Pohled Amandy :
„Nemyslel jsem si, že takový malý skřet jako jsi ty, mi bude tak moc chybět" řekne mi Jackson , když mě akorát objímá. Zasměji se a praštím ho do zad. On se tomu jenom zasměje a odtáhne se ode mě.
„No pojď jsem, ty jeden koblížku" řekne Scott a já se zasměji. On se taky uchechtne,ale otevře svou náruč. Rozeběhnu se a skočím mu do náruče. Ona se smějeme. Je mi jasné, že už teď mám plné oči slz, ale to už naposledy, aspoň dneska.
„ No ták, pojď ke mě" řekne Stefan a já se usměji. Přejdu k němu a pevně ho obejmu. On mi docela dost chyběl. Musím říct, že se docela dost změnil. Prý prohrál sázku a musel si obarvit své vlasy na fialovo, ale docela mu to sluší.
„Mandy, teď jsem jako na řadě já!" řekne pobaveně Tyler a já k němu přejdu. Pořádně ho obejmu . Nechci nikoho vyvažovat nad druhé, ale Tyler mi asi chyběl nejvíc, docela mi ten zmetek přirostl k srdci.
„Slyšela jsem, že máš holku, musíš mi ji představit "řeknu mu u ucha a on se ode mě ihned odtáhne. Mračí se na mě a já se na něj usmívám jako neviňátko.
„Jak to proboha víš?! Jacku ty jedna krávo!" řekne naštvaně Jack a on se jenom poškrábe nervozně na zátylku. My ostatní se smějeme jako umanutí. Pohladím Tylera po rameni, a on se na mě podívá a jeho pohled trochu změkne.
„Takže lidi, dnešní plán na večer je klub Paradise!"
********
@Amanda_Forbes : Nechci tam
@Sam_Hochlein : Lásko
@Amanda_Forbes : Prostě ne
@Sam_Hochlein : Udělali to pro tebe
@Amanda_Forbes : Já se o to neprosila
@Sam_Hochlein : Co ti vadí?
@Amanda_Forbes : Nemám nic na sebe
@Sam_Hochlein : Tak to jsou pěkný kecy
@Amanda_Forbes : Nejsou
@Sam_Hochlein : Ty takový věci neřešíš, tak pravdu
@Amanda_Forbes : To je pravda.....
@Sam_Hochlein : Není, o co jde?
@Amanda_Forbes : Já nikdy v klubu nebyla...
@Sam_Hochlein : To mi došlo
@Amanda_Forbes : Haha -,-
@Sam_Hochlein : Budu tam s tebou
@Amanda_Forbes : A proč nemůžeme prostě zůstat doma u televize s popcornem
@Sam_Hochlein : Zlatíčko, mám tě rád, ale tohle není oslava
@Amanda_Forbes : Pro mě ano
@Sam_Hochlein : Stavím se za pět minut a pomůžu ti ze vším
@Amanda_Forbes : Jak víš, co si mám obléct?
@Sam_Hochlein : Protože vím, jak se do klubu chodí
@Amanda_Forbes : Nenávidím váš všechny
@Sam_Hochlein : Neboj se, my to víme
@Amanda_Forbes : Hm.....
@Sam_Hochlein : A pila jsi někdy něco tvrdšího jak víno?
@Amanda_Forbes : Počítá se pivo?
@Sam_Hochlein : Ne
@Amanda_Forbes : Tak ne...
@Sam_Hochlein : Takže ty jsi nikdy nic nepila?
@Amanda_Forbes : Jsem slušně vychovaná
@Sam_Hochlein : Tak dnes večer, tě trochu zkazím
@Amanda_Forbes : Už se těším....
@Sam_Hochlein : Černá nebo šedá?
@Amanda_Forbes : Cože?!
@Sam_Hochlein : Nevím, jaké triko
@Amanda_Forbes : A co košili, dlouho si je neměl
@Sam_Hochlein : Neříkala jsi, že jsou strašné?
@Amanda_Forbes : Pro jeden večer bych to vydržela
@Sam_Hochlein : Jsi strašná lhářka
@Amanda_Forbes : Vím, dáš si teda košili?
@Sam_Hochlein : Dobře, tak s růžemi nebo s kolečky?
@Amanda_Forbes : Ani jedno, čistě bílou
@Sam_Hochlein : Dobře, jak chceš
@Amanda_Forbes : A k tomu si dej ty tvoje černé skinny s dírami na kolenou
@Sam_Hochlein : A ještě něco?
@Amanda_Forbes : Ty hnědé loďáky
@Sam_Hochlein : Tomu se říká jinak -,-
@Amanda_Forbes : Já vím, ale loďáky jsou lepší ;) a ještě černou koženou bundu
@Sam_Hochlein : Jak si přeješ, krásko
******
„Ahoj" řeknu, když Sam přijde ke mě do pokoje. Místo pozdravu mě rovnou políbí a já mu polibek opětuji. Z jednoho nevinného polibku se stane trošku víc, ale když už chci Samovi stáhnout bundu , tak se s úšklebkem odtáhne.
„Eeeee, až večer , princezno" řekne a já si povzdechnu. Oba se uchechtneme a Sam si sundá svou bundu. Následně si sednu na postel a Sam přijde k mé skříni. Chvíli se v ní přehrabuje a nakonec vytáhne nějaké kousky oblečení.
Vidím, že vytáhl docela dost staré černé kožené, předem říkám , že jsou taky dost těsný, rifle se zlatými aplikacemi . Potom tady vidím dlouhou bílou košili, která se dává do kalhot. Pak tam jsou ještě dost vysoké černé lodičky se zlatým náhrdelníkem do límečku košile. A nakonec ještě můj černý kabát a černé psaníčko.
„A k tomu si uděláš jenom kouřové líčení a výraznou červenou rtěnku. A ještě si natočíš vlasy do kudrlinek" řekne a usměje se na mě. Následně si skočí do postele a dá si ruce za hlavu. já si ho přeměřím pohledem se zvednutým obočím.
„ Odkud to všechno víš? Víš co, raději to nechci vědět. Ale je mi dost jasné, že ze mě chce udělat kurvu"
*******
„Jsi hotová?" zeptá se Sam, když už tak hodinu stojím v koupelně. Jsem hotová tak dvacet minut, ale stále se musím prohlížet v zrcadle. Udělala jsem vše, jak mi Sam řekl a připadám si úplně jako jiná osoba.
Oči mám černé a mé rty jsou zvýrazněné rtěnkou. Vlasy mi padají ve velkých vlnách na ramena a jsem asi tak o deset centimetrů vyšší než normálně díky podpatkům na mé noze. A musím říct, že ty kalhoty mi dělají docela hezký zadek.
„Mandy, kdybych nebyl tvůj kluk, tak věř , že bych se jím stal, protože vypadáš dokonale"
♣ Ták kapitola je venku! ♥ Vaše názory? :O Vím, že je to takové o ničem :/
♣ Jinak lidi, pomalu se blížíme ke konci příběhu! :( ještě pár kapitol a bude epiolog :/
♣ PS - omlouvám se za chyby, ale neměla jsem zase čas, to překontrolovat :/
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Teen Fiction@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...