Pohled Amandy :
@Amanda_Forbes : Co je to za překvapení!
@Sam_Hochlein : Už ti skončila hodina?
@Amanda_Forbes : Jo, už vycházím ze školy.
@Sam_Hochlein : Aspoň by jsi se mohla otočit
@Amanda_Forbes : Cože?
@Sam_Hochlein : Otoč se
Nechápavě se zamračím a i s mobil v ruce se otočím. Pohlédnu na černé autu a na kučeravou hlavu, která v ruce drží kytici mých oblíbených květin a usmívá se na mě. Nevím, co mám dělat a tak jenom z otevřenou pusou stojím na místě a mám slzy na krajíčku.
„Čekal jsem různé reakce, ale myslel jsem, že budeš šťastnější " rýpne si s úšklebkem na tváři do mě a mě to probere z transu. Zapištím jako malá holka a okamžitě se mu rozeběhnu do náruče.
On to už čeká a jakmile na něj skočím, pevně mě obejme. Sice se trošku zakolébáme , ale udržíme se na nohách. Směji se a brečím štěstím zároveň, ani si nedokážete představit, jak jsem ohromně teď šťastná.
„Miluji tě" řeknu první slova, které mě napadnou.Ale tyhle slova jsou upřímná. Víc se od něj odkloním a dám mu malou pusu na líčko. On se uchechtne a já z něj seskočím.
Podá mi kytici a já se usměji. Ihned si ji vezmu a přiložím si ji k nosu, aby jsem vdechla jejich božskou vůni. Přivřu oči a nechám v sobě procházet tu vůni, ze které asi omdlím.
„Miluji tě" řekne Sam a já se na něj podívám. Usměji se a mou jednu ruku mu dám za krk. Oba se k sobě začneme přibližovat a když už si myslím, že jeho krásné rty se dotknou těch mých, tak nás někdo vyruší.
„Tohle je ten tvůj přítel?! Já ti závidím!" řekne Olliver a já se uchechtnu. Odtáhnu se od Sama a chytnu ho kolem pasu. Olliver se na nás sladce dívá a málem se může rozplynout nad Samem. Já se tomu směji a Sam se na mě jenom nechápavě dívá.
„Ahoj, jsem Olliver" řekne a natáhne svou ruku k Samovi. Ten se jenom zamračí,ale ruku mu podá nazpět.
„Sam" řekne suše Sam a já se uchechtnu. Olliver si začne prohlížet jeho ruku a pak se na mě zamračí.
„Má tak jemné ruce! Holka, závidím ti!" křikne a Sam ihned svou ruku přikrčí zpět k tělu. Směji se jako pominutá a Sam mě propaluje svým pohledem. No a očividně Olliver nemůže spustit zrak z mého přítele.
„No nic, v pondělí Mandy!" s těmito slovy odejde a já se začnu smát na celý kolo. Sam mě jenom propaluje pohledem a rozejde se do auta, kde se následně zabouchne. Uchechtnu se a rozeběhnu se za ním. Je jako malý.
Zapadnu do sedačky a opatrně odložím dárek od Sama na zadní sedačky a následně tam položím i svůj batoh. Čekám , že se Sam rozjede,ale on jenom sedí a dívá se před sebe. Usměji se a nakloním se k němu a dám mu malou pusinku na líčko.
Ani to s ním nehne a tak se ještě nakloním blíže a dám mu pusu na pusu, ale jenom takovou rychlou. Když ani po tom nezareaguje, tak protočím oči a svou ruku mu položím na tvář a následně ho políbím. Po chvíli se chci odtáhnout, ale Samovi se ten nápad vůbec nelíbí.
Usměji se od polibku a spojím si své ruce za jeho krkem. Následně cítím , jak jeho ruce se přesunul na moje boky a nutí mě, aby jsem si sedla na jeho klín. Neprotestuji a v klidu se přesunu na jeho klín, kde náš polibek ještě prohloubím.
„Tohle mi tak moc chybělo" šeptne mezi polibky a já se musím usmát. Jeho ruce putují po mých zádech a mé ruce se přesunuly do jeho kudrlinek. Mírně mu za ně tahám a on se mi díky tomu usmívá do polibku.
„Ty jsi mi chyběla"
********
@Sam_Hochlein : Ahoj
@Pitt.Jackson : Čau , co potřebuješ , brácho?
@Sam_Hochlein : Já nejsme Sam
@Pitt.Jackson : Mandy?
@Sam_Hochlein : Bingo!
@Pitt.Jackson : Kde je Sam?
@Sam_Hochlein : Ve sprše ;)
@Pitt.Jackson : A proč ty tam nejsi s ním ;)
@Sam_Hochlein : Jsi kretén, Jacku
@Pitt.Jackson : Taky tě mám moc rád ;)
@Sam_Hochlein : Ha , to určitě!
@Pitt.Jackson : Však jo
@Sam_Hochlein : A co je nového?! Vyprávěj!
@Pitt.Jackson : Tyler má holku!
@Sam_Hochlein : Jak to ,že o ničem zas nevím?!
@Pitt.Jackson : Prostě Tyler...
@Sam_Hochlein : A co ty? Někdo na obzoru?
@Pitt.Jackson : Já jsem vlk samotář ;)
@Sam_Hochlein : To ti tady nikdo nežere...
@Pitt.Jackson : Musím zapracovat na svých lžích
@Sam_Hochlein : To by jsi měl ;)
@Pitt.Jackson : Hmm
@Sam_Hochlein : Kdo je ta šťastná?
@Pitt.Jackson : Jedna holka z druháku
@Sam_Hochlein : takže mladší?!
@Pitt.Jackson : Jop...
@Sam_Hochlein : Jaká je?!
@Pitt.Jackson : Jako ty! Krásná a prostě úžasná!
@Sam_Hochlein : Mám to brát jako kompliment?
@Pitt.Jackson : Ode mě už jiný neuslyšíš ;)
@Sam_Hochlein : Chci ji poznat!
@Pitt.Jackson : Určitě vás seznámím, budete si rozumět ;)
@Sam_Hochlein : Už jdu , potom si napíšeme
@Pitt.Jackson : Jde za Samem do sprchy, že? ;)
@Sam_Hochlein : Kreténe!
♣ Slíbený další díl! ♥ vy jste to zvládli! ♥♥
♣ Opět písnička se k tomu nehodí,ale já ji poslouchala a uplně ji miluji! ♥
♣ doufám, že se vám část aspoň líbí ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Teen Fiction@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...