Pohled Amandy :
„ Proboha, víš jak jsem se o tebe bál?! " křikne na mě Sam, jakmile vejdu do dveří domu, kde teď bydlím.Je přibližně jedna hodina ráno, ani se mu nedivím, že se o mě bál.Pevně mě k sobě natiskne a já jo pevně obejmu nazpět.
„Omlouvám se, neměla jsem se chovat jako kráva" řeknu a pořádně nadechnu jeho vůni, které mě vždy udeří do nosu. Sam si povzdechne a pořád mě k sobě pevně tiskne. Po chvíli se trošku odtáhne a dá mi malou pusu do vlasů.
„ Já se ti omlouvám, neměl jsem tě do toho tlačit. Měl jsem se vžít do tvé kůže" řekne provinile a já se musím usmát. Oba se od sebe pustíme a já si sundám svůj kabát a následně ho pověsím na věšák.
„Jsem ráda, že už jsi doma" řekne ženský hlas , který patří ženě, s níž momentálně žiji. Usměji se a přejdu k ní a obejmu ji. Je mou reakcí velice zaskočená , ale po chvíli mě taky objeme. Odtáhnu se od ní a usměji se na ni.
Uvědomila jsem si, že bych jí měla dát asi šanci. Snaží se. A momentálně je to jediné , co mi zbylo z mé rodiny, kromě mého otce, který je v komatu. Usměje se na mě. Sklopím pohled a chytnu Sama za ruku a táhnu ho po schodech ke mě do pokoje.
„ Dobrou noc"
*****
„Jsi v pořádku?" zeptá se mě Sam ihned, jak přijdu do pokoje. Usměji se a jdu si za ním lehnout do postele. Byla jsem teď v koupelně a co jsem mohla jiného najít, než rozvaleného Sama, přes celou postel.
„Jenom jsem přemýšlela" řeknu prostě a pokrčím u toho rameny. Sam se uchechtne a ukáže, že si mám lehnout za ním. Skočím za ním a propletu si s ní své nohy a svou hlavu položím na jeho hruď.
„Nechci , aby jsi zítra odjel" šeptnu a pořádně ho objemu kolem pasu. Sam si jenom povzdechne a obmotá kolem mě své veliké paže. Následně mi dá pusu do vlasů a přikryje nás dekou.
„Je to až zítra, pořád máme spolu hodně času, teď se jde ale spát"
******
„Příští víkend pro tebe dojedu a podíváme se za tvým taťkou, dobře?" řekne Sam u mého ucha, když ho asi už půl hodiny nechci pustit a stojíme před našim barákem. Mé oči jsou plné slz, jelikož nechci, aby odjel.
„Jo" řeknu a Sam mě následně políbí na čelo. Chce se už odtáhnout, ale já si ho k sobě zase pevně přitáhnu. Uchechtne se a ještě kolem mě obmotá své paže.
„Už musím jet" řekne a se mnou to ani nehne. Pořád stojím pevně na místě a odmítám ho pustit. Nechci, aby mi zase odjel. Na to ho mám až moc ráda.
„Ještě chvíli" řeknu,ale to už se Sam ode mě odtáhl. Podívá se na mě a přitáhne si mě k sobě do polibku. Zase cítím jeho měkké rty na těch mých. Jsou pro mě drogou, které nebudu mít nikdy dost. On je moje droga, bez které neumím žít.
„Příští víkend" s těmito slovy mě pouští a odchází si sednout do auta. Své ruce obmotám kolem svých paží a se smutným úsměvem na tváři ho sleduji. Ještě před tím, než nastoupí, mi zamává a já mu taky. Následně už jenom slyším hučení auta a vidím, jak se rozjede.
Sleduji ho, dokud mi nezmizí z dohledu. Za chvíli jeho auto zajede za roh ulice a tím mě je jasné, že mi odjel. Vím, že ho uvidím za týden, ale už teď mi chybí. Trávili jsme spolu každý den, dokud nás nerozdělili. Ani si neumíte představit, jak je to těžké.
„ Brzy se mi vrať, Same "
******
@Amanda_Forbes : Dojel jsi v pořádku?
@Sam_Hochlein : V naprostém
@Amanda_Forbes : Už teď mi chybíš
@Sam_Hochlein : Ty mě taky , princezno
@Amanda_Forbes : Co děláš?
@Sam_Hochlein : Učím se
@Amanda_Forbes : Vážně?
@Sam_Hochlein : Nechci, aby jsi se za mě musela stydět
@Amanda_Forbes : Nikdy v životě
@Sam_Hochlein : Kluci už plánují velikou oslavu, až sem dojedeš
@Amanda_Forbes : Taky se jich už nemůžu dočkat
@Sam_Hochlein : A co já? Já ti nechybím?
@Amanda_Forbes : Už jsme ti psala, že mi chybíš nejvíc
@Sam_Hochlein : Budu ti věřit
@Amanda_Forbes : Dobře, co se jinak učíš?
@Sam_Hochlein : Matiku a biologii
@Amanda_Forbes : A už jsi uvažoval, kam si dáš přihlášku?
@Sam_Hochlein : Asi na místní lékařskou
@Amanda_Forbes : Mám z tebe radost, že si plánuješ takové cíle
@Sam_Hochlein : No teď záleží, jestli mě s mými známky vezmou
@Amanda_Forbes : Určitě, byli by hloupý kdyby ne
@Sam_Hochlein : No spíš by byli hloupý kdyby mě s mými známky vzali
@Amanda_Forbes : Nepodceňuj se, všechno si spravíš, já ti věřím
@Sam_Hochlein : Možná budu ale potřebovat, ještě nějaké doučování
@Amanda_Forbes : Se mnou vždycky můžeš počítat
@Sam_Hochlein : A co děláš ty?
@Amanda_Forbes : Poslouchám písničky
@Sam_Hochlein : Jakou posloucháš?
@Amanda_Forbes : Colors od Halsey
@Sam_Hochlein : Ta je dobrá
@Amanda_Forbes : Já vím ;)
@Sam_Hochlein : Miluji tě
@Amanda_Forbes : Já tebe
♣ ahojte, po trochu delší době, je to nový díl! ♥ Moc se omlouvá, že tu teď nic dva dny nebylo,ale jsem zase nemocná a včera jsem nemohla ani vylézt z postele, jaká mi byla zima.
♣ Ale připravuji nový příběh, který bude zase trochu jiného žánru,ale snad se vám to bude případně líbit, jste někdo zvědavý, co to bude?
♣ jinak zase písnička v medicích, zase se nehodí,ale já ji poslouchala a přímo si ji zamilovala! ♥ A ještě jako máme 15K reads? To vážně?! Děkuji, jste úžasní! ♥
♣ A ještě se omlouvám za miliardu chyb, které tady jsou,ale už to potřebuji vydat a na kontrolu už nemám moc času, takže to omluvte ♥
♣ A ještě cute Hazza v mediích :3 ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Teen Fiction@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...