Lambat sangat kah author tak post? Sorry XD. Tadi i saw at my nolti ada person ni add my story too her/his reading list. Auww thankyou verymuch! ♡♡♡ okey have fun! But words still sama je ok? Between 488-599.including this! So sorry eh~
_______________________________________Seulgi berehat di kerusi nya. Jihyun & lain-ii sibuk membuat kerja yang diberi oleh prof gideok.
" kang seulgi! Awak dengan tak apa saya ajar ni! " jerit prof gideok. Seulgi tersentak.
" ae? Na..nae .. saya dengar.. " seulgi menjawab acuh tak acuh
" buat kerja tu! Tak siap tak boleh keluar dari kelas ni! " jerit prof gideok.
Boleh pecah gegendang telinga ni. Dah lah guna mic cakap! Suara garau plak tu!
" seulgi-ahh, neo jinja kwenchana? Badan kau panas lah . Taknak jumpa nurse ke? " ucap eunji selaku kawan childhood seulgi.
" nan kwenchana. Kocheonmaa.. dahlah buat kerja nanti tak boleh balik pula. " seulgi mula membuat kerja.
*_*_*_*
" ah awak , dah lambat ni! Nanti saya tk boleh masuk dorm! " ujap seulgi apabila jimin sengaja melepak-ii di cafe.
" park jimin! Boleh tak jangan main main?! Chaeso! Saya balik sendiri! " seulgi mengambil beg lalu pergi dari situ.
Ketika itu seorant namja menghampiri seulgi.
" oh, awak namja yang tolong saya tadikan? " ucap seulgi. Namja itu senyum.
" nae.. awak nak balik ke? " seulgi angguk.
" mari balik sama-ii. " ujar namja itu . Seulgi sempat menjeling jimin sebelum mengikuti namja itu.
[In The Car]
Seulgi tertidur. Namja itu senyum. Dia mengusap-ii helaian rambut seulgi yang menutup wajah seulgi.
" dah smpi dah. Seul? Iriona.. " ucap namja itu perlahan. Seulgi terjaga.
" jeongmal ? Kamsahanimda sebb tumpangkan saya.. " seulgi menundukkan kepala lalu keluar.
*_*_*_*
" haih,lambat ko balik harini " ucap yoongi.
" aku tahu dah nama yeoja tu. Kang seulgi. " ucap namja itu.
" mana kau tahu? Kau korek peribadi dia ke cane? " soal yoongi
" eh ko ni, aku bukan stalker! Kan aku kate, dia kawan neighbourhood aku. Hm dia tak ingat aku rasanya.. " balas namja itu.
^_^_^_^_^
Seulgi baring dikatilnya. Aircond pula diturunkan suhu dari 25 turun ke 17. Panas!
" wei aku sejuklah. Dahlah memalam cenggini ko nak bukak aircond apahal do. Nanti warden marah lah " ucap jihyun yang berada di katil. Terjaga le tu.
" aku panas lah.. kau tido ah dulu "
" k. Jgn lupa tutup lampu woi. Dah mcm siang aku tgk bilik ni. " ucap jihyun sebelum menyelebungi dirinya dengan selimut." arraseo!! " seulgi merungut. Dia berjalan ke desk nya. Lalu di buka lappy(laptop). Dia merenung wallscreen itu.
" mcm pernah aku nampak namja tu.. siapa dia eh? Suara dia.. mata dia.. senyum dia.. familiar nya dengan aku.. " ucap seulgi perlahan. Dia membuka sns.
Penuh dengan '4,777' nolti . Wells hotstuff mana tak famous?ketika itu ada satu benda menarik perhatiannya. Iaitu profile namja yang membantu nya. Seulgi apa lagi, terus klik lah dekat profile. Tapi akibat ngantuk.seulgi melupakan niatnya. Terus dilelapkan matanya.
*_*_*_*_*
Esoknya seulgi bangun dari tidur. Dia mengeliat. Prak.. prak.. bunyi tulang yang bunyi (reput agaknya).seulgi memandang katil jihyun. Takde kelibat jihyun pun. Seulgi mengabaikannya. Yang penting dia ada class harini.
Selesai mandi dan pakai baju.seulgi pun keluar dari situ. Ketika itu ada namja berhenti didepannya. Namja yang sama.
" ooh?! Awak namja semalam tu kan? Yeogieseo boyae? " soal seulgi.
" kau tak kenal aku ke? " ucap namja itu.
" tak pun.. who are you? " soal seulgi lagi." woah kang seulgi, kau ckp english mcm org puteh dah! Dulu kau dpt 30% je dlm b.i! " seulgi terkejut.
" yah! Mcmmana awak tahu ni?! " namja itu mencuit pipi seulgi.
" ni aku lah! kim taehyung " ucap namja itu.
"Kim taehyung.. taehyung.. haa kim taehyung?! "
End! So i've made 585 words.
YOU ARE READING
{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]
Humor【BOOK 1】 "Jadi girlfriend aku " -jimin ●Park Jimin ●Kang Seulgi ●Kim Jihyun ●Park Gayoon ●Jeong Eunji ●Choi Yeojin ●Kim Taehyung {Extra cast nanti author habaq naih?} {Thankyou to @yoonkiera for the poster^^} ❪Highest ranking ; #44 in Humor ❫ ❪ 3 Se...