre motivele pentru care am ales sa trăiesc.

-Si eu ma bucur sa te vad Jess.

-Eu nu sunt singura care se bucura sa te vadă, mai este cineva. A spus, pe fata ei formandu-se un ranjet.

-Cine? Am intrebat curioasa.

-Vei vedea. A spus deschizând usa.

-Apropo, ai un oaspete jos. Sa-i spun sa urce? A intrebat știind cat de curioasa ma face asta. Se jucat cu mine in timp ce eu fierbeam sa aflu cine poate fi acel oaspete. Prima data m-am gândit la Harry, dar el nu si-ar face apariția pe aici. Poate e Zayn, dar cu el m-am întâlnit la spital cand m-a rugat sa fim din nou impreuna, iar eu i-am frant inima spunandu-i ca nu sunt pregătită pentru asta.

-Mai întâi, spune-mi cine e. Am spus, un zâmbet jucând pe buzele mele.

-Ii spun sa urce sau nu?

-Mda....da, spune-i sa urce. Am spus.

Am răsuflat usurata cand Jessica a inchis usa, zambindu-mi puțin cam ciudata. Nu era zâmbetul ei obișnuit.

Am așteptat, foindu-ma in propriul pat, nerăbdătoare sa vad cine vine. Nu imi puteam imagina, cine ar putea sa vina. Mama si tata sunt in casa cu mine, Jessica e si ea aici, Zayn nu cred ca va mai vorbi curând cu mine, pe Harry nu il interesează de mine, prietenii de la scoala nu ar veni. Cine ar putea sa fie?

Usa s-a deschis, facand ochii mari cand am vazut cine e. Dar ce caută el aici si ce treaba are cu mine. Un zâmbet i s-a format pe fata, satisfăcut de privirea mea asupra lui.

-Ce cauti tu aici? M-am ridicat in picioare fiind la același nivel cu el.

-Buna si tie Selly. Si eu ma bucur sa te vad. A spus sarcastic, luându-ma in brate doar pentru cateva secunde.

-De unde stii unde locuiesc? Am intrebat mirata. Nu il știam foarte bine pe Klaus, dar știam ca nu este un tip bun. El si Harry au mai avut niște altercații in trecut si stiu ca Harry nu il suporta si clar nu il vrea lânga mine.

-Eu stiu multe draga mea. In special despre tine. A spus asezandu-se pe pat.

-De ce esti aici?

-Stii, esti chiar dragalasa cand te agiti asa sa aflii răspunsuri. Schimba-te, ne vom plimba prin parc, ai nevoie de puțin aer, nu crezi? A spus ridicandu-se din pat.

-Dar...

-Asta desigur daca vrei sa stii mai multe. A spus plasând un sarut pe obrazul meu si ieșind zambind din camera. Am rămas inghețata, sarutul lui simțindu-se ca un acid toxic pe obrazul meu.

Mi-am tras rapid pe mine niște pantaloni si un tricou, coborând jos. El ma astepta in hol, analizandu-ma in timp ce coboram pe scari.

-Esti frumoasa. A spus deschizandu-mi usa.

-In fine. Am zis dandu-mi ochii peste cap, facandu-l sa rada.

-Inteleg acum de ce Harry tine atat de mult la tine. La inceput nimeni nu credea ca esti genul lui, stii tu, el nu se încurca cu fete...cuminti.

-Putem vorbi despre altceva? L-am intrebat traversând strada si vazand cum ne apoiem de parc.
-Iti plac băieții rai, ha? A intrebat având un zâmbet enervant pe fata.
-Ce tot vorbesti? Am spus destul de enervata. Ma enerva privirea lui si felul in care se uita la mine. Era ceva despre el, si ma ardea sa aflu asta. Știam ca el imi poate spune mai multe despre Harry si trecutul lui.
-Prima data Harry, dupa Zayn. Nu te preface ca nu iti plac băieții astia mai...periculosi. Stii, si eu sunt periculos. A spus ranjind. Mda, si eu mi-am dat seama ca e periculos dupa fata de psihopat pe care o avea, dar nu am vrut sa il jignesc.
-Nu cred ca ai venit sa ma vezi doar ca sa imi spui cat de periculos esti. Am ras putin sarcastic.
-Asa e. Am venit sa vad daca esti in regula.
-Daca sunt in regula...? Am intrebat ironică.
-Si ca sa iti arat asta. A spus aratandu-mi catre un cuplu, cu un copil micut, care se dadea in leagăn. Fetița radea si părea fericita. Era frumoasa si avea bucle mici carliontate. Dar cel care o dadea in leagăn era...Harry. Eram confuza si nu ințelegeam ce se petrece.
-Putin confuza? Klaus a ras. Nu te așteptai la asta, nu? Si-a fixat ochii spre mine, eu fiind încă acolo.
-Cine e ea? Am intrebat încercând sa par calma, dar se putea citea ușor disperarea din vocea mea.
-Ea...este fica lui.

******
Scuzati-mi lunga intârziere, nu am avut inspirație.
Sper ca ma citește cineva.
Capitolul este naspa, nu aruncati cu pietre in mine (:
Capitolul nu este încă editat, deci posibil sa aibă eventuale greșeli.
Voi incerca sa imi reiau activitatea la aceasta carte.
Have a nice day xx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My World - HSWhere stories live. Discover now