Capitolul 29

1K 72 20
                                    

Am intrat cu Tania in camera, si am trântit-o pe usa. I-am prins fundul cu ambele mâini, ridicand-o in sus. Si-a infasurat picioarele in jurul taliei mele. I-am ridicat tricoul, sarutandu-i sălbatic fiecare participa. Mi-am băgat limba in gura ei, facănd un dans nebun. Limbile noastre se luptau pentru dominație. Degetele ele imi alunecau pe tricou, nerăbdătoare sa il ridice. Mi-am dat tricoul jos, luând-o pe Tania si am aruncat-o pe pat. Mi-am bagat mana in pantalonii ei încercând sa ii desfac. Am zambit satisfăcut când am auzit-o cum geme in gura mea. Mâinile ei imi căutau nasturii pantalonilor, in timp ce imi musca urechea. Am muscat-o de gât, sugandu-i pielea, ea zvarcolindu-se sub mine. Un miros mi-a improscat simturile. Avea același parfum ca a lui Selly. Corpul meu mi s-a oprit instant, amintirile trecându-mi prin fata. Se derulau una cate una. Era ca si cum toată viata mea a depins de ea. Tot ce am facut, simțit sau zis a avut un impact asupra ei. M-am uitat la Tania pentru o secunda, dandu-mi seama ce greșeală puteam face. Ea nu este iubirea mea si clar nu va fii vreodată. Inima mea aparține unei singure fete. M-am ridicat dupa Tania, inchizandu-mi nasturii de la pantaloni, si tragandu-mi tricoul pe cap.

-Harry, ce faci? A tipat Tania pe jumătate când m-a vazut plecand.

Am ieșit din camera inchizand usa dupa mine. Nu am mai scos niciun cuvânt. In timpmce coboram scarile, o puteam auzi pe Tania poruncindu-mi sa ma întorc. Cine se crede căteau aia sa imi porunceasca mie? Am ieșit din casa, muzica încă putând fii auzita. Mi-am scos telefonul, apelând sigurul număr care ma poate linisti acum.

-Alo? I-am auzit vocea, umplundu-mi inima de bucurie.

-Sell? Am spus încercând sa ramân calm, dar entuziasmul din vocea mea era vizibil.

-Harry? A spus mirata.

-Da iubito, eu sunt. Imi pare asa de rau pentru tot. Imi pare rau ca nu iti pot spune adevarul. Totul este numai vina lui Zayn, el ma pune sa fac toate astea. El ma pune sa stau departe de...tine. I-am spus, vocea spargandu-mi-se la final. Imi puteam simți lacrima cum imi aluneca pe obraji.

-Harry, esti beat? M-a intrebat.

-Nu sunt beat iubire, doar ca...imi era dor de tine...

-Nu incepe cu d-astea.

-Dar te rog, nu e totul cum crezi tu.

-Atunci de ce nu te intorci?

-Pentru ca nu pot!

-Bine! Nu te intoarce, e 5 dimineața vreau sa dorm.

-Selly? Mi-am dat seama ca ea tocmai mi-a inchis telefonul in fata. Trebuie sa ajung acasa, sa dorm puțin, poate pot vorbii cu ea la scoala.

Selly's POV

De când Harry m-a sunat, nu am mai putut dormi. Cu fiecare minut care trece, ma tot gândesc la el. Este aproape șapte, iar eu nu am mai dormit. Ma ridicat din pat, încercând sa imi fac rutina. Merg la baie leneșă, sperând la un miracol. Sperând ca ma voi trezii din acest cosmar si voi vedea ca totul este asa cum mi-am dorit. Ma gândesc doar ca...de ce el trebuie sa imi facă asta, sa ma lase, sa plece fara nicun motiv. Faptul ca nu imi da un motiv imi sfâșie inima. Urasc sa o spun, dar am al naibii nevoie de el, in fiecare minut, imi doresc doar ca el sa fii fost aici. Ma întreb, daca spune ca ma iubeste atat de mult, atunci de ce simt ca eu sunt singura care suferă? Mi-am tras pantalonii pe mine, si un tricou, întorcându-ma atunci când am auzit o bataie in usa. Un cap mic si blond a intrat pe usa, cu un zâmbet larg.

-Hei. A spus Jessica, asezandu-se pe pat.

-Hei. Am spus zambind slab.

-Ai dormit bine?

-Am dormit pana pe la cinci. Apoi m-a sunat Harry balmajind ceva ca Zayn il pune sa facă toate astea. Cred ca era beat sau ceva...

-Poate ca spunea adevarul.

My World - HSWhere stories live. Discover now