Ok before we start, author rasa author buat cerita ni smpi 12 ep je kot. Tak 12 , 14 / 16. Atau kurang daripada tu. Okeh tu je.
_____________________________________"Yah! Perlu ke marah marah?! Eish! Ah appo.. " gayoon menendang meja.
----
" hei aku bengang betul denga jimin ni! Jong, aku nak kau cari siapa gf jimin! " ucap yeojin.
" baik boss. "
" and one more. Aku nak kau geledah semua maklumat peribadi psl gf jimin tu. Aku nak dia pergi dri hidup jimin. Arranai? "" nae. "
" ok dismiss. "To: jong
From: yeojin
= jong ingat, cari semua maklumat pasal dia. And aku nak maklumat yang boleh digunakan utk ugut dia. Bayaran kau jangan risau aku bayar 2× ganda dari biasa.To: yeojin
From: jong
= nae boss. Dont worry. Boss boleh harapkan saya.Yeojin smirk.
---
Seulgi sibuk menulis nota yang diajar oleh prof taeyeon.
" seul, kau tulis apa tu? " soal gayoon yang duduk di hadapan seulgi.
" nota. Otak aku ni kan takboleh sumbat semua yang prof ajar. So aku kene lah tulis nota. "
" eleh,senanya kau nak ngorat sedara prof taeyeon kan? " seulgi hairan.
" sedara prof taeyeon? Nu...gu? " gayoon fed up.
" ai..chaeseoyeo.. sambungla balik apa kau buat tadi.. " gayoon memusingkan kepalanya menghadap posisi yng betul.(ayat apakah?)
' siapa sedara prof taeyeon? Kim taeyeon... kim , kim, seolma.. '
" Kim taehyung?! " ucap seulgi kuat kuat. Semua orang memandangnya.
" hoi! Kau apahal?! Org pandang la keling! " seulgi terjga dri lamunan.. semua memandang seulgi. Termasuk taehyung. Seulgi tidak tahu yg taehyung sama class dengannya.
***
" hoi seulgi, apsal kau mention nama aku tadi? "
" kau dngar ke? "
" eh taklah aku baca. "" mian.. tae , aku nak tanya, kau ada kaitan ke dengan prof taeyeon? "
" ofcos la. Aku chuka dia. " [chuka-anak sedara]
" yah! Selama bertahun-ii kita kawan , hang tak habaq pon hang sedra prof taeyeon! " seulgi mencubit bahu taehyung.
" ahh mian mian , kau tak tanya siapa suruh? " seulgi menjeling taehyung.
" chaeseo! Bye! " seulgi menjeling taehyung lalu meninggalkannya.
" seulgi seulgi, perangai kau sama je mcm kau kecil dulu. " taehyung senyum.
" taehyung, mana seulgi? " soal jihyun yg baru keluar dari toilet.
" baru je pergi tadi. "
" ahh arraseo, kamsahanimda. Anneyong " senyuman jihyun cukup membuatkan taehyung melting.----
" jimin, omma nak kamu masuk unversiti art dekat seoul tu. "
" ah wae! "
" kalau kamu nak handle syarikat papa , kena ada pelajaran! "' eh jap, tu kan universiti seulgi? Yes boleh aku kacau dia. Ehek '
" arraseo.chim pergi. " pn park terkejut.
" jeongmalyo? Nanti omma suruh yeojin ikut sekali. Bye. "Jimin mendengus. Tak habis habis dengan yeojin!
" apalah yang istemewa dekat yeojin tu? Dalah tak virgin ... tak paham aku dengan mak aku ni. " jimin menggelengkan kepalanya.
----
" seulgi, mna samchun kau? " soal gayoon.
" samchun? Nugu? Ah jimin? Tah dia menghilang.. "
Ketika itu mereka terdengar suara yeoja perpekikan seperti berjumpa artis! Seulgi dan gayoon memandang tempat yg penuh dengan yeoja itu.
" apahal tu? " ucap gayoon. Seulgi menghenjut bahu lalu meneruskan perbuatan nya tadi iaitu makan!ketika itu eunji datang ke arah mereka.
" gayoon, seul.. ji.. ji.. " ucap eunji tercungapcungap.
" ji ,ji apa ji? " ucap seulgi.
" jimin! Dia datang! " seulgi tersedak." mworagu?! Jimin ... park jimin? Samchun aku?! " gayoon terus berlari utk mendapatkan jimin.
" jimin! Kau datang! " jimin wink kearah yeoja-ii itu. Melting💕💕💕
" mana seulgi? " soal jimin kpd gayoon.muka gayoon menjadi muram.
" dekat sana.. " gayoon menunjukkan tempat dimana seulgi berada. Ya jujurnya dia sedih.
\>>>\♤○•{♡•
YOU ARE READING
{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]
Humor【BOOK 1】 "Jadi girlfriend aku " -jimin ●Park Jimin ●Kang Seulgi ●Kim Jihyun ●Park Gayoon ●Jeong Eunji ●Choi Yeojin ●Kim Taehyung {Extra cast nanti author habaq naih?} {Thankyou to @yoonkiera for the poster^^} ❪Highest ranking ; #44 in Humor ❫ ❪ 3 Se...