Capitolul 19

2.6K 90 12
                                    

Eu si Harry am ajuns acasă. In masina niciunul dintre noi nu a scos nicio vorba, doar ne-am tras priviri dragute unul celuilalt. Ma simt confortabil in tricoul lui. Are același miros ca al lui, menta combinata cu parfumul lui pe care il pot recunoaște oriunde, Bleu de Chanel. Acum stam in pat îmbrățișati, nu știu cum am ajuns asa dar nu sunt împotriva. Acum oficial, sunt iubita lui si deja ma simt protejata. A spus ca nu va lasa pe nimeni sa imi facă vreun rau. Ma simt atat de speciala când sunt cu el. La inceput nu imi puteam da seama daca il iubesc sau nu, dar clar o fac. Nu sunt genul de persoana care se îndrăgostește, mi se pare un lucru ciudat si înainte de el credeam ca iubirea e doar un sentiment trecător care nu înseamnă prea mult. Ceva ce doar sti ca faci, dar nu simți. Niciodată nu credeam ca o sa ma indragostesc cu adevarat, adică sa simt acele sentimente pe care le am acum. Am fost si cu James înainte si ii spuneam te iubesc si credeam ca o fac doar pentru ca lumea spunea ca suntem draguti împreuna si unele prietene de ale mele imi spuneau ca eu chiar il iubesc. Acum imi dau seama ca eu, credeam ca il iubesc doar pentru ca lumea spunea asa si mi se părea normal sa-i spun un simplu 'te iubesc'. Niciodată nu mi-am dat seama ce înseamnă defapt cu adevarat iubirea, pana sa vina el. Mi se părea ceva perfect normal sa spui te iubesc cuiva cu care esti împreuna, dar când vine vorba de Harry imi este destul de greu sa-i spun te iubesc pentru ca atunci când o fac simt mii de fluturasi traversandu-mi întreg stomacul si făcând zarva. Cu el imi e frica sa-i spun te iubesc pentru că am impresia ca nu are aceleași sentimente ca mine. Imi este destul de greu sa-i spun te iubesc din cauza ca [,] cred ca nu este îndeajuns doar asta, fata de sentimentele pe care le am pentru el. Simt ca ii pot spune absolut orice, in ciuda aparentelor de care dau dovada lumea mea nu e asa de roz precum pare. Am secrete pe care nici măcar Jessica nu le stie si imi e frica ca daca lumea le-ar afla nu m-ar mai privi lafel. Probabil ar rade de mine si ar face glume. As vrea sa-i spun cuiva ce simt in legătura cu asta si sa imi destainui secretele, in special lui Harry dar imi e frica sa nu rada de mine sau chiar mai rau sa plece. Iubirea nu este un simplu lucru, ea trece de limitele umanitati, e ceva mai presus de atat. E un sentiment care cu greu il ai, dar si când sti ca il ai un singur lucru iti spun, nu-i da drumul. Il iubesc atat de mult pe Harry si imi dau seama de asta pentru ca atunci când vorbesc cu el, ma simt speciala si liberă, iubita si simt ca nu i-as mai da drumul niciodată. As vrea sa nu se termine aceasta iubire, sa nu doară atat de tare când persoana draga tie te raneste, sau atunci când pleaca sa nu simți ca întreaga ta lume se scufunda, cade intr-un abis fara sfârșit, negru si plin de tristete.

Atunci când Harry a pus acel pariu pe mine, când mi-a spus, nu a fost mare lucru. Doar ca m-am simțit folosită. Atunci nu simteam mare lucru pentru el, dar acum daca ar face lafel nu știu daca as putea face fata. Când iubesti atat de mult pe cineva si acel cineva te folosește ca pe o cârpă si apoi te arunca, simți ca nu mai esti tu, ca nu esti bun de nimic si ca nimeni nu te iubeste.

-O sa pleci vreodată? Il întreb pe Harry. El ridica capul la mine confuz.

-Ce vrei sa spui Sell? Ma întreaba.

-Ma refer daca vreodată ma vei părăsi, te vei gândi ca niciodată nu m-ai iubit si vei pleca fara sa te uiti inapoi. Am spus asta cu lacrimi in ochi.

-Niciodată nu voi face asta! De crezi ca as vrea sa te părăsesc, eu te iubesc. A spus imbratisandu-ma strans.

-Pentru ca toti au facut asta. Am spus plangand.

-Eu nu voi face asta. A spus. Te iubesc prea mult ca sa plec, daca as pleca m-as distruge singur. A spus tinandu-mi fata între mâinile lui mari si protectoare.

-Promiti? Am întrebat.

-Promit. A spus si m-am pus cu capul pe pieptul lui.

-Sell? A întrebat.

My World - HSWhere stories live. Discover now