" seolma...."
" dia samchun kau?! "" mwo?!samchun?! Yah kang seulgi apa yang ka.. " seulgi terus menarik lengan jimin keluar dari kelas itu.
" eh betina! Apsal dia kata aku pakcik ko?! " soal jimin.
" aish! Awak ingat saya tahu ke ha! Dia tulah betina yang suka dekat awak skang nih! So awak kena berlakon jadi samchun saya! "
" ahh naega? Wae? "
" she's my bestfriend! Nanti dia igt saya khianat! So i cant do that! " seulgi mengeluh." andwae! I'll tell her the truth! " seulgi menarik lengan jimin.
"Pls no! "
" she deserve to know the truth! "" ahh jeobal! Dia je kawan baik saya dari kecik! " seulgi terpaksa membuat aegyeo.
" arraseo-ii! But pls jgn buat agyeo! Nampak mcm minah jepun tepi jalan! Dah blah! " jimin menolak seulgi hingga seulgi jatuh.
Ketika itu ada seorang namja menolong seulgi.jimin sempat memusingkan kepalnya.
" are u okey lady? " soal namja itu. Tangan seulgi diusap-ii kotoran tanah.
" yes saya oke.. " seulgi memandang jimin. Cepat-ii dia menarik tangannya.
Ketika itu jimin menjegil matanya ke arah seulgi. Lalu pergi dari situ.
" kalau takde pape, saya pergi dulu. Kamsahanimda.. " seulgi bow lalu pergi dari situ
^_^_^_^
Seulgi melabuhkan punggungnya di kerusi belajarnya. Memang penat gila nak mampus. Ni pun lepak jap je dekat dorm. Malam ada prep lagi. Fuh.
Hidup kampus.
" seulgi, siapa namja tadi? " soal jihyun yang baru keluar dari bilik air.
" namja mana? " soal seulgi sambil memandang jihyun
" yang gayoon kata samchun kau .aku tahu dia bukan samchun kau. "
" ae? Aniya.. betullah di.. dia samchun aku! " seulgi tersedu. Jihyun smirk. Dia mendekati seulgi.
" yah kang seulgi, kau tahu kau tak boleh tipu, asal tipu ? Pabo. Cepatlah bagitahu aku! " nak taknak. Seulgi terpaksa bagitahu.
" dia lah yang kiss aku haritu.. " jihyun terkejut.
" mwo?! Jeongmalyo?! Habislah kau. Gayoon dah lah suka dia! "
" ha tulah pasal.. ottukhae?! Ahh omma! Appa! " seulgi menghantukkan dahinya di keyboard laptop.
Knock.
Knock.
Knock." siapa pulak tu. " jihyun membuka pintu. Terserlah muka gayoon di depan pintu itu.
" ohgayoon. Masuk lah " gayoon terus menarik lengan seulgi lalu duduk di atas katil.
" now tell me.. about your samchun,mcm fav food " gayoon senyum lebar. Ketika itu jihyun membuat lambang ayam di belakang gayoon
" er... dia suka makan ayam, ha ayam! " seulgi tersedu.
" yah neo kwenchana? Kenapa sedu? " soal gayoon. Seulgi mula resah.
" a..aku memang sedu skang.. tak minum air banyak.. " seulgi tersedu lagi.
" arraseo.. em aku keluar lah dulu.. kau rest ah dulu. Jjalja " gayoon pergi dri situ.
Seulgi dan jihyun menghela nafas lega. Sebaik sahaja gayoon keluar dari situ. Mereka berdua terus baring di katil.
" habis lah aku. Habis lah " ucap seulgi. Jihyun angguk.
" baik aku mandi sekarang. Malam ada prep " seulgi dengan lemah pergi ke toilet.
*_*_*_*
From: org gila babun sewel
To: seulgiMalam ni aku pickup kau. Siap siap, aku nak bawak kau jumpa parents aku.
From: seulgi
To: org gila babun sewelI have a prep tonight. So i cant. And could you please stop acting like im your wife? Sebok je nak org ikut arahan! Grr dah bye!
From: org gila babub sewel
To: seulgiBetul taknak ikut? Ke nak aku tunjuk ganbar kau waktu zaman kau gemuks tu? Kalau tu yang kau nak ffine..
From: seulgi
To: org gila babun sewelAhh arraseo-ii! Fine saya ikut! Malm ni pukul 11 pickup saya! Aranna?! Jangan lambat!
Hello u olls. Mana my readers :'(
Vote pon tak dahh banyak.
Tak best kew? Ke sbb i lambat update? Sorry lah.. vote ok?
And comment kalau bad idea or bosan. Thankyou![I'll try update ASAP]
YOU ARE READING
{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]
Humor【BOOK 1】 "Jadi girlfriend aku " -jimin ●Park Jimin ●Kang Seulgi ●Kim Jihyun ●Park Gayoon ●Jeong Eunji ●Choi Yeojin ●Kim Taehyung {Extra cast nanti author habaq naih?} {Thankyou to @yoonkiera for the poster^^} ❪Highest ranking ; #44 in Humor ❫ ❪ 3 Se...