Huhu😭😭 first of all i wanna said author da smpi banyak words au! Tapi tetibe fone hang habis semua cerita part ni terdelete. Ya allah sumpah fed up gila! Tapi disebabkan korang author teruskan! Btw author da buat spicy ramen challenge dekat ig!!
--------
Eunji hampir tergelincir. Mujur jihyun sempat menarik tangan eunji.
" hufh. Nasib baik . Siapa la tuang air-- " eunji terhenti. Apa yang dilihatnya bukan air..
Tapi..
Benda
Merah
Adakah
Tu
Darah
?!
" ji... ni bukan air..ni darah! " jerit eunji.begitu juga jihyun.dokter yg berdekatan dgn wad seulgi segera mememasuki tempat itu .
" cik sekalian, apa yang jadi ni?! " jerit dokter tu.
" yang kau tanya aku apahal bodo! Aku baru masuk dah ada darah eh bengap punya dokter! " ucap jihyun dgn nada geram
" ji , aku tahu kau takut tapi tak payah la carut. Kesian dokter ni! " ucap eunji.
" dokter! Pegelangan tangan pesakit dihiris! " jerit nurse. Jihyun dll pergi ke katil seulgi. Terlampau banyak darah terpancut keluar.
Tit
Tit
Tit
Nurse mamandang darah seulgi.kurang!
" dokter!dia kekurangan darah !! " ucap nurse
" apa?!kurang darah! Ji cane ni! " soal eunji dgn resah.air mata mula mengalir.
-----
" omma, chim bosan ka kat sini " ucap jimin kepada ommanya .
" ala chim, chim yg nak kat sini. Ala duk jela sini. Karang nak ambik alih syarikat papa. Kalau chim bod-- "
" eip! Omma ni! Chim.pandai okeyh! " omma jimin hanya tergelak kecil
<Soundtrack>Roses<The chainsmokers>
" yeobsayo? Jihyun kenapo ni? "
" seull..seul. baik kau datang sekarang..hiks..hiks "Jihyun terus meletakkan gagangan telefon
" eh minah ni. Aku taktahu seulgi kata mana bukan nak habaq. Aku tibai jugak satgi kang. " jimin gelengkan kepalanya.
" waeyeo? " soal omma jimin
" aniya.. ambotu aniya.. " jimin geleng kepala sambil sengih fake.---
" jihyun! Eunji! Mana anak aunty?! " jerit omma seulgi.
" sabar aunty. Dokter tengah cari penderma! " ucap eunji.
Beep
Beep
Beep
Beep~~~~
Bunyi dari mesin jantung. Bermakna.seulgi sudah tidak bernyawa
" seul?! Seul! Jangan mcmni! Aku tahu kau memain en?! Seul! Seulgii!!!! " jerit jihyun bersama tangisan. Ibu seulgi turut nangis.
----
YOU ARE READING
{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]
Humor【BOOK 1】 "Jadi girlfriend aku " -jimin ●Park Jimin ●Kang Seulgi ●Kim Jihyun ●Park Gayoon ●Jeong Eunji ●Choi Yeojin ●Kim Taehyung {Extra cast nanti author habaq naih?} {Thankyou to @yoonkiera for the poster^^} ❪Highest ranking ; #44 in Humor ❫ ❪ 3 Se...