Pohled Amandy:
Jsme od sebe jenom pár centimetrů. Naše těla jsou už tak strašně blízko u sebe a navzájem si hledíme do očí. Jeho plné rty , zrychlený dech a všechno je tak strašně intenzivní. Jeho krásné hnědé oči mě hypnotizují a propalují mě pohledem. Začneme se přibližovat, stačí jenom malý kousek.....
"Auuuuu!" křiknu a chytím se za svůj bok, kde jsem pocítila nepříjemnou bolest. Něco nechutně zamlaskám a převalím se na druhý bok. Stále mám zavřený oči, protože jsem strašně unavená na vstávání. Peřinu si přitáhnu až k bradě a spokojeně dál oddechuji.
"Proboha, hrochu vstávej!" křikne nějaký hlas za mnou. Nevím, kdo by to tak mohl být. Asi taťka, ale ten mi neříká hrochu ,nic méně jsem strašně unavená takže jenom něco zamrmlám pod nosem a dál spím.
Osoba za mnou si povzdechne a já už si myslela, že odchází, omyl. Ten někdo, mi trhl s přikrývkou a ona celá spadla na zem. Polil mě studený vzduch a to donutilo mé oči , aby se otevřeli. Přede mnou stojí ten kretén. Jak se sem dostal?!
Má zase na sobě to vrabčí hnízdo bílou košili, kterou měl zapnutou jenom do půlky břicha a černé skinny , kde jsou na kolenou roztrhlá. Stojí tam a mračí se, stejně jako já. Už sedím a mám založené ruce v bok a on zase přes prsa. Tomu teda říkám probuzení....
" Co tu chceš?!" vyštěknu na něj a on protočí panenky následně se sehne k zemi , odkud bere svůj sešit matiky. To už je tolik?! Vždyť jsem měla budík,..... který jsme si zapomněla nastavit, chytrá Amando.
"Kdo tě sem pustil?" zeptám se otráveně a přeměřím si ho pohledem. Strašně smrdí..... Tu jeho hnusnou levnou voňavku cítím až sem.
"Tvůj otec? Jo a pozval mě na snídani..." řekne jakoby nic a já na něj hledím z otevřenou pusou. On ke mě přejde a vezme mou otevřenou pusu do rukou a otočí s ní na stranu. Já se na něj zamračím a čekám co udělá.
"Akorát dost veliká pro mě" řekne a já na něj vykulím oči a zavřu okamžitě svou pusu. On jenom nevinně kývne rameny a otáčí se. To vezmu jako příležitost a popadnu polštář co je vedle mě. Mrsknu ho po něm a schytal to přímo do zad. Musím se usmát a on se na mě zamračeně otočí.
"Tohle přehlédnu, že si po mě hodila ten polštář.... a jinak vím že se ti o mě zdálo" řekne a já se znechuceně zamračím a nepříjemně se oklepu jenom nad tou představou. Místo toho on tam stojí jako vítěz světa a usmívá se od ucha k uchu.
"Pokud jsi Tyler Posey , tak se mi to obě zdálo. Ale něco ti řeknu chlapče, on není orangutan" mrknu na něj a teď se pro změnu mračí on. Než se naději, tak v mém obličeji je polštář. Vykřiknu a ihned hrábnu po dalším a ten letí přímo na něj.
Než si to uvědomím , tak oba ležíme na mé posteli a pereme se tady polštáři. Ještě jsem zapomněla podotknout, že na sobě mám jenom bílé tílko a kalhotky. Takže to určitě vypadá dost blbě, když Sam leží na MÉ posteli a já na něm sedím obkročmo a mlátím ho polštářem.
Nevím jak se to stalo,ale on si mě převalil pod sebe a teď tu je on kdo má navrch. Začal mě lechtat a já spustila směs smíchu a výkřiků o pomoc. Strašně se oba smějeme a já všude kopu nohami ve snaze odstrčit ho ze sebe.
"Co se to tu děje?!" křikne můj taťka a já si všimnu, že ve dveřích od mého pokoje stojí babička s dědou a ve předu mračící taťka. Oba se na sebe se Samem vyděšeně podíváme a pak oba vykřikneme to samé.
"Za to může on!"
******
@Sam_Hochlein : Myslíš , že tu písemku zítra zvládnu?
@Amanda_Forbes : Doučovala jsem tě já, takže se opovaž to mít horší jako za dvě!
@Sam_Hochlein : No nevím....
@Amanda_Forbes : Já vím.
@Sam_Hochlein : Já zapomněl, ty jdi dědka vševědka
@Amanda_Forbes : Kreténe...
@Sam_Hochlein : Co děláš?
@Amanda_Forbes : Dívám se na svého otce , jak hraje polo..... charitativní akce roku, nuda
@Sam_Hochlein : Víš, že jsme na stejném místě?!
@Amanda_Forbes : Cože?!
@Sam_Hochlein : Otec tam taky hraje....
@Amanda_Forbes : Co dělá tvůj otec?
@Sam_Hochlein : Má svou vlastní firmu o plastech , nic moc zajímavého..
@Amanda_Forbes : Počkej, tvůj otec je Jeremy Hochlein?!
@Sam_Hochlein : Jo, proč?
@Amanda_Forbes : Protože můj otec ho nenávidí, před pár lety s ním prohrál jedno soudní řízení, jediné které kdy prohrál...
@Sam_Hochlein : Jo ták.... kde máš vůbec mamku? Na služební cestě...
@Amanda_Forbes : Nevím
@Sam_Hochlein : Cože?
@Amanda_Forbes : Odešla od nás...
@Sam_Hochlein : To je mi líto...
@Amanda_Forbes : Jenomže já tvou lítost nechci, tak jsi ji strč někam!
@Sam_Hochlein : Co zas máš za problém?! Chci jen být milý?!
@Amanda_Forbes : Ty? Ty který mě už do 2 třídy urážíš?! Teď jdi s milostí do prdele!
@Sam_Hochlein : Až po tobě , krávo
@Amanda_Forbes : Opice mají přednost.....
♣Nový díl! ♥ Jak se líbí? :O ♥
♣Jinak The Bad Guy už je 99 v Teen Fikci! ♥♥ to je úžasné ♥
♣ Jinak teď už si ti dva budou i hodně psát, tak se těšte! ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Teen Fiction@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...