Capitolul 3

3.9K 136 5
                                    

Buna, sunt eu din nou. Nu vreau sa va supăr dar as vrea sa va dați interesul mai mult si sa treceti cu o părere/vot pentru ca sincer nu mai știu dacă sa mai continui povestea dacă voi nu ziceti nimic. Imi pare rău dacă v-am luat din timp. Spor la citit! Kisses:*

Andreea xx

___________________________________________________________________

Eram la masa cu prietenii lui Harry. Erau 9 fete si 6 băieții. Păreau destul de periculosi dar am văzut ca se intelegeau bine cu Harry asa ca nu mi-am făcut griji. Cum ne-am asezat la masa Harry mi-a făcut cunoștință cu toți afisandu-le un zâmbet prietenos. Am stat si am vorbit pana când Harry cu 6 fete si 6 băieții s-au ridicat de la masa.

-Ma duc sa-mi arate noile mașini, ok? Ma întreabă el. Sa nu pleci nicăieri. Imi spune cu o voce calda si apoi ma saruta pe obraz. Puteam simți privirile celorlalti dar nu imi pasa, sarutul lui Harry ma liniștea.

-Bine, dar sa nu întârzi mult, ii spun eu.

-Am înțeles capitane! Spune el amuzat si își duce mana dreapta la frunte exact cum fac cei din marina.

El pleaca iar eu rămân cu trei fete,una destul de draguta se vedea după ea ca este o persoana buna, iar celelalte doua care erau surori păreau niște scorpi cu un zâmbet acru si fals pe buze. Fata draguta era Lara, iar celelalte doua erau Tina si Vanesa. Avea nume prea frumoase fata de cum erau ele defapt. Imi plăcea de Lara, ea chiar era draguta si plus ca părea o persoana de încredere si era chiar decenta fata de Tina si Vanesa. Surorile sa zic asa erau îmbrăcate mai rău ca Sophie.

-De cât timp sunteți împreuna? Ma întreabă Lara.

Nu apuc sa răspund pentru ca Vanesa răspunde prima.

-Cred ca de mult timp pentru ca se comporta prea frumos cu tine, zice ea uitandu-se la Lara.

-Adevărat, se comporta minunat cu tine. Spune Tina.

-Nu cred ca se comporta asa frumos cu mine, încerc eu sa spun evitand subiectul ca noi nici măcar nu suntem împreuna.

-Glumesti?! Spune Lara. Cu nimeni el nu se comporta frumos, nu știu ce-i faci dar crede-ma merge. Continua ea.

-Cu nicio fata nu se comporta frumos. Zice Tina.

-Da, deobicei nici nu îl interesează de ele. Spune Vanesa sigura pe ea. Acum o luna a venit cu o fata cred ca o chema Nina si tot asa a plecat cu băieți nu mai știu de ce si i-a spus pe un ton rautacios sa-l aștepte orice ar fi si sa nu plece, fata aia cred ca 2 ore nu s-a mișcare după canapea iar după ce a venit i-a spus ca el are treaba si sa ducă acasă cu ce vrea si a plecat. Spune ea cu sinceritate in glas.

-Săraca fata, zice Lara.

-Pai deobicei el iese 2-3 zile cu fetele. La început e dragut cu ele, după se culca cu ele si ca sa le arate ca nu e magar vine in club cu fetele si aici le lasa.

Nu imi venea sa cred ce auzeam urechilor, era incredibil. Niciodată nu mi l-am imaginat pe Harry atât de crud. Pentru el fetele erau doar jucării, le folosea câteva zile după se descotorosea de ele. Nu vreau sa fiu următoarea pe lista dar nu știu ce sa fac. Probabil ca in seara asta o sa ma comport frumos cu el sa nu imi facă ceva iar de mâine îl ignor total. Cred ca asta era cea mai buna soluție.

-Crede-ma ca știu! Spune Tina. Si eu am fost una dintre jucariile lui, continua aceasta.

-Si încă mai esti prietena cu el? Spun eu socata.

-Nu mai sunt prietena cu el, ne ignoram reciproc. Zice Tina.

-Cred ca pe tine te place mult dacă încă mai esti cu el si se comporta asa de frumos cu tine, zice Lara dandu-mi un strop de speranța.

My World - HSWhere stories live. Discover now