Pohled Sama :
Vím, že dělám asi hodně velikou chybu, že jsem tady, ale potřebuji té krávě říct, ať už mi dá pokoj. Nervozně si prohlížím své hodinky na zápěstí a přešlapuji na místě.
"Ty jsi přišel" řekne Katherine, která teď už stojí přede mnou a usmívá se na mě. Jenom na své tváři nahodím nechutný obličej a prohlídnu si jí od paty až k hlavě. Má na sobě černé šaty a zase její vysoké podpatky.
"Nesejdeme si do kavárny?" zeptá se a já přikývnu. Vím, že tak pět minut cesty odsud je ta kavárna , ale moc často jsem tam nechodil. Rozejdeme a potichu jdeme vedle sebe a nikdo nic neříká.
Už stojíme před kavárnou a rozhodneme se, že si sedneme venku u kavárny, kde hezky svítí slunce. Posadím se a založím si ruce na prsou a čekám, kdy začne osoba naproti mě mluvit. Chtěla mluvit, tak ať mluví. Už se nadechuje , že něco řekne,ale přijde k nám číšník.
"Co si dáte?" zeptá se nás mile mladší kluk a jeho pohled padne na Katherine, která mu ale vůbec nevěnuje pozornost. Protočím oči a odkašlu si, aby se na mě podívá. Zabere to.
"Já si dám klasické espresso" řeknu a on si to zapíše a následně opět pohlédne na Katherine, která mu také nadiktuje svou objednávku. Číšník si všechno zapíše a odcupitá od nás.
"Chtěla jsi mluvit, tak mluv" řeknu naštvaně a Katherine se jenom usměje. Následně sklopí hlavu a zapře se do své židličky.
"Chtěla...... Co na ní prosím tě vidíš?! Co má ona a já ne, hm? Čím je tak jedinečná, že díky ní jsi se vzdal starého života, se kterým jsi byl více než spokojený?! Proč ona a né já?....." řekne naštvaně , ale poslední slovy jí už zlomila. Můj obličej se celý napne a tak i mé tělo.
Už jsem se nadechoval, že něco řeknu, ale číšník nám donesl naši objednávku. Slušně jsem mu poděkoval a ihned si od něj vzal svůj kelímek s kávou. Lokl jsem si a moc mě to ulevilo, když teplá tekutina stékala mým krkem.
"Protože ona je jiná než ty! Je hodná a milá. Nikdy jsem neviděl, aby nějaká z mých holek, tak dobře vycházela s kluky a....." chtěl jsem říct spoustu dalších věcí, ale naráz se mi strašně začala točit hlava. Podíval jsem se na své ruce a naráz jsem ji viděl dvakrát.
Ihned jsem se postavil,ale musel jsem se něčeho chytit, jinak bych spadl. Pomalým motacím krokem jsem se dostal zpět do parku, kde jsem se následně usadil na lavičku. Hlavu jsem si složil do rukou a snažil se vzpamatovat.
Cítil jsem něčí ruce na svých, jak mi je odtahují od hlavy. Když jsem zvedl svůj pohled neviděl jsem tam Katherine , ale místo toho mou princeznu. Stála tam a její zrzavé vlasy jí padali přes ramena. Usmívala se na mě a dali mi pusu a z jedné pusy se stalo asi milion dalších, které byli čím dál tím vášnivějšími.
Najednou mě tahala na nohy a upřímně se na mě podívala. Následně mi dala ještě jeden polibek a pak si mě přitáhla do svého objetí. Usmál jsem se a dal jí polibek do vlasů.
"Chci to"
******
Otočím se na svůj bok a při tom narazím na něčí tělo. Ospale rozevřu oči a kouknu se na dívku s černými vlasy pode mnou. Usměji se a zase si lehnu. Okamžitě, co si to uvědomím, prudce se posadím a ihned jsem vzhůru.
Místo toho, aby vedle mě ležela moje princezna, tak vedle mě leží ta děvka. Hlava mě bolí, jako by se měla rozletět na milion sto tisíc kousků a já se kouknu pod deku, ve které oba ležíme. Bolestivě přivřu oči, když si uvědomím, že jsme oba nazí , tohle se nestalo, prosím.....
"Dobré ráno, miláčku" řekne ten nechutný hlas děvky vedle mě a já se na ni podívám naštvaným pohledem. Ihned si najdu své boxerky, džíny a košili s následně si to všechno obléknu.
"Ale o ták, vždyť jsme si to oba užili" zakňourá posměšně a ve mě ruply všechny nervy. Obejdu postel a dost tvrdě ji chytnu za ruce a přirazím ke stěně až sykne bolestí. To je mě teď jedno.
"Radím ti. Sbal si kufry a vypadni odtud! Jestli jenom cekneš, tak jsi mrtvá. Slyšíš?! Mrtvá!" plivnu jí to všechno do obličeje a ona jenom smutně kývne hlavou a sesune se k zemi. Drží si své zápěstí a já ukrutně hledám své boty.
Najdu je pod postelí a následně na nočním stolku objevuji a svůj mobil. Kouknu se a je 7 večer. Mám tady dva nepřijaté hovory od Mandy a jeden od Scotta. Následně soustu esemesek od Mandy.
@Amanda_Forbes : Same, dneska Scott slaví ty narozeniny, tak k němu dojdi kolem 6 , budu tě tam čekat ;)
@Amanda_Forbes : Same, kde vězíš?!
@Amanda_Forbes : Prosím, hned jsem dojdi, Scott je z toho smutný
@Amanda_Forbes : Same máš téměř hodinu zpoždění zpoždění
@Amanda_Forbes : Same, prosím dojdi sem
@Sam_Hochlein : Promiň trochu jsem zaspal, ale už jsem na cestě za dvacet minut jsem tam
@Amanda_Forbes : Dobře čekáme tě
@Sam_Hochlein : To doufám, beze mě to není párty
@Amanda_Forbes : Tak dělej už! ;)
@Sam_Hochlein : Rozkaz princezno :*
@Amanda_Forbes : Jsi strašný ;)
Dopíšu poslední esemesku a následně ještě seberu své klíče a rozejdu se pryč od té děvky, která stále sedí v koutě pokoje.
"Jestli odejdeš, tak zažiješ peklo!" křikne za mnou ubrečeným hlasem. Já se na ní otočím a hodím po ní naštvaný pohled. Ani nevíte, jak rád bych jí něco udělal.
"Jestli ty se ke mě přiblížíš, tak si mě nepřej! To platí i u Mandy, teď odcházím a ty s tím nic neuděláš! A ještě jednou mě takhle zdroguješ , tak tě udám polici"
♣ Nový díl na světě! ♥♥ Líbí se? :O ♥
♣ Jinak dáme si zase výzvu? :O Když tu do večera bude 20 votes, tak ještě dnes přidám další část ♥
♣ Jinak písničku, jsem zase poslouchala , co jsem to psala ♥ale moc se k tomu nehodí :)
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Fiksi Remaja@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...