Capitolul 15

2.9K 98 10
                                    

Alarma imi suna, deci era timpul pentru școala. Ugh, aceea școala. M-am ridicat leneșă din pat, incruntandu-ma când picioarele mele au facut contact cu parchetul rece. M-am dus spre baie facandu-mi rutina zilnică. Am vazut ușa Jessicai si imediat mi-au trecut prin fata toate amintirile. Am apasat pe clanță ușor, dar nimic. Ușa era clar încuiată.
-Jess, haide nu trebuie sa te dai bătută din cauza unui prost! Spun eu in speranța ca imi va deschide. Asta e, se m-ai întâmpla, te rog îmbrăcate sa mergem la școala. Mie câte nu mi-a facut Harry si uite-ma aici gata de școala, te rogggg! O implor eu.
Am stat cred ca încă vreo 5 minute in speranța ca imi va răspunde.
-Astepata-ma jos. Spune Jessica cu o voce scăzută. Era clar ca a plâns.
Am coborât jos si m-am asezat pe canapea butonand televizorul plictisita.
Am auzit pe cineva coborând scarile si capul mi s-a intors instinctiv. Era Jessica, si pot spune ca era draguta fata de starea in care era. Avea niște pantaloni gri de trening cu turul lăsat, un maieu negru mai larg pe care scria "Kiss me or go away" si o pereche de bascheti Adidas negri cu gri si mov. Parul il avea prins intr-un coc, lăsând sa ii se vadă ochii aceia minunați si machiata lejer arătându-si formele finute ale fetei.
-Gata. A spus ea plictisita mergând spre ușa.
Am ieșit din casa si am urcat in masina. Drumul a fost unul tacut. Ea nu a scos nicio vorba, ceea ce ma ingrijora. Știam ca e distrusă pe interior dar ma asteptam măcar cu mine sa vorbească.
Am ajuns in fata școlii cu câteva minute înainte sa se sune. Prima ora aveam chimie cu Harry. Super...
M-am dat jos din masina, am intrat in școala si am mers direct la dulap si apoi la ora. Ora începuse si nici urma de Harry. De ce nu venise, nu știu de ce ma îngrijora asta atat de mult, dar adevarul e ca o făceam.

Harry's P.O.V.

-Abea astept sa ajungi la școala la noi, va fii minunat si tine minte daca cineva se i-a de tine sa imi spui. Spun eu asigurandu-ma ca m-am facut înțeles.
-Bine, dar sper ca nu vei fi baby-sitterul meu. Spune el razand.
-Nu, desigur ca nu. Dar nu vreau ca nimeni sa se i-a de tine. I-am spus.
-Si... Fete frumoase sunt pe acolo? Întreaba el ranjind. Nu știu de ce ranjea, el nu e genul de tip
pervers. El e mai mult dulce, inocent si genul care tine mult la o relație, eu nici măcar nu pot avea o discuție cu Selly.
-Mda sunt... Spun puțin nesigur.
-Ai vreuna mai specială? Ma întreba el cu sinceritate.
-Este o fata. Imi place mult de ea, cred ca e mai mult decât "plăcut", dar m-ai mereu ne certam. Chiar aseară m-am certat cu ea. Spun intristandu-ma
-Oh, imi pare rau, vad ca e specială. Sper sa va rezolvati problemele. As vrea sa am si eu aceea persoana 'speciala' in viața mea. Spune el zambind in jos. E atat de dulce când face asta. Fetele sunt moarte dupa el, dar sunt genul care vor doar aventuri. El e un băiat special, care are nevoie de aceea fata specială care sa-i fure inima pentru totdeauna.
-Haide ca am ajuns. Am spus cu speranța in voce.

Harry's P.O.V. END.

Am ieșit din școala si m-am întâlnit cu Jessica, ieșind împreuna afara in curtea scolii. Am vazut masina lui Harry parcand dandu-se jos cu un băiat. Am auzit câteva zvonuri despre un băiat nou. Ma întrebam daca el e acela. Dar ce treaba are cu Harry?
Ne-am dus la o masa unde ne puteam uita la băieți cum jucau fotbal. Ma uitam la Harry care ma văzuse dar m-a ignorat complet intrând in școala cu băiatul cel nou. Se sunase asa ca am intrat in școala cu echipa de fotbal, care pot spune ca erau niște băieții, mai mult decât 'hot'. Am intrat si am simțit cum cineva ma fixează cu privirea. Era Harry si acel băiat blond. M-am uitat la el si am trecut pe lângă, cred ca așteptau directorul sa vina.

Jessica's P.O.V.

Am lăsat-o pe Selly la clasa ei. Avea biologie, iar eu m-am îndreptat spre dulapul meu sa imi i-au matematica. Aveam mate cu domnul Stevens care chiar nu imi plăcea. Nu avem nici un chef de mate. Eram la dulapul meu când doua mâini mari ma cuprind si ma întorc.
-Hei iubire! Zice Collin.
Ce tupeu, auzi la el iubire dupa ce ca m-a inselat cu toate taraturile pe care le găsește prin cluburi m-ai are si tupeul de a imi spune 'iubire'.
-Nu ma atinge! Tip. Nu ai nici un drept de a ma atinge.
-Hei, nu m-ai tipa. Nu am facut nimic! Spune el aparandu-se.
-Nuuu, tu chiar nu ai facut nimic! Spun eu ironica ridicand o spranceana la el. Nu ai fost aseară cu o blonda cu care m-ai inselat si nu încerca sa te aperi, știu totul! Tip din nou.
-Selly! Tipa inapoi si pleaca nervos.
Mai erau zece minute din ora asa ca m-am hotarat sa o astept pe Selly sa iasă de la ore. Imi e frica ca, Collin sa nu ii facă ceva. Deja e vânată din cauza palmei lui de aseară si nu as vrea sa ii m-ai facă ceva. Imi e frica mai mult ca daca Harry ar observa sa nu il bată pe Collin. Nu ca, nu ar merita asta Collin dar Harry poate sa aibă probleme.
S-a sunat si oameni au ieșit zgomotosi din clasa. Am zărit-o si pe Selly. Am tras-o de mana ducând-o la sala de mese.
-Unde mergem? Întreaba ea.
-La mese, am ceva important sa îți spun. I-am spus. Am vazut ca s-a îngrijorat imediat când si-a muscat buza de jos. Era o chestie de a ei.
Am ajuns la mese si ne-am asezat in centru, unde nu se aseza nimeni. Oarecum lumea stia ca masa aia e a noastră. Ne-am asezat, eu deschizând gura dar am fost întrerupta de Harry si un băiat care se asezasera la câteva mese distanță de noi. Era atat de frumos băiatul ăla, ca nu imi puteam lua ochii de la el.
-Deci.... Spune ea încercând sa ma distraga de la el.
-Pai, m-am întâlnit cu Collin si a fost furios când a auzit ca știu de la tine si imi e cam frica sa nu îți facă ceva. Spun eu.
-Stai linisti-ta ca nu o sa imi facă nimic. Spune ea sigura. Știu ca si ei ii era frica pentru ca nu se aștepta la palma aia de la Collin. Fata ei era încă vânată.
Eram atat de afundata in gandurile mele încât nu am observat ca, Collin venise lângă noi. M-a apucat de fata tinandu-ma strâns.
-Nimeni nu se desparte de mine! Ai înțeles? Spune el tinandu-ma strâns încât imi dăduseră lacrimile, curgandu-mi câteva pe fata.
-Lasa-ma. Spun cu o ultima putere in glas. Te rog, continui.
-Collin las-o impace! Tipa Selly.
Dintr-o data nu l-am m-ai simțit pe Collin, iar gând m-am intors l-am vazut pe jos iar băiatul cel nou batandu-l.
-E frumos sa simți durerea? Spune! Băiatul acela a spus si i-a dat lui Collin un pumn in fata. As fi vrut sa-l opresc, sa nu il m-ai lovească dar Collin merita sa simtă putina durere.
Acel baiat blond i-a m-ai dat câțiva pumni tipand la el apoi Harry l-a ridicat si a ieșit cu el din sala de mese.
-Hai la baie, spune Selly si ma atrage spre ieșire. Am m-ai intors o data capul sa-l vad pe Collin stand pe jos. Am plecat de acolo, toti ochii find atintiti pe noi.
-Spală-te pe fata, imi spune Selly.
-Poti sa te duci la ore, sunt bine. Ii spun eu.
-Esti sigura? Ma întreaba ea îngrijorata.
-Da. Ii spun sigura.
Selly a plecat, iar eu am rămas singura in baie, uitandu-ma la mine. Aveam tot machiajul scurs pe fata. M-am spălat cu apa rece in speranța ca ma voi trezi la realitate si ca asta a fost doar un simplu cosmar. Nu aratam asa de rau, spre norocul meu ca mai aveam o singura ora.
Am ieșit din baie si m-am dus la ora. Am intrat ușor pentru ca intarziasem si m-am asezat in ultima banca lângă un baiat pentru ca acela era singurul loc liber. Băiatul de acolo era chiar acel baiat blond care imi luase apărarea. Este atat de frumos. M-am asezat lângă el si ne-am tras din când in când câte o privire unul celuilalt. Ora a trecut repede si clopotelul a anunțat ieșirea noastră asa ca ne-am ridicat din banca si am zbughit-o spre casa gandindu-ma cat de frumos este băiatul acela.

Selly's P.O.V.

Orele s-au terminat si ma îndreptam spre masina ca sa ma duc acasă. Astăzi a fost o zi grea. Mergeam spre masina si l-am vazut pe Zayn rezemat de ea.
-Salut. Am spus eu încercând sa-l evit.
-Poti te rog sa ma ierți? Ma întreaba el punandu-se in fata mea si infasurandu-si mâinile in jurul meu.
-Nu știu Zayn, as vrea dar nu știu ce sa fac. Spun iar el ma apuca de obraz încercând sa ma pupe pe el, dar se opreste brusc.
-Cine ti-a facut asta? Spune-mi! Imi spune el uitandu-se si analizând cu atenție vanataia dupa fata mea.

♡♡♡

Hei am terminat si capitolul asta, yuppi :))
Pare rau pentru greșeli.
Love you all ♡

My World - HSWhere stories live. Discover now