Pt.15

194 15 3
                                    

Hoho dah 256 readers dahcerita ni. Bukan nak bongkak ke ape en.tapi 1st ff. Banyak readers dah💕💕 [bukan vote ok]

---------------------------------------------------------

Esoknya, seulgi keluar dari dorm. Jimin datang menyergahnya. Biasanya ada reaksi tpi kalini seulgi hanya mengabaikan jiminn.

" eh kau tak terkejut pulak? " no answer. Seulgi berjalan manakala jimin hanya mengekorinya.

" apsl ko ni? Takde mood ke ? Ke buasir? " jimin tergelak.

" not funny park jimin. " seulgi memberikan renungan tajam ke arah jimin sebelum mengelak dari jimin.kenapa dengan dia tu? Aku ada buat salah ke? .

Seulgi masuk ke kelas kimia. Dia duduk do belakang gayoon. Gayoon berdiri menghadap seulgi. Semua mata tertumpu ke arah mereka berdua.

" yah kang seulgi. Kau memang tak reti nak mintak maaf ke? " seulgi meneruskan melayari sns dekat smartphonemha. Gayoon merampas handphone seulgi lalu menghempas di lantai.hingga retak seluruh screen.

" heol! Tu handphone dia beli semalam kan?! Dengan duit dia kumpul 3 bulan ! Omaigoddd! "Bisik seorang pelajar. Eunji memandang gayoon.

" yah! Neo wae ierae?! " bisik eunji di telinga gayoon.seulgi berdiri menghadap gayoon.

" mianhae. Puas?! Now saguhae.[minta maaf] " gayoom memandang seulgi dengan pandangan tajam.

" naega wae? Psl hndphone tu mesti jimin yang bagi kan? Sbb kau miskin sangat tak da duit nak beli ip6s! " ucap gayoon selamba. Eunji agak terkejut dengan katakata gayoon itu.

" mwo? Kau tahu tak handphone yang kau cmpak smpi retak tu aku guna duit aku sendiri?! 3 bulan tau, bukan 3 hari, bukan 3 jam, bukan 3 minit, bukan 3 saat, tapi 3 bulan! Aku kumpul duit tu utk beli iphone! Kau ingat aku miskin sangat ke smpi terdesak nak suruh jimin beli? " ada riak terkejut pda muka gayoon.

" wae? Menyesal? Chaseo.. kau bukan suka mintak maaf pun. Menyusahkan orang je tahu. " seulgi mengutip kaca kaca screen yang ada di lantai. Ketika itu ada seorang namja menolongnya, seulgi mendongak. Ya. Park jimin.

" tak payah tolong lah. Nanti ada orang marah pulak. " jimin hairan.

" nugu? Ah my fans? Dont worry. I already gave them my fan meeting session. " jimin sengih. Auch melt. Wakeup seulgi! Remember what have he done to you!
.seulgi menggelengkan kepalanya.

"Jangan tolong pls. Karang ada org marah lah! " kalini seuara seulgi agak tegas. Ada beberapa yang terasa dengan percakapan seulgi itu. Ia. Gayoon & yeojin. Tapi seulgi menujukan ayat tu kepada yeojin.

----

" kau kenapa? Kenapa kau layan aku mcm aku stranger? " ucap jimin di rooftop.

" mmg selama ni saya layan awk mcm stranger. " seulgi menjeling.

" ani. Kali ni lain lagi. Psl gayoon tu , tu pun kau nak jeles ke? Dia minat kat aku je! "

" habis mcmmana dengan ciuman tu? " jimin terkejut.

" k-kiss? "
" nae. Awak ingat saya tak nmpk awk kiss dengan yeoja? " rupanya yang menyebabkan seulgi nangis pda malam semalam ialah kerana jimin mencium yeojin.

" seulgi-- "
" awk tahu tak saya suka awk? Sejak kita kenal? Chaseo. Lelaki mcm awk ni tepi jalan pun boleh dapat. Dah malas nak layan awk. Mulai harini kita putus! " jimin agak terkejut.dia kaku. Apa-dia-suka-aku-

Habishshshsgs maap author lambat updatee huhu exam lah dear.nak update malam haritu tpi tak sempat.hw bertubi tubi mian mian

{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]Where stories live. Discover now