Pt.5

290 14 1
                                    

Maaf author lambat update^

Seulgi menyarungkan dress paras lutut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seulgi menyarungkan dress paras lutut. Lalu dia menelefon jimin.

" hello,awak da sampai ke? "
" otw. Asal? Tak sabar dah ke nak date dengan aku? "

" ee awak ni tak sahkan kalau tak jiwang? Dahlah cepat sikit sampai. Saya kena dtg balik pukul 10 "
" eh awalnya. "

" Nak buat mcmana? Kolej tutup karang saya nak balik ru

mah siapa? "
" rumah aku kan ada? Meh sini meh "

" eeee pabo namja! Byuntaeee ! "

Seulgi mematikan talian. Dia mendengus. Geram betul dengan jimin.

" kalau lah aku dpt kau depan mata aku. Dah lama aku siat siat kau mcm aku siat kain basah! Bagi badan kau tu remuk ! Grr!! " seulgi membebel sendirian.

Selepas 30 minit menunggu.baru jimin smpai. Seulgi dengan marahnya segera naik ke kereta lamborghini milik jimin.

" ko ni! Cuba la awal sikit! " ujar jimin.
" hello?! Awak yang lambat!  Awak kata nak ambil saya pukul 8! Ni dah pukul 8:30 faham tak?! " seulgi mendengus.

Jimin smirk. Dia memang nak seulgi marah pun. Ketika itu jimin memegang tangan seulgi.seulgi terkejut. Dia hendak menarik tangannya. Tapi jimin memegang dengan erat.

" yah! Apa awak buat ni?! " ucap seulgi

" bagi la aku pegang tangan kau kejap. Bukan selalu. " jimin mengusap-ii tangan seulgi.

Membuatkan seulgi rasa A.W.K.W.A.R.D. dengan cepat dan kuasanya lalu menyilangkan tanganya.

' mianhae.. kang seulgi... '

Sampai di kedai food stall. Seulgi menarik tangan jimin di tempat kosong. Jimin geli.

" mwoya.. seolma...awak tak pernah makan dekat kedai macam ni? " soal seulgi.jimin diam.

" ah betul la tu... " seulgi menggosok leher . Lalu menyuruh jimin duduk di kerusi. Seulgi mengorder gimbab & kek beras untuk dimakan. Dan sebotol soju.

" sejuk betul kat sini " ujar jimin lalu mengusap-ii lengannya.

" siapa suruh pakai baju nipis! Nak sangat tunjuk 'nipple' dengan '6 blok' dekat perut tu! " seulgi memerli jimin.

" kau boleh diam tak? Muka dah la mcm reban ayam! Ada hati nak kritik aku! Nak kena sepak? " seulgi terus tundukkan kepalanya tanda mintak maaf.

[Skip]

Tubuh seulgi masih dilitupi dengan selimut tebalnya. Penat sangat sbb berjaga smpi pukul 4 pagi.

" yah! Iriona! Dah pukul 6 pagi ni!kau ada class lah setan!! " jerit jihyun yang baru shj balik dri hosp.

Jihyun membuka langsir. Seulgi mula tunjuk rasa silau yang ganggunya.

" wey tutup la langsir.. lagi 5 minit. " ujar seulgi dengan nada mamai.

Jihyun sgeera menarik selimut seulgi. Pipi seulgi di tarik hingga merah.

" Ahhh!yah!  Sakitlah!! Pikyeo! " seulgi menolak jihyun hingga terjatuh katil.

" sakit bontot aku. Cepat lah! Lembap betul! " jihyun menggosok ass nya. Lalu dia keluar dari bilik nya utk kekelas.

*_*_*_*

Seulgi mengikat rambut dengan messynya.lalu duduk di tempat duduknya di kelas. Lalu baring. Ketika itu semua yeoja terjerit seperti jumpa artis. Seulgi  hanya abaikannya.sampailah ketika itu perkataan ' jimin ' keluar dari mulut gayoon seulgi terkejut.lalu dia melhat namja itu.JIMIN!!

" ha?!! " seulgi tunduk. Gayoon pelik.
" yah ! Neo jinja waeierae? Iriona!! " jerit jihyun. Jimin dengan pelik berjalan ke meja jihyun. Dia memandang seulgi.

" yah kang seulgi.whatdahel you hiding under your desk? " ujar jimin. Gayoon memandang jimin lalu memandang seulgi. Begitu juga seulgi.dia memmandang gayoon dan jimin.

" seolma...."

{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]Where stories live. Discover now